הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט ומזמן לא חייבים להגיע עד לבית העסק שלכם כדי לבצע רכישה. אתר איכותי ופעילות ענפה ברשתות...
ניהול עסק בימינו הינו דבר מורכב, לא פשוט ואף מלחיץ לעיתים. קצב החיים המהיר מכתיב התנהלות עסק הכרוכה בלחצים רבים....
פתיחה של עסק חדש מחייבת אותך לשמור על מסגרת תקציבית קשוחה אבל להיות סופר יצירתי בכל הנוגע למשיכה של לקוחות...
בימים עברו תפקיד המזכירה היה מסתכם בהקלדה והכנת קפה למנהל. בעידן הנוכחי מזכירות הם יותר "ע. מנכ"ל", ולמעשה משמשות כעוזרות...
חברת מענה אנושי הינה חברה המספקת שירותי מענה טלפוני אנושי לטיפול בשיחות נכנסות לעסקים ולקוחות פרטיים. השירות האוטומטי החכם מעביר...
אצלנו ב- CallBiz אתה קובע החל מעכשיו סטנדרט חדש – כל מי שמתקשר למשרד שלך, למוקד שלך, לטלפון שלך, יקבל...
התקפת הסייבר נחשבת לאחד הגורמים המסוכנים ביותר לכל ארגון עסקי משום שהיא עשויה לשתק על הפעילות הכלכלית שלו בתוך שניות....
שיחות ועידה, בהן משוחחים בטלפון מספר אנשי צוות, לקוחות או ספקים בו זמנית, הן חלק בלתי נפרד מהמציאות של עסקים....
כל מי שהענקת שירות ללקוחות עסקיים מהווה חלק שוטף מעבודתו, ומוצא עצמו עונה למאות שיחות של לקוחות מדי יום ביומו,...
לקוחות בעידן הדיגיטלי הם לקוחות חכמים יותר, תובעניים יותר ובעלי תודעה צרכנית מפותחת במיוחד. הם מודעים לתחרות הגבוהה שקיימת בכל...
אם אתם מגייסים צוות עובדים אתם עשויים לגלות כי מספיקות כמה שאלות פשוטות על מנת לבדוק את התאמתו של עובד...
אין בעל עסק שאינו שואף להרחיב את היקף המכירות של העסק. אך פעמים רבות בעלי עסקים מוצאים את עצמם חסרי...
תחום זימון התורים השתנה באופן קיצוני בישראל בשנים האחרונות. כמו בכל תחום גם כאן ההשפעה באה ישירות מהמוקדים המקצועיים שבארצות...
מרבית המקצועות בעולם המודרני דורשים שעות על גבי שעות של ישיבה על כיסא במהלך היום הגורמת לכל השרירים בגוף להתכווץ...
אין כמעט אדם שאינו צריך לקבל שירות מגורם מקצועי זה או אחר. בין אם מדובר באנשים פרטיים שפונים לחברות שונות,...
כולנו מכירים את הסיטואציה של המתנה ארוכה לקבלת מענה מחברות או מוסדות ממלכתיים. אמנם ניתנת לנו האפשרות לקבלת מידע על...
אז קיבלתם את ההחלטה, הצטרפתם לחברת מענה אנושי שתטפל בפניות שמגיעות למשרד שלכם ותוריד את העומס מהמזכירות ומשאר העובדים אבל...
במוקדי שירות לקוחות לשפה שבה הנציגים משתמשים יכולה להיות השפעה עצומה על האופן שבו הלקוח תופס את איכות השירות. בסביבת...
הלקוחות של היום מזמן לא מסתפקים במוקד שמסיים לעבוד בדיוק כאשר הם מגיעים מהעבודה. שרות הלקוחות המודרני מחייב כל בעל...
צוות המכירות של החברה הוא חלק בלתי נפרד מהאופי שלה ומהרווחים שהיא מייצרת. לפיכך, יש להקדיש מחשבה רבה כדי לייצר...
ישנו נתון קבוע אשר ידוע זה זמן רב לבעלי עסקים: שימור לקוח קבוע הוא זול יותר ואפקטיבי יותר מגיוס לקוח...
מנהלים רבים רואים בצוות השירות של החברה באופן טכני בלבד. מבחינתם, מדובר במחלקה זותרה אשר עושה עבודה פעוטה ביחס לארגון...
עם יוקר המחיה בימינו שרק הולך ומטפס כולנו רוצים להיות צרכנים נבונים ולרכוש מוצרים באופן מושכל. הדבר אינו תמיד פשוט....
גם וורקוהוליק שכמוך זקוק לתקופה אחת בשנה שאפשר לקחת חופש מכל העבודה ולשהות לצד האנשים שאתה הכי אוהב. אז מי...
רושם ראשוני הוא הכל בתחום שירות הלקוחות. פתיח ענייני, ממוקד ובעל נכונות לסייע יבהירו ללקוח שהוא הגיע למקום הנכון ושהחברה...
השימוש באישורי הגעה הם חסכון כספי, וזאת יודע כל מי שנאלץ לשלם לגן האירועים על מספר מוזמנים גדול יותר מזה...
כולנו כבר מכירים את מדבקת "איך אני נוהג" אשר מודבקת בחלק האחורי של שללי כלי רכב על הכביש, החל ממשאיות...
מדינת ישראל מוצאת את עצמה לא מעט במצבי חירום ארוכים יותר או פחות. בזמן חירום הכל משתנה, שירותים הניתנים באופן...
כבעלים של עסק אתה בוודאי יודע כמה הלקוחות הוותיקים חשובים לך. לקוחות אלו מהווים את הליבה העסקית של החברה שלך...