נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

מענה אנושי למוקד הזמנות

הלקוחות מתקשרים להזמין ? שעון החול כבר פועל!
במציאות העסקית של היום, שם המשחק הוא זמינות!

מהירות תגובה ושיווק מהיר ללקוח הם המפתח להצלחה עסקית.

התמודדות מול המתחרים, גיוס אפקטיבי של לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים הם הדרך לשם.

  • הקלקה אחת באינטרנט מעלה עשרות חברות ובעלי מקצוע שונים שיספקו מענה לצורך שהועלה.
    מודעת פרסום אחת מלווה ברבות המקיפות אותה באמצעי התקשורת השונים והמתחרים נמצאים בכל מקום, בכל רגע, לתפוס את תשומת ליבו (וכיסו) של הלקוח.
  • לקוח שיוצר איתך קשר להזמנה זה לקוח כמעט סגור, וזאת לאור היוזמה שאותה הפגין.
    ההנעה לפעולה היא השלב הקשה ביותר ליישום בשרשרת השיווק ופנייתו של הלקוח בעצמו אליך, פרושו שהוא הונע לפעולה.
    הוא לא רק מביע רצון, אלא גם נכונות וכל מה שאתה צריך לעשות זה רק לענות לו בזמן, במענה מקצועי, הולם ומוכוון מטרה.

נראה פשוט, לא?

בפועל, בתי עסק רבים מפספסים המוני שיחות מדי יום!

במיוחד בעקבות קמפיינים פרסומיים ושיווקיים שלא גובו בתשתית תמיכה ללקוחות שמשתוקקים כל כך לרכוש את מוצר או שירות החברה.

זה לא כל כך מפתיע לאור העלויות הגבוהות של גיוס והכשרת עובדים שנדרשת על מנת לספק תמיכה לגלים גדולים מהרגיל של שיחות נכנסות.

Campaign

ובכל זאת, בעולם ההזמנות, שעון החול עובד בקצב מהיר, הרבה יותר מהקצב הרגיל.

אנחנו חייבים להבין שהצורך שעולה ברגע נתון, יכול להתאדות ברגע הבא!

ולכן, ככל שנענה מהר יותר ובמקביל נספק שירות מקצועי, אמין ואדיב, כך נגדיל את שעור ההמרה, כמות המכירות.

שאל את עצמך

אם היית מתקשר להזמין מוצר והיו נותנים לך לחכות על הקו, או רחמנא ליצלן היו מעבירים אותך לתא קולי, כיצד היית פועל, היית מבצע את ההזמנה?

החדשות הטובות הן שאתה לא צריך לספוג את עלויות הגיוס וההכשרה של העובדים, לא לייצר להם מקום עבודה ואת הציוד הנדרש ואפילו לא לשלם להם את התנאים הסוציאליים.

את כל זה אנחנו נעשה, ולך זה יעלה במנוי חודשי בסכום זעום.

תן לנציגי ההזמנות האיכותיים של קולביז לענות עבורך!

אנחנו ממתינים לשיחות שלכם, 24 שעות ביממה, בזמינות מדהימה ומבטיחים לענות לשאלות המתקשרים ולעודד אותם לבצע אצלנו את הרכישה.

בתחומי השיווק הישיר והמכירות חשוב מאד למצות באופן המיטבי את פוטנציאל הקנייה של הלקוחות עוד בזמן הפנייה הראשונית.

לשם כך, נציגי מכירות במוקדי ההזמנות השונים מהווים את הבסיס לפלטפורמה הנגישה הזו עבור הזמנת מוצרים ושירותים שונים.

עם זאת, לדאבוננו ההקמה של מוקד הזמנות שכזה הינה יקרה, עלויותיה גבוהות ודורשת ניהול שוטף ברמה גבוהה של כוח אדם על מנת להגיע ליעדים הרצויים.

נציגי המכירות המומחים שלנו עונים על השאלות, מוכרים עבורך את המוצרים והכי חשוב- מעניקים ללקוחות תחושה מקצועית ונעימה, הן בשיחות היזומות והן בשיחות הנכנסות.

בזכות העבודה החלקה בה אנו מתמחים אתם מרווחים קליטה של הזמנות, מכירות טלפוניות, טלמיטינג, טלמרקטינג, מחלקת סקרים וכן תיאומים שונים הנעשים ביעילות נפלאה.

חשוב לציין כי הצוות של מוקד ההזמנות הינו מיומן ואנו דואגים שיתודרך לפי בסיסי התסריטים שלכם, המדיניות שיווק שלך, הג'ינגלים הפרטיים, עונים בשם העסק ובעיקר הופכים לשלוחה טבעית לחלוטין של מערך המכירות.

כל זאת מבלי הקושי בגיוס, הניהול והעלויות של המוקד האנושי ואנו משתמשים בטכנולוגיה שמאפשרת לנתב שיחות עבור נציג השירות המתאים ביותר לבחירתך מן העסק שלך.

השירותים שלנו נועדו לספק לך את היכולת לשלוט בשלב זה בתהליך.

תוכל להשפיע על רמת השפה (משלב), תוכל לבחור את יכולות המכירה הנדרשות, את מידת הידע והעומק בתחומים הרלוונטיים ועוד…

את כל אלו תוכל להטמיע אצל המענה האנושי.

בנוסף, תוכל גם להטמיע את הג'ינגל הפרטי שלך כאמור כדי שתוכל להשמיע מידע על בית העסק, על המוצרים השונים, המבצעים, השירותים הניתנים לשינוי בהתאם למבצעים, לתקופות החגים ועוד.

כמו כן, זמן ההמתנה יהיה גם נתון לבחירתך, כולל אופציה להציע ללקוחות לחזור אליו ברגע שיתפנו.

כל סל השירותים הזה נועד בסופו של דבר למטרה אחת – להוות זרוע אורגנית המתמחה במכירות על מנת לאפשר לך להציב רף מכירות גבוה יותר.

במייל או במסרון – אנו נעביר את הפניות של הלקוחות שלכם בדרך ובזמן שנוח לכם. במייל או במסרון – אנו נעביר את הפניות של הלקוחות שלכם בדרך ובזמן שנוח לכם. האם השירות הזה יכול להתאים לעסק קטן? בהחלט.
לא כל עסק זקוק למוקד אנושי 24/7- השירות שלנו חוסך לכם את הצורך בשכירת משרדים, הכשרת עובדים ותשלום חודשי גבוה ומעניק לכם אנשי שירות איכותיים, מנוסים ואדיבים - עם המעטפת של CALLBIZ.
מרגע ההחלטה להתחבר, תוך כמה זמן עולים לאוויר? אנו יודעים כמה הזמן חשוב לכם, לכן אנו מאפשרים לכם ליהנות מהיתרונות של המענה האנושי בתוך 15 דקות מרגע ההחלטה להתחבר לשירות.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים