מחקרי הלקוחות והסקרים מהווים את הכלי העיקרי דרכו ניתן לזהות את צורכי הלקוח ואת רמת שביעות הרצון שלו מהמוצר ומהשירות המוענקים לו על-ידי החברה. חטיבת הסקרים והשיחות היזומות של CallBiz מתמחה בהפקת שיחות יזומות וניהול סקרי דעת קהל.

תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בשוק, יתקבל ניתוח סטטיסטי מפורט אודות תוצאות הסקרים. ניתוח הסקר כולל מידע הן ברמת הסקר הבודד והן ברמה כלל-מערכתי.

היתרונות של המוצר שלנו

☑ מספר שאלות בלתי מוגבל

קובעים את מספר השאלות המתאים לסוג הסקר ולקהל היעד כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

בעזרת התאמת סוג השאלות ומספרם אתם תשיגו היענות גבוהה יותר מצד הלקוחות שלכם.

☑ מילוי הסקרים בממשק MOBILE מותאם ונוח לשימוש

ממשק רספונסיבי לחלוטין אשר מאפשר לכל הלקוחות שלכם לענות לסקר ישירות מהסמארטפון או מהטאבלט שלהם.

בצורה זו תוכלו לקבל תוצאות מהירות ואחוזי השתתפות גבוהים במיוחד.

☑ חיבור SSL מאובטח לסקרים

חיבור SSL מאובטח לסקרים מאפשר לכם לדעת שכל התוצאות מאובטחות ברמה הגבוהה ביותר.

שמירה על דיסקרטיות והגנה מפני זליגת מידע מושגים בעזרת שימוש באחד מפרוטוקולי התקשורת המתקדמים בעולם.

☑ אפשרות לסיסמה בכניסה לסקר, לביצוע סקרי פנים

רוצים לבצע סקר פנימי בתוך הארגון שלכם?

כיום תוכלו לאפשר לכל עובד להיכנס לשאלון בעזרת מספר העובד או מספר תעודת הזהות ולקבל נתונים אותנטיים בזמן אמת.

☑ מעל 10 סוגי שאלות שונות

עם יותר מ 10 סוגי שאלות שונות ואפשרות להתאמת הנוסח לגיל, למין ולזהות הנשאלים אתם במרחק של קליק אחד מתוצאות טובות יותר.

☑ אפשרות למיתוג הסקר בלוגו החברה

נצלו את הסקר לטובת מיתוג החברה שלכם.

על ידי הוספת לוגו החברה בכל שאלון אתם מקדמים את המותג שלכם בדרך הנכונה ויוצרים זהות ארגונית שמשקפת את ערכי הליבה שלו.

☑ אפשרות לשאלות תמונה/וידאו

שאלות תמונה / ווידאו נחשבות לבעלי CTR גבוה יותר מאשר השאלות הכתובות.

בעזרת אינפוגרפיקה מותאמת אתם יכולים לשפר את תוצאות הסקר ולקלוע לטעמו של קהל צעיר יותר.

☑ אפשרות להעלאת קבצים

אפשרות להעלאת קבצים היא פן חשוב בכל סקר ומאפשרת סוג של אינטראקטיביות בכל שאלון.

השתמשו בפונקציה מתקדמת זו כדי ליצור סקר שיספק תמונה מקיפה של דרישות הלקוחות שלכם.

☑ תסריטים בלתי מוגבלים לכל סקר

מגוון אין סופי של תסריטים אשר מאפשר לכם להבין באופן מדויק את הרצונות של הנשאלים ולהתאים להם את השאלות החשובות ביותר על פי התשובות האחרונות שלהם.

☑ אפשרות לשילוב שם החברה ב-URL הסקר

הפכו את הסקר לרשמי יותר על ידי הוספת הדומיין שלכם לכל שאלון.

בצורה זו אתם יכולים לנצל את הנכס הדיגיטלי שלכם ולהשתמש בו כדי ליצור תחושה אידיאלית בעת מילוי הסקר.

☑ התאמת הסקר לצבעי החברה

ניתן להוסיף את הצבעים אשר מזוהים עם החברה שלכם לכל סקר בקלות ולהפוך כל שאלון לכלי שיווקי שממתג את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר.

☑ בסיום הסקר הפנייה לדף תודה אישי / הפנייה לאתר החברה

בסיום כל סקר תוכלו להפנות את הלקוחות שלכם לדף תודה אישי או לספק קישור לאתר החברה שלכם.

בצור זו תוכלו להפוך את הסקר לכלי שיווקי ולשפר את תפיסת המותג בקרב קהל הלקוחות שלכם.

☑ אפשרות לביצוע שאלות A/B טסטינג

A/B טסטינג הפכו מזמן לחלק אינטגרלי בארגז הכלים השיווקי שלכם ואין שום סיבה שלא תוכלו להשתמש בפונקציה זו גם בסקר הבא שלכם.

בדקו את אחוזי היענות והתאימו את נוסח השאלות בהתאם.

☑ קבלת תוצאות בזמן אמת

בלי לחכות לניתוחים הסטטיסטים ובעזרת דשבורד צבעוני, תוכלו לראות כיצד תוצאות הסקר שלכם מפולחות באופן ברור ובזמן אמת.

כי שיפור מתמיד מתחיל בתוצאות מהירות.

☑ חסימת גישה לסקר ע"פ כתובת IP

רוצים לוודא שהסקר שלכם אמין ולא נתון לכל מניפולציה של צד שלישי?

בעזרת חסימת גישה על פי כתובת IP תוכלו לוודא שתוצאות הסקר אמינות ומשקפות את חוות הדעת של הלקוחות האמיתיים שלכם.

☑ אישור גישה לסקר ע"פ כתובת IP ייחודית

אישור גישה לסקר על פי כתובת IP ייחודית תאפשר לקבוע בדיוק מי ראשי לצפות בתוצאות הסקר ומי רשאי ליטול בו חלק.

אישור הIP מהווה פתרון אבטחתי מושלם לחיבור SSL ומספק הגנה דיגיטלית מושלמת.

☑ ביצוע סקר אחד מכל מכשיר

תכניסו את המושג "one man one vote" לעידן הדיגיטלי ותבטיחו שהסקר שלכם ישקף באופן מדויק את הדרישות של הלקוחות שלכם.

מניעת הצבעות כפולות מעולם לא הייתה קלה יותר.

☑ שליחת הסקרים מכתובת המייל של העסק

ישירות מתיבת המייל שלכם וללא כל התממשקות מסובכת.

בעזרת המערכת החכמה שלנו תוכלו לשלוח את הסקרים ישירות מכתובת המייל של העסק שלכם ולבצע אוטומטיזציה קלה של כל התהליך.

 

לבחירתך, אנו נקבל את טופס השאלון ממך, או לחלופין, נלווה אותך עד ליצירת שאלון הסקר, שיהיה בהתאמה לצרכיך.

נשים דגש על איסוף איכותי ואמין של הנתונים, ניתוח מדויק שלהם, באמצעות כלים סטטיסטים ותוכנות מחשב מתקדמות.

זאת תוך הצגה ברורה, שימושית וידידותית למשתמש של הממצאים.

  • 1
    מחקרי לקוחות
  • 2
    מחקרי השוואה פנים ארגוניים ("לקוח סמוי")
  • 3
    סקרים מקוונים
סקרים מסוג זה, משמשים למדידה של שביעות רצון הלקוח מחוויית הקניה, מהשירות שקיבל ומגורמי השירות השונים בחברתך, כמו גם מאיכות המוצרים שרכש.
סקרים טלפונים הבודקים כל סניף בחברה שלך על-מנת ליצור השוואה בין הסניפים – ליצירת אחידות בסניפי הרשת, בשירות ובחוויית הרכישה של הלקוח.

כמו כן, מחקרים אלו בודקים את התחומים טעוני השיפור, כפי שעלה ממחקרי הלקוחות.
סקרים המבוצעים באמצעות אתר האינטרנט שלך או באמצעות אתר האינטרנט שלנו.

מה כולל השירות ?האם השירות ניתן גם בשפות זרות?מרגע ההחלטה להתחבר, תוך כמה זמן עולים לאוויר?

השירות כולל ביצוע סקרים עבור חברתכם כדי לזהות את שביעות הרצון של הלקוחות לכם.
בעזרת מספר שאלות ותוך שימוש במודלים סטטיסטים, אנו נזהה מגמות, נבדוק מה הלקוחות שלכם חושבים ואילו נקודות דורשות טיפול.

האם השירות ניתן גם בשפות זרות?

בהחלט. הסקרים יתבצעו בשפה של קהל היעד שלכם.

מרגע ההחלטה להתחבר, תוך כמה זמן עולים לאוויר?

המוקד שלנו יתחיל לבצע את הסקרים באופן מידי.
תוך 15 דקות (!!!) אנו נעמיד לרשותכם מוקד איכותי, עם צוות מקצועי ובעל תשתית טכנולוגית מתקדמת.

מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

או התקשרו
077-955-5555

    מלאו פרטים
    ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

    או התקשרו
    077-955-5555