נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

שירותי טלמרקטינג, מוקד מכירות טלפוניות

CallBiz הינה חברה אשר מתמחה באספקת שירותי תקשורת לחברות, כאשר בין השירותים השונים אנו מספקים שירותי טלמרקטינג, טלמיטינג, שירות מענה טלפוני ושירותי מזכירות, כך שתוכל לקבל את החבילה המלאה והמותאמת ביותר לצרכים שלך ושל הלקוחות שלך, על מנת שלא ייווצר מצב בו לקוח לא מקבל מענה. אנו מספקים שירותים לעסקים מכל התחומים - גדולים, בינוניים וקטנים כאחד, כאשר מערכות הטלמרקטינג שלנו ויתר השירותים שלנו מסופקים כשירותי חוץ לחברות השונות.

מערך העובדים שלנו

ברשותינו מערך עובדים אותם אנו בוחרים בקפידה, כאשר על הנציגים להיות מיומנים, לאחר הכשרות מעמיקות בנושאי השיווק והמכירות. אנו נוכל לסייע לכם להגדיל את המכירות באופן משמעותי, תוך שימוש בטכניקות מכירה שונות לרבות הגדלת היקף מכירות המוצרים המשלימים ושימוש בטכניקות מכירה צולבות. הנציגים שלנו בקיאים בטכניקות חיזוק מכירה והפגת התנגדויות העלולות להיווצר אצל הלקוח בעת המכירה.

שירותים בהתאמה אישית בשבילך

אנו נספק לכם שירותים בהתאמה אישית, תוך דיווח שוטף על עמידה ביעדים, הצגה של דו"חות סטטיסטיים ותוצאות שיחות. אנו עובדים עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות לצורך ניהול שיחות, ולמעשה ברשותנו מסד נתונים שלם המתעדכן אונליין, ואפשרות לפיקוח ובקרה עליו.

לפיכך אתם, בתור הלקוחות שלנו, תוכלו לנהל בקרה שוטפת על כל השיחות, כך שנוכל יחדיו למקד ולייעל את השיחות בהתאם לדרישות החברה ולצרכים של הלקוחות שלכם. בתורם, הלקוחות שלכם יוכלו להרגיש שהם נמצאים בידיים בטוחות, ואתם תוכלו ליהנות מהגדלה משמעותית במחזור המכירות שלכם.

שירותי טלמרקטינג מבית CallBiz יסייעו לכם לחסוך בהוצאות, להגדיל מכירות, ולספק זמינות גבוהה הרבה יותר ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

CallBiz מפעילה מערכי טלמרקטינג משוכללים, הכוללים שיטות יחודיות שפותחו בחברתנו. אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת המשלבת בינך הלקוח לכל נציג טלמרקטינג אצלנו מתוך מטרה להשיג ביצועים גבוהים, שירות איכותי ושביעות רצון גבוהה מהשגת היעדים.

תחילת הפעילות ב CallBiz מאופיינת בפיילוט קצר בו אנו בונים עבורך תיק לקוח, הכרת המוצר או השירות שלך, פילוח קהל היעד, יצירת תסריטי שיחה. כל פרוייקט כולל פגישה עם נציג הטלמרקטינג שלנו, מתוך מטרה לחבר בינך, לנציג שהקצנו עבורך ובעיקר לתת לך את ההרגשה שהעבודה מולנו מעמידה אותנו כחלק אינטגרלי ממערך הטלמרקטינג שלך.

כלקוח טלמרקטינג שלנו אתה מקבל דוחות סטטיסטים שוטפים,פירוט על כל שיחה ותוצאתה, כל שיחות הטלפון מוקלטות ואנו שמחים לאפשר לך לשמוע את השיחות ולהתרשם מהפעילות שאנו מבצעים עבורך.

המערכת הטכנולוגית שלנו בשילוב שיטות העבודה היחודיות לנו מאפשרות ניצול אופטימלי של שעת העבודה, אנו עושים שימוש במערכות CRM, CTI, וחייגנים אוטומטים מה שמקנה עבודת טלמרקטינג וסביבת עבודה מוצלחת ומאתגרת לנציג.

נציגי הטלמרקטינג שלנו, מיומנים ברזי המכירה,בקיאים במוצר שלך ובנוסף לשכרם הגבוה מקבלים בונוס מיוחד על הצלחתם בפרוייקט שלך. אנו בCallBiz רואים בך כשותף שלנו והצלחתך מהווה נר לרגלנו בכל פעולה שתתבצע עבורך.

מדוע מומלץ לבצע פעילות טלמרקטינג בחברה חיצונית? שיווק ומכירות הוא מקצוע לכל דבר. עסק שרוצה להגדיל את הכנסותיו ומאגר לקוחותיו צריך לבצע פעילות שיווק ומכירות על ידי בעלי מקצוע ומומחים אשר יספקו את התוצאות אותן רוצה להשיג בעל העסק. כאשר בית העסק מוציא את פעילות הטלמרקטינג לחברה חיצונית, הוא למעשה מרוויח איש מכירות איכותי, שכבר התנסה בפעילות שכזו ובפרוייקטים דומים וכן חברה שמנהלת לו את התהליך מחד וחוסך מצד שני את ההתעסקות עם גיוס כ"א, עלויות הכשרה,מיסים,תקורה ועוד. מהם אחוזי ההצלחה לסגירה? השאלה הזו היא מאוד כללית. לכל פרוייקט יש יעדים שונים בהתאם למוצר,בהתאם לדאטה בייס (רשומות הלקוחות הפוטנציאלים שאליהם פונים), עלויות ועוד. על מנת שפעילות טלמרקטינג / טלמיטינג תצליח צריכים להתקיים מספר תנאים:
1. איש מכירות מקצועי ומיומן.
2. מוצר שיש לו דרישה.
3. פניה לקהל יעד רלוונטי למוצר.
4. עלות המוצר.
5. ניהול נכון של הפעילות. פעילות שהתנאים האלו מתקיימים בטוח תהיה מוצלחת ותשיג את מטרותיה.

לסיכום- אחוז ההצלחה הוא בהתאם לפרוייקט.
איך מאפיינים פעילות טלמרקטינג? אנו בCallBiz עובדים בשיטה ייחודית, המאפשרת לנו לשמש כחלק ממערך המכירות שלכם בחברה. אנו יוצאים לפיילוט קצר בו נכיר אחד את השני ולאחריו נחליט על תקופת המשך הפעילות. מידע נוסף יינתן על ידי אנשי המכירות שלנו.

מה עוד אפשר לעשות עבורך?


m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים