הוכח כי היקפי המכירות באתרי האינטרנט גדלים כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
- האתר אינטראקטיבי – אתר המאפשר לגולש לשוחח עם נציג תמיכה ומכירות.
- האתר יוצר אמון עם הגולש, המהווה חלק מכריע בתהליך הרכישה.
- לאינטרנט שפה משלו – ההתנהגות הצרכנית באתרי האינטרנט שונה בתכלית מכל התנהגות צרכנית אחרת.
- כמות גולשי האתרים גדולה באלפי אחוזים מכמות באי-החנות הפיזית, אך אחוז ההמרה (יחס מכירה/ביקור) באינטרנט נמוך משמעותית בהיעדר אינטראקציה דו-כיוונית עם הגולש.
זאת, רק משום, שבחנות האמיתית יש מי שיקבל אותם ויעניק להם יחס אישי. - נציג טלפוני אונליין תורם לשיפור התדמית של אתר האינטרנט שלך.
- יצירת קשר מהיר עם הגולש מייצרת התחלת הליך מכירה וברוב המקרים הפסקת החיפוש של הגולש באתרי המתחרים שלך.
- לקוחות פשוט מעדיפים את המגע האנושי – אין כמו לדבר עם נציג חי ונושם, שיוכל לתמוך בגלישה באתר שלך, למכור להם את מוצריך ולאסוף עבורך לידים חמים.
- מרבית הגולשים חוששים מלהשאיר כרטיס אשראי ברשת – תוכל להפיג חשש זה על-ידי מענה אנושי ואישי אונליין.
מהיום, השירות החדשני של CallBiz יגביר את אמון הגולשים באתרך וייצור אצל הגולש רושם חזק ביותר של חברה רצינית ומתקדמת.
- 1
- 2
- 3
המענה האנושי מספק תחושה אישית ויוצר חווית קנייה ייחודית.
ניתן לקבל תמיכה של איש מכירות אנושי לאורך כל שעות היממה.
הלקוחות שלכם יקבלו ליווי אישי עד להשלמת הקנייה או לצורך קבלת פרטים נוספים.
שירות זה מופעל על ידי נציגים אשר עברו הדרכות מיוחדות לצורך הגדלת ההמרות באתרי קניות.
כיצד שימוש במענה אנושי יגביר לי את המכירות?
מה היתרון במענה אנושי מסביב לשעון?
כיצד מתומחר השירות?
כך אתם יכולים לחסוך בהקמה של מוקד ולא לשלם על תקופות שאינכם זקוקים לו.
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555