השלב הבא בעולם המענה האנושי

callbiz מספקת פתרונות חדשניים ליצירת חווית לקוח רב ערוצית

משנים את התקשורת עם לקוחות

Callbiz קמה בשנת 2010, במטרה לקדם ולייעל את תחום המענה האנושי. עם כוח אדם מיומן ואיכותי, טכנולוגיות בלעדיות ושיטות ניהול מתקדמות, אנחנו מציעים סוג חדש של חווית לקוח, בכל ערוץ ובכל רגע.

נשמעים כמוך. צומחים איתך

באמצעות הכרות מעמיקה עם האופי, התרבות והיעדים של העסק, נספק מענה אנושי המדבר בשפה שלך ומאפשר להפוך כל שיחה להזדמנות עסקית –מחיזוק נאמנות ושימור לקוחות ועד לאיסוף מידע ומכירות.