אנשי המוקד מטפלים בפנייה ומעבירים לעסקים את הפניות והודעות על השיחות בהן טיפלו.

התחום הומצא על מנת לתת פתרון לעסקים הזוכים למספר רב של פניות מלקוחות פוטנציאליים ואינם יכולים להיות בזמינות גבוהה ולספק מענה איכותי ומקצועי בכל שעות היממה.

איך השירות פועל?

שירות המענה האנושי של Callbiz מתאפשר בזכות ניתוב השיחות, כך שכל שיחה שנכנסת לעסק מופנית באופן אוטומטי מקווי העסק למספר ייעודי שהוקצה במיוחד.
בתוך צלצולים ספורים בלבד, נענית השיחה על ידי נציג שירות שיספק מענה מקצועי ויעיל.

את הפניות השיחה אפשר להגדיר על בסיס קריטריונים שונים, בהתאם לצורכי החברה ולקוחותיה, על פי החלוקה הבאה:

  1. 1הפניה באין מענה – השיחה מתקבלת תחילה בקווי החברה, ובאין מענה בתום מספר צלצולים, מועברת באופן אוטומטי אל מוקד המענה אנושי של CallBiz.
  2. 2הפניה בתפוס – כאשר כל קווי הטלפון בחברה תפוסים השיחה תנותב ישירות למוקד המענה אנושי של CallBiz.
  3. 3עקוב אחריי – כל השיחות ינותבו ישירות למוקד המענה אנושי של CallBiz.
  4. 4סינון שיחה מטלפון נייד – סינון שיחה ינתב אותה אוטומטית למוקד המענה אנושי של CallBiz.
  5. 5הפניה ב"לא זמין" – כאשר הנייד כבוי, באזור ללא קליטה, או במצב שבו נכנסו מספר שיחות בו זמנית, השיחה תנותב אוטומטית למוקד המענה אנושי של CallBiz.

למי שירות מענה אנושי מתאים?

אין עסק שלא מפספס שיחות! השירות מתאים לכל בית עסק החל מעסק של אדם אחד ועד לחברה בעלת אלפי עובדים הזקוקים למוקד שירות לקוחות.

איך מקבלים את ההודעות?

ההודעות משוגרות אונליין באמצעות מייל. ניתן כמובן גם לקבל את ההודעות ב-SMS.

לבעלי מכשיר אייפון יש אפליקציה ייחודית שגם היא מאפשרת קבלת הודעות.

בנוסף כל ההודעות נשמרות לצורך מעקב בדשבורד. ניתן כמובן גם לקבל דוח יומי מרכז.

מתי הפך השירות לפופולרי?

תחום המענה האנושי בעולם עבר מספר גלגולים ונכנס לתודעה הציבורית הכוללת החל מאמצע שנות ה-80 עם כניסתן של מרכזיות אלקטרוניות לשימוש.

מאז ועד היום תחום זה עבר שינוי עצום המתבטא בכך שמוקדי המענה האנושי אינם עוד שירות של קבלת שיחות והעברת פניות, אלא חברות מתקדמות המפתחות טכנולוגיות ומספקות פתרונות תקשורת מקיפים במגוון תחומים.