המשרות הניהוליות:
1. חונך: החונכים שלנו עוברים מסלול הכשרה שבמהלכו הם לומדים כיצד להדריך, לחנוך ולהעביר את הידע ותודעת השירות הנדרשת לעובד החדש.
החונכים שלנו הם סוכני החיברות והשינוי של החברה, הם בעלי יחסי אנוש מצויינים ומלווים את הנציג החדש, יד ביד, אל תוך עולם העבודה שלנו.
2. ראש צוות: ראש הצוות מנהל צוות של נציגים ומהווה עבורם מנהל ישיר לבעיות בזמן המשמרת ומחוצה לה.
ראשי הצוותים מבצעים האזנות רבות לנציגים שלהם במהלך החודש ומעבירים משובים על מנת לשפר את רמת השירות של הנציג כל העת.
ראש הצוות נדרש לספק פתרונות לבעיות שמעלה הנציג ולהיות לו לאוזן קשבת לכל בעיה או שאלה.
תפקיד הראש צוות הוא הזדמנות לבצע דריכת רגל ראשונה בעולם הניהולי.
3. אחראי משמרת: האחמ"ש, אחראי על ניהולה השוטף של המשמרת:
ווידוא הגעת הנציגים בזמן וחיבורם לעמדות העבודה, רישום וניהול יומן ההפסקות, מתן מענה בזמן אמת לשאלות נציגים, דאגה לתפעול של כלל המוקד, גילוי הקשבה ומתן מענה מהיר בשטח.
האחמ"ש מקבל כלים והכשרה נכונה שבעזרתם הוא ירכוש ניסיון ניהולי.
4. נציג בכיר: הנציגים הבכירים הינם הגורם המקצועי ביותר, אותם הנציגים עונים לשיחות המורכבות ביותר שיש למוקד להציע.
עליהם להתמודד עם בעיות מורכבות, לקוחות קשים ואף מקרי חירום שדורשים גורם מקצועי.
על הנציג הבכיר להיות בעל ניסיון בחברה והכרת כלל הלקוחות, התפקיד דורש אסרטיביות גבוהה ויכולת ניהול משברים.