אתה קובע מתי להעביר את הקווים למענה הטלפוני של CallBiz (במהלך היום כשהקווים עמוסים או מעבר לשעות העבודה), אתה קובע מתי אתה עונה בעצמך ואפילו מתי אנחנו מעבירים אליך שיחות, בדיוק כמו המזכירה שיושבת לצידך.

מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא חברת מענה טלפוני

המלצות לקוחות

חפשו חברה שמציגה את לקוחותיה ובעיקר את חווית השירות שהם מהשירות. חברה מומלצת  הכוללת שירותים לחברות גדולות, מנוהלת נכון וקיימת סבירות גבוהה שתקבלו את אותה החוויה.

הדריכו את מנהלי ונציגי המוקד

חברת מענה אנושי שמאפשרת ללקוחותיה להגיע למוקד בכל עת ולבצע הדרכות והיכרות הדדית עם הנציגים, זו חברה שמתגאה בפעילותה, פתוחה ללקוחותיה ודואגת שנציגיה ישארו מעודכנים בכל עת בלקוחות חדשים שהצטרפו ובתכנים הקיימים.

טכנולוגיה

חפשו חברה עם טכנולוגיה מתקדמת שתוכל להצעיד את העסק שלכם קדימה, טכנולוגיה מתקדמת מעידה על ההשקעה של החברה והתייחסות שלה כלפי התחום בכלל וכלפי הלקוח בפרט.
חברת מענה אנושי ללא טכנולוגיה מתקדמת משולה לצוללן ללא בלוני חמצן.

אודות

חפשו חברת מענה אנושי שהיעוד והמקצוע שלה הוא מענה אנושי ולא חברה שעל הדרך מנסה לספק שירות זה, בידקו שמנהליה מגיעים מהתחום ומובילים אותו לאורך שנים.

מענה אנושי עם התאמות לעסק

חפשו חברה שנציגיה יוכלו לטפל בשיחות כאילו והיו חלק בלתי נפרד מהחברה שלכם, שירות זה אפשרי בחברת CallBiz שפיתחה מערכת מידע לנציג המשוכללת בעולם.

איכות נציגים

חפשו חברה שאיכות הנציגים בה גבוהה, איכות הנציגים נגזרת מהליך קליטה נכון של עובדים, מנגנון קבוע של גיוס, הדרכה והכשרה, בקשו לבקר במוקד, להתרשם מאופן העבודה ואף להחליף עם כמה מהם מספר מילים.

עלות שירות

חפשו חברה עם הגיון כלכלי, חברות מענה אנושי הן לא חברות ענק שיכולות לעבוד שנים ללא רווח, חברה שמציעה לכם מחירים דמיוניים סביר להניח שעושה זאת על חשבונכם, כלומר על חשבון הדרכות, מערכות טכנולוגיות, בקרת איכות, שירות לקוחות וכל קיצור דרך שיאפשר את המחיר הנמוך.

שקיפות

חברת מענה אנושי שפועלת בשקיפות מלאה תספק שירות טוב יותר ללקוחות שלה, CallBiz מענה אנושי הינה החברה היחידה בעולם שמאפשרת ללקוחותיה להקשיב לשיחות בכל עת באמצעות דשבורד אינטרנטי מפואר.

בואו לקדם תדמית עסקית מכובדת, כיאה לחברה שעובדת עבור לקוחותיה סביב השעון, באמצעות שירותי מענה אנושי.

חברה שלא עונה לטלפונים או משאירה את לקוחותיה הקיימים או הפוטנציאלים להתמודד עם משיבון או תא קולי, יכולה לסבול מתדמית לא מקצועית ותתקשה בהוספת לקוחות חדשים וביצירת נאמנות הקיימים.

שירות מענה אנושי מתאים לכל סוגי החברות, בעיקר לאוהבי השירות והמכירות, והכי חשוב, לאנשי עסקים המאמינים שכדי להשיג לקוח חדש, חשובה הזמינות, מהירות התגובה ואיכות המענה. איבוד ליד (פניה) אחד שווה המון שעות עבודה מאומצות שהושקעו קודם לכן, על מנת להשיגו.

אנו נספק לך שירות מענה אנושי ברמה שלא הכרת – נציגי שירות ומכירות המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת בעולם, יוצרים שילוב מנצח של שירותי מוקד טלפוני לעסקים, ללא מגבלות וללא פשרות.