נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

מוקד טיוב נתונים

ידע זה כח!! טיוב נתונים והשבחת מאגרי מידע זה ידוע כבר מזמן שהנכס הכי חשוב שלך הוא הדאטה בייס- מאגר הלקוחות שלך.

לקוחות שרכשו ממך, לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלך, או לקוחות פוטנציאליים שיכולים להביע עניין ורצון בביצוע רכישה.

במרבית המקרים, ניהול מאגר הנתונים, עדכון וארגון שלו אינם נעשים כהלכה. הדאטה בייס פשוט שוכב שם, ומתעדכן לעיתים רחוקות אם בכלל, כשזה קורה, לרוב "נשפך" על המאגר הקיים עומס של נתונים חדשים כגוש, ללא מיון וחלוקה, עדכון ערכים רלוונטיים וסינון של מה שאינו רלוונטי עוד.

מאגרי נתונים רבים מציגים תמונה עגומה בה הכתובות והטלפונים אינם מעודכנים, מידע חיוני כמו כתובות מייל או הסכמת לקוח לקבלת עדכונים שוטפים או חומר פרסומי פשוט נעדר, ועל פילוח, מיון וניתוח הנתונים אין בכלל מה לדבר. זאת למרות שמאגר הנתונים שלך הוא אחד הנכסים הגדולים, אם לא הגדול ביותר, של העסק.

 

תרשה לנו לעזור לך

CallBiz מפעילה צוות נציגים מיומן ומאומן, שיבצע שיחות טלפוניות, יטייב וישביח את מאגרי המידע שלך, על מנת לאפשר לך לנצלו כהלכה ובכך לעמוד בקשר עם הלקוחות הקיימים, ולהגדיל את שיעור החשיפה ללקוחות הפוטנציאלים שלך.

הכסף שלך שוכב על הרצפה, תן לנו הרים אותו עבורך. זאת נעשה באמצעות

ארגון ופילוח הדאטה ע"פ קריטריונים

  • השלמת נתונים חסרים, כגון ת.ז שמות וטלפונים
  • קליטת כתובות מייל
  • בקשה לקבלת חומר פרסומי וטיפול בחוק הספאם
  • טיפול בקבצים בעלי תווים מיותרים והפרדתם בצורה טבלאית
  • איחוד קבצים וגליונות
  • מיון וסינון רשומות כפולות
  • שיחות מוקלטות

 

איך מועברות הפניות? אנו נעביר אליכם את הנתונים המלאים בדרך הנוחה והמתאימה ביותר לכם (מייל או מסרון) מתי פועל השירות? השירות פועל במשך הימים והשעות שאתם בוחרים. אנו ניצור קשר עם הלקוחות שלכם ונבצע סינון, השלמה והצלבה של פרטים וגיליונות נתונים בזמן ובדרך שאתם תבחרו. האם השירות ניתן גם בשפות זרות בהחלט אנו מספקים את השירות גם בשפות זרות כדי לאפשר לכם לשפר את הקשר עם הלקוחות שלכם, ולאפשר להם את היחס שמגיע להם.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
מכבי קאר
ארסטו
מזללה
דפי זהב
Zap
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים