הפיכת פניות לקוחות ליתרון תחרותי בעידן הדיגיטלי
- הקלקה אחת באינטרנט מעלה עשרות חברות ובעלי מקצוע שונים שיספקו מענה לצורך שהועלה.
מודעת פרסום אחת מלווה ברבות המקיפות אותה באמצעי התקשורת השונים והמתחרים נמצאים בכל מקום, בכל רגע, לתפוס את תשומת ליבו (וכיסו) של הלקוח. - לקוח שיוצר איתך קשר להזמנה זה לקוח כמעט סגור, וזאת לאור היוזמה שאותה הפגין.
ההנעה לפעולה היא השלב הקשה ביותר ליישום בשרשרת השיווק ופנייתו של הלקוח בעצמו אליך, פרושו שהוא הונע לפעולה.
הוא לא רק מביע רצון, אלא גם נכונות וכל מה שאתה צריך לעשות זה רק לענות לו בזמן, במענה מקצועי, הולם ומוכוון מטרה.
נראה פשוט, לא?
בפועל, בתי עסק רבים מפספסים המוני שיחות מדי יום!
במיוחד בעקבות קמפיינים פרסומיים ושיווקיים שלא גובו בתשתית תמיכה ללקוחות שמשתוקקים כל כך לרכוש את מוצר או שירות החברה.
זה לא כל כך מפתיע לאור העלויות הגבוהות של גיוס והכשרת עובדים שנדרשת על מנת לספק תמיכה לגלים גדולים מהרגיל של שיחות נכנסות.
ובכל זאת, בעולם ההזמנות, שעון החול עובד בקצב מהיר, הרבה יותר מהקצב הרגיל.
אנחנו חייבים להבין שהצורך שעולה ברגע נתון, יכול להתאדות ברגע הבא!
ולכן, ככל שנענה מהר יותר ובמקביל נספק שירות מקצועי, אמין ואדיב, כך נגדיל את שעור ההמרה, כמות המכירות.
שאל את עצמך
אם היית מתקשר להזמין מוצר והיו נותנים לך לחכות על הקו, או רחמנא ליצלן היו מעבירים אותך לתא קולי, כיצד היית פועל, היית מבצע את ההזמנה?
החדשות הטובות הן שאתה לא צריך לספוג את עלויות הגיוס וההכשרה של העובדים, לא לייצר להם מקום עבודה ואת הציוד הנדרש ואפילו לא לשלם להם את התנאים הסוציאליים.
את כל זה אנחנו נעשה, ולך זה יעלה במנוי חודשי בסכום זעום.
תן לנציגי ההזמנות האיכותיים של קולביז לענות עבורך!
אנחנו ממתינים לשיחות שלכם, 24 שעות ביממה, בזמינות מדהימה ומבטיחים לענות לשאלות המתקשרים ולעודד אותם לבצע אצלנו את הרכישה.
- 1
- 2
- 3
לשם כך, נציגי מכירות במוקדי ההזמנות השונים מהווים את הבסיס לפלטפורמה הנגישה הזו עבור הזמנת מוצרים ושירותים שונים.
עם זאת, לדאבוננו ההקמה של מוקד הזמנות שכזה הינה יקרה, עלויותיה גבוהות ודורשת ניהול שוטף ברמה גבוהה של כוח אדם על מנת להגיע ליעדים הרצויים.
בזכות העבודה החלקה בה אנו מתמחים אתם מרווחים קליטה של הזמנות, מכירות טלפוניות, טלמיטינג, טלמרקטינג, מחלקת סקרים וכן תיאומים שונים הנעשים ביעילות נפלאה.
חשוב לציין כי הצוות של מוקד ההזמנות הינו מיומן ואנו דואגים שיתודרך לפי בסיסי התסריטים שלכם, המדיניות שיווק שלך, הג'ינגלים הפרטיים, עונים בשם העסק ובעיקר הופכים לשלוחה טבעית לחלוטין של מערך המכירות.
כל זאת מבלי הקושי בגיוס, הניהול והעלויות של המוקד האנושי ואנו משתמשים בטכנולוגיה שמאפשרת לנתב שיחות עבור נציג השירות המתאים ביותר לבחירתך מן העסק שלך.
תוכל להשפיע על רמת השפה (משלב), תוכל לבחור את יכולות המכירה הנדרשות, את מידת הידע והעומק בתחומים הרלוונטיים ועוד…
את כל אלו תוכל להטמיע אצל המענה האנושי.
בנוסף, תוכל גם להטמיע את הג'ינגל הפרטי שלך כאמור כדי שתוכל להשמיע מידע על בית העסק, על המוצרים השונים, המבצעים, השירותים הניתנים לשינוי בהתאם למבצעים, לתקופות החגים ועוד.
כמו כן, זמן ההמתנה יהיה גם נתון לבחירתך, כולל אופציה להציע ללקוחות לחזור אליו ברגע שיתפנו.
כל סל השירותים הזה נועד בסופו של דבר למטרה אחת – להוות זרוע אורגנית המתמחה במכירות על מנת לאפשר לך להציב רף מכירות גבוה יותר.
איך ההזמנות מגיעות אלי?
האם השירות הזה יכול להתאים לעסק קטן?
לא כל עסק זקוק למוקד אנושי 24/7- השירות שלנו חוסך לכם את הצורך בשכירת משרדים, הכשרת עובדים ותשלום חודשי גבוה ומעניק לכם אנשי שירות איכותיים, מנוסים ואדיבים - עם המעטפת של CALLBIZ.
מרגע ההחלטה להתחבר, תוך כמה זמן עולים לאוויר?
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555