נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

כלים מקצועיים

אנחנו ב-CallBiz גאים להיות חברת המענה האנושי העומדת בקדמת הטכנולוגיה העולמית בתחום המענה הטלפוני האנושי - הכלים המקצועיים המיוחדים שלנו לשירותי המענה האנושי נותנים ללקוחות שלנו את היכולות להיות במעקב וקשר מתמיד עם הלקוחות שלהם.

במה מתבטאת הקידמה הטכנולוגית שלנו?

אפליקציית הנציג של CallBiz

נציגי  CallBiz עובדים עם מערכת הנציג המתקדמת בעולם, המערכת מאפשרת לנציג לקבל כבר מרגע תחילת השיחה מידע רב על תחומים רבים הקשורים בעסק בלחיצת כפתור אחת – דבר שחוסך זמן שיחה ונותן ללקוח את התחושה שהגיע לבית העסק. בנוסף לנציג שלנו ממשקי נהלים דחופים בתוך המערכת במידת הצורך ועל פי דרישת הלקוח הנציג יכול להעלות אתכם על הקו, לשלוח לכם הודעה או להקפיץ כוננים

 אפליקציית המובייל של CallBiz

לבעלי עסקים יש צורך להיות זמינים גם כאשר אינם במשרד, אפליקציית המובייל של CallBiz  באה לענות על צורך זה. באפליקציה ניתן לקבל את כל ההודעות והפניות המגיעות לבית העסק שלכם, לסמן קריאות חשובות וראות פילוחים סטטיסטים על השיחות הנכנסות במהלך היום, בנוסף ניתן להפעיל את שירות  הLive status  מתוך האפליקציה. קרא עוד על אפליקציית  CallBiz למובייל…

דסק המנהלים של CallBiz

הדרך החדשה שלך לנהל את העסק, פיתוח של CallBiz לבעלי עסקים המעוניינים להיות במעקב מתמיד על השיחות הנכנסות שלהם, לקבל פילוחים על אופי השיחות וסוגי הפניות, תפעול פשוט ונוח של שירות  הLive status  וגם האזנה לפלייליסט השיחות הנכנסות שלך. קרא עוד על דסק המנהלים של CallBiz….

פלייליסט שיחות

CallBiz גאה להיות חברת המענה האנושי היחידה בעולם שנותנת לכל הלקוחות להאזין לכל השיחות הנכנסות שלהם אשר מגיעות אלינו, בסיום כל תיעוד שיחה נכנסת, תיכנס הפנייה לפלייליסט השיחות בדסק המנהלים שלך, שם תוכל לבחור כל שיחה שתרצה ולהאזין לה מהמחשב האישי שלך. קרא עוד על דסק המנהלים של CallBiz….

שירות VIP Feel

ללקוחות הקבועים, הגדולים והחשובים שלך לא תרצה שהנציגים שלנו יענו כמו שעונים לכלל לקוחות החברה משום שידוע שיחס אישי ויחסי קרבה עם הלקוחות יוצר תחושת שייכות גדולה של הלקוחות שלך אלייך, בשל כך פיתחנו את שירות ה-VIP Feel אנחנו נענה לאותם לקוחות בשמם ואף נפתח תסריטי שיחה מותאמים אישית לכל אחד מהם, הכול על מנת שידעו שהם חשובים לך. קרא עוד על שירות ה-VIP Feel…

מחשבון ROI

אלמנט אינטרנטי שפותח בCallBiz  ויכול לתת לכל בעל עסק אינדיקצייה על מספר השיחות שהוא מפספס במהלך היום, כמות העסקאות שמתפספסות וכמה כסף הוא מפסיד בשל כך. קרא עוד על מחשבון ה-ROI של CallBiz…

הנחיות עקוב אחרי

חשוב לנו לעזור לך בשלבי ההתחברות ותפעול השירות שלנו, אם תרצה להפנות שיחות רק בחלק מהיום, תרצה לבטל את ההפניות בחלק מהיום ולפעיל מעבר לשעות הפעילות – אין שום בעיה, מחלקת שירות הלקוחות שלנו ייצרה בשבילך הנחיות הפנייה פשוטות ומובנות לכל חברות התקשורת בישראל. קרא עוד על הנחיות עקוב אחרי של CallBiz…

אנחנו בCallBiz ממשיכים כל העת לפתח את טכנולוגיית העתיד בתחום מוקדי המענה הטלפוני.

בעוד 15 דקות אנחנו מתחילים לענות לשיחות שלך

מגזין CallBiz

המקצועות הנעלמים

עולם הטכנולוגיה והיכולות הדיגיטליות הנכנסות לכול תחומי חיינו יוצרות שינויים בעולם התעסוקה. מגמה זו צוברת תאוצה במהירות ונכנסת לכל ענף הניתן להעלות על הדעת… לכתבה המלאה

איך לבחור את המרכזייה הבאה לעסק?

המרכזייה היא חלק אינטגרלי מהעסק שלכם ומספקת את ציר התקשורת המרכזי בין האגפים השונים בתוך העסק ומחוצה לו. אז מהם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים מרכזייה… לכתבה המלאה


m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
מכבי קאר
ארסטו
מזללה
דפי זהב
Zap
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים