עסקים למען עסקים ערבות הדדית בזמן מלחמה בצל המלחמה המתמשך, הכלכלה הישראלית מתמודדת עם מציאות חדשה. מלחמה זו לא רק שיבשה את חיי היומיום אלא גם השפיעה עמוקות על הפן הכלכלי, במיוחד באזורי הדרום והצפון. הציפייה שנאמנות הציבור לעסקים מקומיים תחזק את הזעזועים הכלכליים נתקלה במציאות קשה יורים ולא בוכים: יש גם כאלה שמרוויחים מהמלחמה לא מעט בעלי עסקים נאלצו להשבית את עסקיהם בשל היעדרותם. 'ההנשמה' בדמות מענקים, שתשולם לעצמאיים בישראל, אינה מבטיחה את עתידם ולא מעטים צפויים לסגור את שעריהם. בעוד אלו בוכים, יש ענפים מסוימים שצוחקים כל הדרך אל הבנק. מי גלגל מאות מיליוני שקלים? CALLBIZ: לנהל את העסק מכל נקודה בעולם בעידן הפוסט קורונה, כשהמיקום הגיאוגרפי של עסקים ועובדים הופך לפחות רלוונטי, חברת " קולביז מענה אנושי” מספקת למנוייה מעטפת שירות לקוחות מלאה, איכותית ומותאמת אישית מכל מקום ולכל מקום. חברת "קולביז": מענה אנושי לעסקים וחלוצה בתחום מיקור החוץ הכירו את חברת "קולביז – מענה אנושי לעסקים", המתמחה במוקד שירות חיצוני שמספק מענה אנושי לעסקים שונים וכך מציעה להם את הפתרון היעיל והמשתלם ביותר קולביז-CallBiz: מענה אנושי לעסקים לכל עסק ואין זה משנה באיזה תחום מדובר, או מהו סדר הגודל של החברה, ישנו אתגר מקצועי ממעלה ראשונה, להיות זמין לכל לקוח, קיים או פוטנציאלי, כאשר אלו יוצרים קשר טלפוני. מענה אנושי או מענה ממוחשב? בחברת קולביז מצאו את הפתרון למלחמה על שירות הלקוחות אנחנו חיים בתקופה מופלאה שבה רובוטים מבית חברת Ghost Robotics נושאים מקלעים אוטומטיים ומתגברים צבאות מערביים במשימות קרביות – ואילו מכוניות אוטונומיות כבר נוסעות לבדן על הכביש. בעוד אנחנו רואים את הרובוטים ותוכנות הבינה המלאכותית משתלטות על תחומים שונים ומחליפות עובדים רבים – המהפכה הזו מגיעה לאחרונה גם לענף השירותים. "קל מאוד להביא צרכן למצב שבו הוא נוטש ועובר למתחרים" צ'אט בוט שעונה במקום נציג שירות אנושי, זמני המתנה מייאשים ונציגים עם עצבי ברזל. יעל ויסוצקי, סמנכ"ל CallBiz, מהחברות הגדולות בישראל לאספקת מענה טלפוני לעסקים, מסבירה על מגפת הצ'טבוטים ומשיבה לשאלת מיליון הדולר: מה רוצה הצרכן הישראלי? החוק מחייב: הפתרון האנושי שבעלי עסקים חייבים להכיר למרות התפתחות הטכנולוגיה, רמת הזמינות באי-מייל או דרך האתר, מחקרים רבים מוכיחים כי רובנו, בני-האדם, מעדיפים סיוע אישי בדמות מענה אנושי טלפוני, יותר מכל דרך אחרת לפתרון תקלות ובעיות. כיום ישנם גם כמה חוקים המחייבים שירותי מענה טלפוני אנושי במצבים מסוימים, וכדאי מאוד להכירם. שומעים? הסיבות שמחייבות מכרזי טלפונים (קול סנטרים) לחשוב על החלל חללי עבודה משותפים כבר הפכו לעניין שבשגרה ויש להם מאפיינים ברורים, אך בחללים מרובי עובדים, כמו לדוגמא מרכזי מענה טלפוני, יש צורך בחשיבה נוספת על החלל ועיצובו.