כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

    מלאו את הפרטים ותנו לנו לחזור אליכם

    התחייבות CallBiz להחזר מלא על חבילת השירות

    דסק המנהלים

    CallBiz שמחה להציג בפניך את דסק המנהלים אינטרנטי חדש המכיל מגוון רחב של נתונים ודוחות סטטיסטים.
    דסק המנהלים שלנו מונפש ומציג גרפים חזותיים, לצד נתונים סטטיסטים ודוחות מפורטים המעניקים לך כלי אנליטי לניהול ובדיקת התפוקות והביצועים של מערך השיחות הנכנסות שלך.

    כבעל עסק אנחנו יודעים כמה חשוב לך להיות בשליטה על הנעשה בחברה ולהכיר את הנתונים שמשפיעים על העסק שלך בצורה ישירה:

    שירות הלקוחות, מחלקת המכירות, הנהלת החשבונות וכו'…

    לכן אנחנו בCallBiz  ייצרנו עבורך את המעטפת המושלמת לניהול השיחות הנכנסות לעסק שלך!

    בעזרת אפליקציית CallBiz לטלפונים ניידים ודסק המנהלים שלנו אתה יכול להיות בשליטה מלאה 24/7 על הנעשה בחברה, אופן הטיפול בכל ליד שנכנס מרגע כניסת השיחה ועד סגירת הלקוח, מרגע הפנייה לשירות הלקוחות ועד סיום הטיפול בבקשתו.

    דסק המנהלים של CallBiz נותן לך את אופציות השליטה המתקדמות ביותר

    הקיימות בעולם המענה האנושי, דסק המנהלים מעניק לך

    • אפשרות לעקוב אחר פעילות כל מחלקה או מוצר בנפרד
    • נתונים סטטיסטים כמה שיחות נכנסו מה היה בשיחה והאם היא טופלה או לא
    • גרפים השוואתיים בין המוצרים ו/או המחלקות השונות
    • גרפים תקופתיים בתצוגה נוחה
    • אנו גאים להיות חברת המענה הטלפוני האנושי הראשונה בעולם הנותנת לך את האופציה להאזין לכל השיחות המגיעות למוקד שלנו, באמצעות לחיצה על פלייליסט השיחות בדסק המנהלים שלך אתה יכול להאזין לתוכן השיחה ולהעריך את איכות המענה של נציגינו
    • צפייה,בקרה ושליטה על המידע ותסריטי השיחה הייחודיים לך, במערכת המידע של הנציג
    • עדכון סטטוס זמין/לא זמין כאשר אתה רוצה לענות לשיחות שלך, אנו נתפקד ממש כמו המזכירה שיושבת לצידך!
    • שירות ה- Live status הוא הקשר שלנו לסטטוס שלך, רק בCallBiz יודעים מה למסור למתקשרים.
      בין אם אתה בפגישה, במשרד, בנסיעה או בארוחת צהריים, העסק ימשיך לעבוד.
      מערכת ניטור השיחות תאפשר למסור ללקוחות מידע רלוונטי ועדכני, בעודך בלופ לאורך כל הזמן.
      תוכל לשנות  את הסטטוס שלך ולעדכן את הנציגים לאורך כל היום מה למסור למתקשרים אלייך.

     

     

    מה כולל השירות? שירות זה כולל ניטור מלא של השיחות וההודעות שהתקבלו עבורכם לצורך בדיקת הרצונות והצרכים של הלקוחות שלכם.
    בנוסף ניתן להקשיב לתרחישי השיחה ולתגובות הלקוחות שלכם כדי לייצר שיפור תמידי והבנת הצרכים של הלקוחות שלכם.
    מתי פועל השירות? השירות פועל 24/7.
    היישר מהמחשב האישי שלכם אתם יכולים לבצע אנליזה מדוקדקת של יחסי ההמרה וההצלחה של הקמפיינים שלכם.
    האם השירות הזה יכול להתאים לעסק קטן? בוודאי.
    שירות זה מתאים גם לעסקים קטנים משום שהוא מאפשר לכם לנצל את התקציב העומד לרשותכם בצורה האפקטיבית ביותר ולדאוג לכך שאתם מקבלים תמורה מקסימלית לצרכים האישיים שלכם.

    m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

      מה הלקוחות אומרים עלינו

      מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

      Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
      טבע

      אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

      לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

      תמי מירון סמנכ"ל תפעול
      CPM

      משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

      תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
        תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

      ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

      ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
      המלצה ממנהל מכירות ארצי

      חייגו עכשיו ותוך
      דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
      077-9555-555 השאירו פרטים