כבר הרבה שנים, עולם העסקים מבין שעליו להפוך מחברות יצרניות לחברה שירותיות.
רוב הצרכנים של ימינו אינם מסוגלים להבדיל בין איכות הברזל של החלופות השונות המוצעות בשוק הרחב אבל הוא מבדיל ועוד איך בין איכות השירות הניתן לו ע"י היצרניות.
למי מתאים השירות?
חברות שהבינו שעליהן להקים מערך מוקד יעודי אשר יספק פתרונות ושירותים ללקוחות ובכך לבדל את המותג מהיצרניות האחרות ולהשיא את ערך החברה.
הקמת מוקד יעודי כרוך בעלויות רבות הכוללות:
מערכות קול וקונטקט סנטר, מרכזיה טלפונית, מערכות הקלטת שיחות, מערכות CRM מנהלי מוקד, נציגים, גיוסים ומשאבי אנוש.
וכן מודעות פרסום וראיונות עבודה, בקרת איכות וכל הקשור לאופרציה שלמה שאינה מוגדרת כליבת העיסוק של הלקוח.
פתרון המוקד היעודי מאפשר לכל חברה להתמחות ולהתפנות לליבת העיסוקים שלה ולהוציא החוצה את פעילות המוקד לחברות המתמחות בתחום זה.
CallBiz מציגה שתי אפשרויות של מוקד יעודי, האחת: נציג שיתופי והשניה נציג יעודי.
עם אפשרות לטיפול של 24 שעות בלקוחות שלכם, המוקד יהיה זמין בשעות ובימים שאתם תבחרו. מה כולל שירות המוקד? השירות כולל מתן מענה וטיפול מלא בלקוחות שלכם בעזרת נציגים בעלי תודעת שירות גבוהה ומערכות מחשבים מתקדמות.
כל זאת במטרה ללקוחות שלכם שירות אידיאלי ולטפח את התדמית של המותג שלכם. האם שירות המוקד יכול להתאים לעסק קטן? בהחלט.
שירות זה מתאים גם לעסקים קטנים אשר מעדיפים להימנע מהוצאות מיותרות ואין להם את המשאבים או הרצון להקים מוקד שירות, אולם מעוניינים להעניק ללקוחות שלהם את השירות הטוב ביותר.