יתרונות לעבודה ב Callbiz

עבודה מהבית
הנוחות שלך לעבוד מכל מקום
הכשרה מקצועית
הכשרה מעמיקה בתחום שירות הלקוחות וניהול קשרים
משמרות גמישות
בוקר או ערב? לעבוד כשנח לך
חברה טכנולוגית מובילה
חברה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה, מאפשרת שימוש בכלים מתקדמים
אפשרות לקידום מקצועי
מתחייבים להתקדמות המקצועית עם מסלולים מגוונים לפיתוח מקצועי
תמיכה וסיוע
משפחתיות מעל הכל, תמיד מסייעים אחד לשני, כך שאתה לעולם לא לבד.

משרות ב CallBiz

מזל טוב!

הצלחת למצוא את המשרה שתתאים בדיוק לסדר יום שלך! אז אם את אמא שמחפשת זמן להיות עם הילדים אחר הצהריים, סטודנט שמחפש לשלב עבודה עם לימודים או סתם בא לך בוקר פנוי – הגעת למקום הנכון!

לאחר הכשרה קצרה תהנה ממשמרות גמישות, שיחות נכנסות בלבד ואפיקי עתודה ניהולית!
נציג שירות

לחברת CallBiz, המובילה בארץ בתחום המענה האנושי לעסקים, דרושים נציגי שירות ללקוחות טלפוניים, לעבודה מהבית.

  • המשרה מתאימה לאמהות/ סטודנטים/ עצמאיים/ ישראלים שמתגוררים בחו”ל ובגדול לכולם
  • המשרה מאפשרת משמרות גמישות מאוד: בוקר, צהריים, ערב, סופ"שים (למי שמעוניין).
  • שכר מתגמל עם תלוש (אפשר גם כפרילנסר): בסיס + בונוסים על איכות המענה, וכל התנאים הסוציאליים (חופשה, הבראה, מחלה, פנסיה ועוד), מתנות בחגים, ימי הולדת ועוד פינוקים.
  • ראיון והדרכה באמצעות זום (הדרכה בתשלום)
  • ישנה אפשרות לשעות נוספות ועבודה במשמרות מפוצלות.
  • תחילת עבודה מיידית, ונחשבים עובדי חברה מהיום הראשון .
  • אתם צריכים רק לדאוג לאינטרנט מהיר, מחשב ואוזניות מדונה.
מתאימים? שלחו קורות חיים- אל תשכחו לציין את שם המשרה Jobs@callbiz.co.il
אחראי משמרת (בוקר/ערב)

לחברת CallBiz, המובילה בארץ בתחום המענה האנושי לעסקים, דרושים נציגי שירות ללקוחות טלפוניים, לעבודה מהבית.

  • המשרה מתאימה לאמהות/ סטודנטים/ עצמאיים/ ישראלים שמתגוררים בחו”ל ובגדול לכולם
  • המשרה מאפשרת משמרות גמישות מאוד: בוקר, צהריים, ערב, סופ"שים (למי שמעוניין).
  • שכר מתגמל עם תלוש (אפשר גם כפרילנסר): בסיס + בונוסים על איכות המענה, וכל התנאים הסוציאליים (חופשה, הבראה, מחלה, פנסיה ועוד), מתנות בחגים, ימי הולדת ועוד פינוקים.
  • ראיון והדרכה באמצעות זום (הדרכה בתשלום)
  • ישנה אפשרות לשעות נוספות ועבודה במשמרות מפוצלות.
  • תחילת עבודה מיידית, ונחשבים עובדי חברה מהיום הראשון .
  • אתם צריכים רק לדאוג לאינטרנט מהיר, מחשב ואוזניות מדונה.
מתאימים? שלחו קורות חיים- אל תשכחו לציין את שם המשרה Jobs@callbiz.co.il
מנהל/ת פרוייקטים בתחום השירות והמכירות

לחברת CallBiz, המובילה בארץ בתחום המענה האנושי לעסקים, דרושים נציגי שירות ללקוחות טלפוניים, לעבודה מהבית.

  • המשרה מתאימה לאמהות/ סטודנטים/ עצמאיים/ ישראלים שמתגוררים בחו”ל ובגדול לכולם
  • המשרה מאפשרת משמרות גמישות מאוד: בוקר, צהריים, ערב, סופ"שים (למי שמעוניין).
  • שכר מתגמל עם תלוש (אפשר גם כפרילנסר): בסיס + בונוסים על איכות המענה, וכל התנאים הסוציאליים (חופשה, הבראה, מחלה, פנסיה ועוד), מתנות בחגים, ימי הולדת ועוד פינוקים.
  • ראיון והדרכה באמצעות זום (הדרכה בתשלום)
  • ישנה אפשרות לשעות נוספות ועבודה במשמרות מפוצלות.
  • תחילת עבודה מיידית, ונחשבים עובדי חברה מהיום הראשון .
  • אתם צריכים רק לדאוג לאינטרנט מהיר, מחשב ואוזניות מדונה.
מתאימים? שלחו קורות חיים- אל תשכחו לציין את שם המשרה Jobs@callbiz.co.il

שאלות ותשובות

לפניכם מבחר שאלות נפוצות ותשובות מפורטות.
לא מצאתם את התשובה שחיפשתם? נשמח שתצרו קשר ונענה על הכל!

למה כדאי לי לעבוד בCallBiz ?

בגלל :
• סביבת העבודה הנעימה, הדינאמית, המתקדמת והחדשנית
• התנאים המעולים
• אפשרויות קידום מגוונות
• הדרכות והכשרות מגוונות המקנות ידע במגוון רחב של נושאים

כיצד מגישים מועמדות ?

לאחר שתמצא באתר את המשרה שמתאימה לך תוכל לבחור להשאיר לנו פרטים ומישהי ממחלקת משאבי האנוש שלנו תחזור אליך.
או שתוכל לפנות ישירות אל מחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007

מהו תהליך הגיוס בCallBiz ?

לכל תפקיד תהליך גיוס, מיון, חניכות והדרכות שונה, באתר פירטנו את התהליך באופן כללי לכלל המשרות.
במידה ותרצה מידע נוסף ניתן לפנות למחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007

איזה טיפים תוכלו לתת לי להצלחה בראיון העבודה אצלכם?

לכל התפקידים במוקדי CallBiz ישנן דרישות בסיסיות שכל מועמד חייב לעמוד בהם על מנת להתקדם הדרישות הן :
• אנרגיות טובות – חובה
• התמצאות בסביבה ממוחשבת
• עברית ברמת שפת אם – חובה
• אסרטיביות ויכולת טיפול בהתנגדויות
• תודעת שירות גבוהה

מיהם הלקוחות שלנו ?

אנו מספקים שירותי מוקד לאלפי לקוחות עסקיים ברחבי הארץ ממגוון רחב של תחומים ביניהם:
עורכי דין, חברות תוכנה חברות ביטוח, רואי חשבון, חברות אחזקה ועוד....

תהליך הגיוס

כדי להפוך לחלק מאיתנו, יש לעבור את תהליך הגיוס:
1
בחירת המשרה המתאימה לך
2
שליחת קורות חיים למחלקת משאבי אנוש
3
במידה והקורות חיים מתאימים למשרה הרלוונטית, תקבל שיחת טלפון מנציג מחלקת משאבי אנוש לגבי תיאום ראיון
4
הראיון יימשך כשעה וכולל: הצגה עצמית, הכרות עם החברה, מבדק טכני, האזנות במוקדים, תיאום ציפיות, הכרות עם המוקדים השונים וקבלת החלטות לגבי המשך התהליך
5
במידה ועברת את הראיון - נתאם יחדיו תחילת עבודה
6
ושיהיה בהצלחה! מחלקת משאבי אנוש

אפיקי קידום ב CallBiz

אם אתם בעלי רצון להצליח, להתפתח ולגדול – כבר פתחתם לפנייכם את מסלול העתודה הניהולית!
נציגי החברה שנמצאים מתאימים למסלול זה, עתידים לקבל ניסיון וידע ניהולי בעזרת הכשרה מתאימה ולבסוף לתפוס את עמדות המפתח באחד מהמוקדים שלנו ולהפוך להיות חלק מהצוות הניהולי המוביל שלנו.
חונך
החונכים שלנו עוברים מסלול הכשרה שבמהלכו הם לומדים כיצד להדריך, לחנוך ולהעביר את הידע ותודעת השירות הנדרשת לעובד החדש.
החונכים שלנו הם סוכני החיברות והשינוי של החברה, הם בעלי יחסי אנוש מצויינים ומלווים את הנציג החדש, יד ביד, אל תוך עולם העבודה שלנו.
ראש צוות
ראש הצוות מנהל צוות של נציגים ומהווה עבורם מנהל ישיר לבעיות בזמן המשמרת ומחוצה לה.
ראשי הצוותים מבצעים האזנות רבות לנציגים שלהם במהלך החודש ומעבירים משובים על מנת לשפר את רמת השירות של הנציג כל העת.
ראש הצוות נדרש לספק פתרונות לבעיות שמעלה הנציג ולהיות לו לאוזן קשבת לכל בעיה או שאלה.
תפקיד הראש צוות הוא הזדמנות לבצע דריכת רגל ראשונה בעולם הניהולי.
אחראי משמרת
האחמ"ש, אחראי על ניהולה השוטף של המשמרת:
ווידוא הגעת הנציגים בזמן וחיבורם לעמדות העבודה, רישום וניהול יומן ההפסקות, מתן מענה בזמן אמת לשאלות נציגים, דאגה לתפעול של כלל המוקד, גילוי הקשבה ומתן מענה מהיר בשטח.
האחמ"ש מקבל כלים והכשרה נכונה שבעזרתם הוא ירכוש ניסיון ניהולי.
נציג בכיר
הנציגים הבכירים הינם הגורם המקצועי ביותר, אותם הנציגים עונים לשיחות המורכבות ביותר שיש למוקד להציע.
עליהם להתמודד עם בעיות מורכבות, לקוחות קשים ואף מקרי חירום שדורשים גורם מקצועי.
על הנציג הבכיר להיות בעל ניסיון בחברה והכרת כלל הלקוחות, התפקיד דורש אסרטיביות גבוהה ויכולת ניהול משברים.
חונך
החונכים שלנו עוברים מסלול הכשרה שבמהלכו הם לומדים כיצד להדריך, לחנוך ולהעביר את הידע ותודעת השירות הנדרשת לעובד החדש.
החונכים שלנו הם סוכני החיברות והשינוי של החברה, הם בעלי יחסי אנוש מצויינים ומלווים את הנציג החדש, יד ביד, אל תוך עולם העבודה שלנו.