נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

אנחנו CallBiz נעים להכיר

אנחנו ב CallBiz עמלים 24 שעות ביממה על מנת להביא לך את הפתרונות העסקיים החדשניים ביותר, ומחויבים לרמת שירות גבוהה וחדשנות טכנולוגית.

החברה המספקת שירותי Call-Center (מרכז שיחות ייעודי) ללקוחות פרטיים ולעסקים. מרכיבי הליבה של החברה הינם מוקד מענה טלפוני אנושי לעסקים, מוקדי מכירות והזמנות, ומוקדי שירות לקוחות. המוקדים פעילים בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה, וזאת על מנת לאפשר מענה טלפוני מסביב לשעון, 24/7.

  • CallBiz הוקמה בשנת 2010 על ידי ליאור עזרא ועדי זלצר, ומונה צוות של כ-150 עובדים. החברה משרתת בנאמנות ומקצועיות כ-2,500 לקוחות עסקיים, ביניהם חברות גדולות ומוכרות בשוק.
  • CallBiz בולטת בתחום בזכות השימוש בטכנולוגיות חדשניות שמאפשרות גמישות והתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

תפיסת השירות ב-CallBiz היא להוות חלק אינטגראלי מהלקוח, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות וללא חסכון במשאבים, אנו מקדמים את חזוננו- חיבור בין מוקד מענה אנושי לבין הלקוח.

 סוד ההצלחה של CallBiz

ליאור עזרא ליאור עזרא

BA בכלכלה וניהול – התמחות בשיווק. בעל ניסיון רב בהקמה, ניהול והפעלת מוקדים טלפונים למגזר העסקי והפרטי, תוך אפיון, בניה והובלה של תהליכים רחבי היקף בנושאי מכירה ושירות. התמחות בהקמה, שיפור ביצועים, בקרת איכות, מערכות CRM, מדדים ושיטות מעולם ה Call Center. מלווה את חדירתו וצמיחתו של תחום המענה הטלפוני בישראל באופן פעיל למעלה מ- 18 שנה

יעל ויסוצקי - סמנכ"ל יעל ויסוצקי - סמנכ"ל

בוגרת תואר B.A, בעלת נסיון של 10 שנים בניהול מוקדי ענק בחברות תקשורת, שירות לקוחות, בפעילויות טלמרקטינג, מכירות טלפוניות וטלמיטינג ותאום פגישות.
ידע נרחב בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדי שירות, תמיכה טכנית ומכירות, הטמעה של מערכות טכנולוגיות ושיטות חדשות, בדגש על חשיבה מחוץ לקופסא ומתן פתרונות יצירתיים ואיכותיים ללקוחות CallBiz.

רוי זלצר- מנהל מדיה רוי זלצר- מנהל מדיה

בעל נסיון רב בניהול מדיה, שיווק ברשתות חברתיות, תפעול ממשקי ניהול ותמיכה בקמפיינים שיווקים, עבור לקוחותינו. אחראי על ניהול שוטף של דפי פייסבוק לעסקים, ייצור לידים והגדלת הכנסות של לקוחות החברה. נסיון רב שנים באפיון צרכים ומכירות במגזר העסקי.

אורלי אלימלך - מנהלת שיווק ומכירות אורלי אלימלך - מנהלת שיווק ומכירות

בוגרת תואר BA במנהל עסקים ושיווק.
נסיון רב שנים בניהול מכירות ושיווק מול קהל יעד SME ו- SMB.
התמחות בניהול אנשי מכירות במגזר העסקי.
נסיון וידע רב בניהול משא ומתן והתאמת הצרכים ללקוח העסקי.
אפיון והקמה של מוקדי שירות ומכירות יעודיים למגזר העסקי.

טל הננברג - מנהלת קשרי לקוחות טל הננברג - מנהלת קשרי לקוחות

בוגרת תואר ראשון BA בתקשורת וניהול.
מנוסה בניהול קשרי לקוחות, התאמת צרכים ללקוחות עסקיים תוך דאגה מתמדת לשביעות רצונם.
התמחות באפיון ובניית תסריטי שיחה שירותיים ומכירתיים, בעלת ידע רב בהדרכת ובקרת נציגי שירות.

לאה גרוסינגר - מנהלת כספים לאה גרוסינגר - מנהלת כספים

בעלת ניסיון רב בניהול, תמחור ובקרה.
ידע וניסיון רב בהקמה ותפעול מערכות מידע, חשבונות, שכר וכספים.
נסיון רב שנים בתחום בחברות ציבוריות.

אורן קורבוש - מנהל מוקד אורן קורבוש - מנהל מוקד

בוגר תואר B.A בפסיכולוגיה, בעל ניסיון של 7 שנים בניהול מוקדי שירות ומכירה. בעל ניסיון רב בגיוס הדרכה וניהול מוקדים בעלי עשרות נציגים. ניהול וידע רב במערכות conact center והכרה מעמיקה בעולם המוקדים.

וגם אליס שלנו - כלבת הבית :) וגם אליס שלנו - כלבת הבית :)

רועה בלגית/רועה גרמני, אחראית על הFun של כולנו, נסיון רב במשחק עם העובדים, בקבלת פנים של האורחים והלקוחות שלנו, אחראית על החיוך של כולנו בכל בוקר

 

מתרגשים כל בוקר מחדש

הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו
הנציגים שלנו

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
מכבי קאר
ארסטו
מזללה
דפי זהב
Zap
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים