לכל עסק ישנם לקוחות קבועים או לקוחות חשובים.

שכשהם מתקשרים, אתה מייד מזהה אותם ולא מבקש מהם את שם החברה ופרטים נוספים. נכון ?

זה בדיוק מה שיקרה כשתתחבר לשירות Vip Feel של CallBiz!!!

ללקוחות ה-VIP שלך נענה לפי תסריט שיחה המותאם להם ספציפית, שיכלול פנייה בשמם עוד בטרם הזדהו.

נדע עם מי צריכים לדבר אצלך.

ואם רק תרצה, לא ניקח מהם פרטים אישיים, אחרי הכל, אנחנו, שזה בעצם אתה, מכירים אותם היטב.

מהם היתרונות של שירות Vip Feel?

  • ההתמקדות שלנו בלקוח שלך – הלקוחות החשובים שלך יזכו למענה בדיוק בהתאם להנחיות שלך, עד לרמה של תסריט שיחה ייחודי, עבור כל לקוח שלך בנפרד.
  • יחס אישי ללקוחות שלך – הלקוחות שלך ירגישו, שהגיעו למקום הנכון, שמכירים אותם, קוראים להם בשמם ומטפלים בהם בכפפות של משי – ממש כמו שאתה היית רוצה להרגיש אצל הספק שלך.
  • מקצועיות, יעילות וחיסכון בזמן – הלקוחות שלך לא יבזבזו את זמנם בהזדהות ובהשארת פרטים מזהים – אנחנו מכירים אותם. במילים אחרות.
  • שירות Vip Feel מאפשר לנו להכיר את הלקוחות הנבחרים שלך, בדיוק כמו המזכירה שיושבת לצדך מכירה אותם.

הידעת?
שירות השטיח האדום הנו פיתוח ייחודי ובלעדי של מוקד CallBiz ומהווה חלק חשוב בתפיסת השירות והחזון שלנו, המחבר בין מוקד המענה הטלפוני לבינך, הלקוח שלנו.

האם השירות ניתן גם בשפות זרות?

בהחלט.
אנו מפעילים צוותים הדוברים מגוון רחב של שפות, כדי לתת ללקוחות שלכם הרגשה של VIP כבר מהרגע הראשון.

מתי פועל השירות?

מתי שאתם צריכים אותנו.
השירות פועל 24/7 ולכן אתם יכולים לבחור בדיוק את הזמן הדרוש לכם למתן שירות ללקוחות הטובים ביותר שלכם.

האם השירות הזה יכול להתאים לעסק קטן?

בהחלט.
כבעלים של עסק קטן אנו יודעים כמה כל לקוח חשוב לכם ולאיזה יחס הוא ראוי, לכן אנו נעניק לו בדיוק את אותו היחס.
כך שגם כאשר אתם עסוקים, הלקוחות שלכם יקבלו את היחס האישי והאיכותי ביותר.

טיפים לשיחות ועידה יעילות ומוצלחות יותר

שיחות ועידה, בהן משוחחים בטלפון מספר אנשי צוות, לקוחות או ספקים בו זמנית, הן חלק
קרא עוד >

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת מענה אנושי?

אצלנו ב- CallBiz אתה קובע החל מעכשיו סטנדרט חדש – כל מי שמתקשר למשרד שלך, למוקד שלך,
קרא עוד >

25 מילים וביטויים למענה אנושי חיובי ללקוח

במוקדי שירות לקוחות לשפה שבה הנציגים משתמשים יכולה להיות השפעה עצומה על האופן
קרא עוד >

כמה חווית שירות גרוע "עולה" לחברות הגדולות?

ישנו נתון קבוע אשר ידוע זה זמן רב לבעלי עסקים: שימור לקוח קבוע הוא זול יותר
קרא עוד >