כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו077-9555-555
או לחצו כאן

שאלות נפוצות שנשאלנו

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת מענה אנושי?

האם נציגי השירות מייצגים את המותג?

איך לחסוך כסף באמצעות אישורי הגעה?

נוהל 6 – איך אני נוהג: סקירה מקיפה לחוק

במיוחד לעסק

שינויים בהרגלי הצריכה בעסק

הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט ומזמן לא חייבים להגיע עד לבית העסק שלכם כדי לבצע רכישה. אתר איכותי ופעילות ענפה ברשתות...

איך לבחור את המרכזייה הבאה של העסק?

ניהול עסק בימינו הינו דבר מורכב, לא פשוט ואף מלחיץ לעיתים. קצב החיים המהיר מכתיב התנהלות עסק הכרוכה בלחצים רבים....

המדריך המקיף להקמת עסק

פתיחה של עסק חדש מחייבת אותך לשמור על מסגרת תקציבית קשוחה אבל להיות סופר יצירתי בכל הנוגע למשיכה של לקוחות...

תפקיד המזכירה בעידן המודרני

בימים עברו תפקיד המזכירה היה מסתכם בהקלדה והכנת קפה למנהל. בעידן הנוכחי מזכירות הם יותר "ע. מנכ"ל", ולמעשה משמשות כעוזרות...

טיפים ומדריכים

שאלות נפוצות שנשאלנו

חברת מענה אנושי הינה חברה המספקת שירותי מענה טלפוני אנושי לטיפול בשיחות נכנסות לעסקים ולקוחות פרטיים. השירות האוטומטי החכם מעביר...

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת מענה אנושי?

אצלנו ב- CallBiz אתה קובע החל מעכשיו סטנדרט חדש – כל מי שמתקשר למשרד שלך, למוקד שלך, לטלפון שלך, יקבל...

התקפת סייבר – למה היא מסוכנת לעסק שלכם

התקפת הסייבר נחשבת לאחד הגורמים המסוכנים ביותר לכל ארגון עסקי משום שהיא עשויה לשתק על הפעילות הכלכלית שלו בתוך שניות....

טיפים לשיחות ועידה יעילות ומוצלחות יותר

שיחות ועידה, בהן משוחחים בטלפון מספר אנשי צוות, לקוחות או ספקים בו זמנית, הן חלק בלתי נפרד מהמציאות של עסקים....

לקוחות ועובדים בחברה

כך תתמודדו טוב יותר עם הלחץ היומיומי בעבודה

כל מי שהענקת שירות ללקוחות עסקיים מהווה חלק שוטף מעבודתו, ומוצא עצמו עונה למאות שיחות של לקוחות מדי יום ביומו,...

לקוחות בעידן הדיגיטלי

לקוחות בעידן הדיגיטלי הם לקוחות חכמים יותר, תובעניים יותר ובעלי תודעה צרכנית מפותחת במיוחד. הם מודעים לתחרות הגבוהה שקיימת בכל...

ראיון מועמדים לתפקיד נציגי שירות

אם אתם מגייסים צוות עובדים אתם עשויים לגלות כי מספיקות כמה שאלות פשוטות על מנת לבדוק את התאמתו של עובד...

מה חדש

צעדים פרקטיים במסע להגדלת המכירות

אין בעל עסק שאינו שואף להרחיב את היקף המכירות של העסק. אך פעמים רבות בעלי עסקים מוצאים את עצמם חסרי...

התפתחות שירות זימון התורים בתחום הרפואה

תחום זימון התורים השתנה באופן קיצוני בישראל בשנים האחרונות. כמו בכל תחום גם כאן ההשפעה באה ישירות מהמוקדים המקצועיים שבארצות...

המשותף לטייס, מזכירה, תלמיד ונציג טלפוני

מרבית המקצועות בעולם המודרני דורשים שעות על גבי שעות של ישיבה על כיסא במהלך היום הגורמת לכל השרירים בגוף להתכווץ...

מהו נתב שיחות?

אין כמעט אדם שאינו צריך לקבל שירות מגורם מקצועי זה או אחר. בין אם מדובר באנשים פרטיים שפונים לחברות שונות,...

מענה אנושי

מענה אנושי תוך שלוש דקות

כולנו מכירים את הסיטואציה של המתנה ארוכה לקבלת מענה מחברות או מוסדות ממלכתיים. אמנם ניתנת לנו האפשרות לקבלת מידע על...

7 טיפים לבניית תסריט מענה אנושי

אז קיבלתם את ההחלטה, הצטרפתם לחברת מענה אנושי שתטפל בפניות שמגיעות למשרד שלכם ותוריד את העומס מהמזכירות ומשאר העובדים אבל...

25 מילים וביטויים למענה אנושי חיובי ללקוח

במוקדי שירות לקוחות לשפה שבה הנציגים משתמשים יכולה להיות השפעה עצומה על האופן שבו הלקוח תופס את איכות השירות. בסביבת...

שיווק ומכירות

מוקד שירות לצרכנים – שירות ללא הפסקה

הלקוחות של היום מזמן לא מסתפקים במוקד שמסיים לעבוד בדיוק כאשר הם מגיעים מהעבודה. שרות הלקוחות המודרני מחייב כל בעל...

כיצד להפיק את המקסימום מאנשי מכירות?

צוות המכירות של החברה הוא חלק בלתי נפרד מהאופי שלה ומהרווחים שהיא מייצרת. לפיכך, יש להקדיש מחשבה רבה כדי לייצר...

כמה חווית שירות גרוע "עולה" לחברות הגדולות?

ישנו נתון קבוע אשר ידוע זה זמן רב לבעלי עסקים: שימור לקוח קבוע הוא זול יותר ואפקטיבי יותר מגיוס לקוח...

שימור לקוחות

האם נציגי השירות מייצגים את המותג?

מנהלים רבים רואים בצוות השירות של החברה באופן טכני בלבד. מבחינתם, מדובר במחלקה זותרה אשר עושה עבודה פעוטה ביחס לארגון...

שירות? מחיר? למה לא שניהם…

עם יוקר המחיה בימינו שרק הולך ומטפס כולנו רוצים להיות צרכנים נבונים ולרכוש מוצרים באופן מושכל. הדבר אינו תמיד פשוט....

בעל עסק, יוצא לחופשה? כך תשמור על העסק

גם וורקוהוליק שכמוך זקוק לתקופה אחת בשנה שאפשר לקחת חופש מכל העבודה ולשהות לצד האנשים שאתה הכי אוהב. אז מי...

פתיח טוב לשיחה מצוינת

רושם ראשוני הוא הכל בתחום  שירות הלקוחות. פתיח ענייני, ממוקד ובעל נכונות לסייע יבהירו ללקוח שהוא הגיע למקום הנכון ושהחברה...

שירותים

איך לחסוך כסף באמצעות אישורי הגעה?

השימוש באישורי הגעה הם חסכון כספי, וזאת יודע כל מי שנאלץ לשלם לגן האירועים על מספר מוזמנים גדול יותר מזה...

נוהל 6 – איך אני נוהג: סקירה מקיפה לחוק

כולנו כבר מכירים את מדבקת "איך אני נוהג" אשר מודבקת בחלק האחורי של שללי כלי רכב על הכביש, החל ממשאיות...

שירות בזמן חירום

מדינת ישראל מוצאת את עצמה לא מעט במצבי חירום ארוכים יותר או פחות. בזמן חירום הכל משתנה, שירותים הניתנים באופן...

שירות לקוחות – ותיקים לעומת חדשים

כבעלים של עסק אתה בוודאי יודע כמה הלקוחות הוותיקים חשובים לך. לקוחות אלו מהווים את הליבה העסקית של החברה שלך...


חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים