נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

קמפיינים שיווקיים

הפרסום שלך עובד 24 שעות ביממה!! תפקידו של קמפיין פרסומי, שבו השקעת לא מעט כסף ועוד יותר מאמץ, להגדיל את כמות הלקוחות שלך, אבל כאן תידרש גם להיערך בהתאם.

אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד לקוח פוטנציאלי, כי המרכזיה שלך לא עומדת בעומס הפניות, או כי העובדים שלך לא הצליחו לענות לכל השיחות. עלות הפרסום מאוד יקרה, אתה משקיע הרבה כסף בשיווק, אתה חייב לקבל תמורה! הצטרף עכשיו למענה האנושי של CallBiz ותוך 15 דקות יתחיל מיקסום הקמפיין השיווקי שלך!

אם כמות השיחות הנכנסות שלך תגדל, אבל מערכת התמיכה שלך תישאר זהה, לא רק שתאבד לקוחות פוטנציאליים אלא תפגע גם במוניטין שלך – מה שיצור נזק היקפי גדול הרבה יותר.

  • קולטים עבורך את כל השיחות: פותר צורך שלך בויסות עומסים נקודתיים במהלך היום. במקום שהלקוחות ימתינו על הקו, או ינטשו, תנתב את השיחות למוקד האנושי של CallBiz כשאתה עמוס ואנו כבר נדאג לענות במהירות בשם החברה שלך, נמסור למתקשר פרטים שיווקיים, נבצע מכירות בפועל והכי חשוב נייצר עבורך ליד שלא היה קיים אילו לא ענית לו.
  • חוסכים לך כסף: לא צרכת לא שילמת ! תשלום לCallbiz לפי שימוש בפועל, כך שאתה אינך משלם דבר כשאין שיחות. למעט חבילת שירות בסיסית.
  • זמינות: יתרון יחסי מול המתחרים: מענה מיידי ללקוחות חדשים ותחילת הטיפול בהם עוצרים את המשך החיפוש של הלקוח ומעניקים יתרון מכריע לסגירת העסקה.
  • חוסכים בכוח אדם: מוקד המענה האנושי של CallBiz מאפשר לך להוביל קמפיינים פרסומיים בתקופות שונות וחוסך לך גיוסי כוח אדם לתקופות קצרות. המוקד מגבה את מערך השיחות הנכנסות שלך סביב השעון ואף עסקה לא מתפספסת!
  • דואגים לשיפור התדמית שלך: יש לך מעכשיו תדמית עסקית מכובדת, כיאה לחברה שעובדת סביב השעון עבור לקוחותיה. חברה שלא עונה לטלפונים או משאירה את לקוחותיה הקיימים או הפוטנציאלים להתמודד עם משיבון או תא קולי עלולה לסבול מתדמית לא מקצועית ותתקשה בהוספת לקוחות חדשים ונאמנות הקיימים.

משתמשים בטכנולוגיית ה- CallBack

יצאת בקמפיין טלוויזיוני/ רדיו ויש צפי לכמות גדולה של שיחות בו זמנית ?- שירות שיחות ה Call Back שלנו מיועד לגיבוי קמפיינים אגרסיביים המאופיינים בכמות גדולה של שיחות ומאפשר ללקוח שלך להחליט האם הוא מעוניין להמתין על הקו או לנתק את השיחה, והמערכת שלנו תחייג אליו ישירות כשנתפנה.

 

יוצא בקמפיין? 5 דברים שאתה חייב להכין לפני שעולה הפרסום הראשון

דע לקראת מה אתה הולך, האם אתה מתכנן להכפיל את מחזור המחירות החודשי שלך? לקפוץ לפי 5 מכירות? פי 10? אתה חייב לתכנן מראש את כמות הלקוחות שאתה צופה שתגעי אלייך על מנת להיערך בהתאם.

במדיה והפרסום שלך באמת יעבוד כפי שצפףית אתה חייב להתכונן מראש עם מלאי שיספיק לכל הלקוחות שיפנו אלייך, כחברת מענה טלפוני שמתמודדת פעמים רבות עם קמפיינים גדולים מאוד של פרסום אנו מכירים מצבים שבהם לקוחות לא התכנונו לכמות הגדולה של ההזמנות ולקוחות חיכול לפעמים מספר חודשים למוצר שהזמינו.

השקעת כל כך הרבה תקציבים בפרסום השקת קמפיין גדול שכולם מדברים עליו, אבל… מי עונה לשיחות של הלקוחות המתעניינים, חשוב להכין את נציגי המענה הטלפוני שלך מבעוד מועד לקראת הצפוי לבוא, לתת להם כלים שיעזרו להם במכירה וגם כלים שיעזרו להם להתמודד עם הלקוחות הפחות מרוצים.

אם הכל ילך קשורה אתה צופה כמות הפצה גדולה יותר מכל מה שהכרת עד היום, לכן חשוב להתכונן ולבדוק את כל תהליכי ושרשראות הפצת המוצר שלך, תבדוק של מרכיב בשרשרת יכול להכיל את כמות ההזמנות שאתה צופה ובמידת הצורך תתגבר במקומות מסוימים.

לצערנו לא הכל הולך כמו שציפינו בחיים, לפני התחלת קמפיין גדול חשוב לבחון גם מצב שבו הקמפיין לא מצליח כמו שציפית, האם תוכל להתמודד עם העלויות הכבדות שהוא יביא עמו למרות המחסור בהכנסות שלא גדלו.

מתי פועל השירות? כמו שהפרסום שלך פועל 24 שעות ביממה – כך גם אנחנו. מענה איכותי למשך כל שעות היום יבטיח את הצלחת הפרסום שלך האם המענה האנושי ניתן גם בשפות זרות? בהחלט. כל קמפיין שלך פונה לקהל יעד אחר ולמגזר שונה ולכן אנו מאפשרים מענה במגוון שפות - כך אתה יכול להיות בטוח שלא תפספס אף לקוח איך מתומחר השירות? בניגוד לחברות אחרות אשר פועלות על מחיר קבוע שאינו מתחשב בצרכים שלך, אצלנו אתה משלם רק על השיחות שהתקבלו בתוספת חבילת שירות בסיסית בלבד.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים