כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

    מלאו את הפרטים ותנו לנו לחזור אליכם

    התחייבות CallBiz להחזר מלא על חבילת השירות

    Vip Feel

    יש לך לקוחות קבועים? עדכן אותנו מי הם!

    תגיד לנו מי הם הלקוחות החוזרים שלך ואנו נענה להם בדיוק איך שתרצה.

    נכנה אותם בשמם או בתואר שלהם, עוד בטרם הזדהו, וניתן להם להרגיש שהם המיוחדים שלך.

    לכל עסק ישנם לקוחות קבועים או לקוחות חשובים.

    שכשהם מתקשרים, אתה מייד מזהה אותם ולא מבקש מהם את שם החברה ופרטים נוספים. נכון ?

    זה בדיוק מה שיקרה כשתתחבר לשירות Vip Feel של CallBiz!!!

    ללקוחות ה-VIP שלך נענה לפי תסריט שיחה המותאם להם ספציפית, שיכלול פנייה בשמם עוד בטרם הזדהו.

    נדע עם מי צריכים לדבר אצלך.

    ואם רק תרצה, לא ניקח מהם פרטים אישיים, אחרי הכל, אנחנו, שזה בעצם אתה, מכירים אותם היטב.

    מהם היתרונות של שירות Vip Feel?

    • ההתמקדות שלנו בלקוח שלך – הלקוחות החשובים שלך יזכו למענה בדיוק בהתאם להנחיות שלך, עד לרמה של תסריט שיחה ייחודי, עבור כל לקוח שלך בנפרד.
    • יחס אישי ללקוחות שלך – הלקוחות שלך ירגישו, שהגיעו למקום הנכון, שמכירים אותם, קוראים להם בשמם ומטפלים בהם בכפפות של משי – ממש כמו שאתה היית רוצה להרגיש אצל הספק שלך.
    • מקצועיות, יעילות וחיסכון בזמן – הלקוחות שלך לא יבזבזו את זמנם בהזדהות ובהשארת פרטים מזהים – אנחנו מכירים אותם. במילים אחרות.
    • שירות Vip Feel מאפשר לנו להכיר את הלקוחות הנבחרים שלך, בדיוק כמו המזכירה שיושבת לצדך מכירה אותם.

    האם השירות ניתן גם בשפות זרות? בהחלט.
    אנו מפעילים צוותים הדוברים מגוון רחב של שפות, כדי לתת ללקוחות שלכם הרגשה של VIP כבר מהרגע הראשון.
    מתי פועל השירות? מתי שאתם צריכים אותנו.
    השירות פועל 24/7 ולכן אתם יכולים לבחור בדיוק את הזמן הדרוש לכם למתן שירות ללקוחות הטובים ביותר שלכם.
    האם השירות הזה יכול להתאים לעסק קטן? בהחלט.
    כבעלים של עסק קטן אנו יודעים כמה כל לקוח חשוב לכם ולאיזה יחס הוא ראוי, לכן אנו נעניק לו בדיוק את אותו היחס.
    כך שגם כאשר אתם עסוקים, הלקוחות שלכם יקבלו את היחס האישי והאיכותי ביותר.

    m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

      מה הלקוחות אומרים עלינו

      מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

      Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
      טבע

      אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

      לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

      תמי מירון סמנכ"ל תפעול
      CPM

      משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

      תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
        תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

      ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

      ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
      המלצה ממנהל מכירות ארצי

      חייגו עכשיו ותוך
      דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
      077-9555-555 השאירו פרטים