אתר איכותי ופעילות ענפה ברשתות החברתיות הפכו מזמן לסטנדרט בתעשייה העולמית והמקומית כאחד.

עם זאת, כדאי לדעת ששירות לקוחות איכותי שמשלב טיפול פרטני ומענה אישי לכל לקוח הוא חלק אינטגרלי מחוויית השימוש בעידן החדש.

אז איך תדאגו שהלקוחות ירכשו ממכם וגם יספרו על זה לחברים?

כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לספק שירות לקוחות איכותי בעידן הדיגיטלי

חנות שפתוחה 24/7

בעלי אתרים רבים מדווחים על פעילות ערה של קונים דווקא אחרי שעות העבודה.

לקוחות רבים מעדיפים להגיע הביתה, לנוח ולבצע רכישות דווקא מהמחשב הביתי ולא מהסמארטפון.

נציגי שירות במתכונת של 24/7 יוכלו לספק ללקוחות שלכם מענה מהיר גם בשעות הקטנות של הלילה.

ברורים אחרונים לפני רכישה

לעיתים קרובות תיאור המוצר לא עונה על כל השאלות של הלקוחות והם היו שמחים לדעת עוד פרטים לפני הרכישה.

היתרון שבנציג איכותי שמכיר את המוצרים השונים ויודע אילו צבעים, מידות ודגמים ישנם יכול להיות ההבדל בין התעניינות לבין עוד עסקה מוצלחת.

מענה אישי מספק ביטחון רב ופרטים חשובים עבור הלקוחות שלכם.

אפשרות תשלום בטלפון

לקוחות רבים מעדיפים שלא למסור את פרטי האשראי שלהם באתר אינטרנטי.

על אף שהם נהנים לבצע רכישה של מוצרים בעזרת האינטרנט, הם יעדיפו לסיים את העסקה על ידי מסירת הפרטים האישיים שלהם בטלפון.

אתרים רבים עושים שילוב חכם בין הטכנולוגיה המתקדמת, לצורך במענה אנושי ומאפשרים רכישה של מוצרים בעזרת מוקדנים.

באופן זה אתם מפחיתים את מידת החרדה של הלקוחות שלכם מפני רכישה און ליין ומנצלים את האתר שלכם באופן טוב יותר.

החשיבות של תמיכה טכנית

לעיתים קרובות הלקוחות שלכם רוצים לבצע רכישה אך נתקלים בבעיות טכניות, מה שגורם לכם להפסיד כסף רב.

לעיתים הם שכחו את שם המשתמש או שהאתר שלכם עובד באופן חלקי בלבד עם דפדפן מסוים.

בכל מקרה, תמיכה טכנית בזמן אמת יכולה לאפשר לכם לעלות את אחוזי הרכישה שמתבצעים מהאתר שלכם ולייצר לקוחות מרוצים שיהפכו ללקוחות קבועים.

מענה מיידי לכל בעיה

מענה אישי לתלונות הצרכנים היא דרך אפקטיבית לשמור על הלקוחות שלכם מרוצים ולמנוע זליגה של תכנים לתוך רשת האינטרנט.

בעזרת מענה איכותי ניתן להכיל את התסכול של הלקוחות, לספק פתרון מהיר ולמנוע מתלונה בודדת להפוך למשבר בקנה מידה גדול.

בהיעדר מענה שכזה קיימת סכנה שלקוחות רבים פשוט יעדיפו להעביר את התלונה שלהם למרחבי הרשת – מה שיגרום לפגיעה עצומה במוניטין של החברה שלכם ולהפסדים כלכליים רבים.

ניתן לראות שלמרות שאתר אינטרנט  ודף פייסבוק עסקי הם דרכים נהדרות להיות בקשר עם הלקוחות שלכם.

אסור לשכוח את המענה האנושי והיחס האישי שמספק שירות לקוחות איכותי.