ייחודיותה של מערכת הבינה המלאכותית למענה אנושי מבית קולביז
מערכת הבינה המלאכותית המתקדמת מבית קולביז, לומדת את צרכי הלקוחות, ומספקת לנציג תשובות מדויקות בזמן קצר ביותר.
בכך יכול הנציג להעניק שירות איכותי, אמין ומהיר בהרבה מאשר בעבר.
מדובר במערכת בינה מלאכותית שמשדרגת את עצמה תוך כדי הפעלה!
כך שבכל שיחה שמגיעה, המערכת שלנו לומדת את השאלות ששואלים הלקוחות, מדרגת את התשובה שבחר הנציג, ומעלה את הרלוונטיות ומהירות התגובה של התשובות הניתנות.
אין ספק שמוצר זה הינו הכלי החכם ביותר בתחום המענה האנושי הקיים כיום!
הכלי מאפשר בתום אפיון קל ומהיר של מערכת הבינה המלאכותית, הכשרה כמו גם סיוע ואספקת נתונים בזמן אמת לנציגי השירות.
בזכות המערכת המתקדמת יכולים הנציגים להעניק ללקוחות מענה מיטבי, מקצועי ומהיר מתמיד.
- 1
- 2
אפיון מערכת הבינה המלאכותית משתנה מלקוח ללקוח.
האיפיון תלוי במורכבות השירות הנדרש וברמת הדיוק והירידה לפרטים, שנגזרות מתסריט השיחה הממוצעת במנוי שלך.
מומחי קולביז מיומנים בתפעול המערכת, ויודעים לאפיין אותה באופן מקצועי ויסודי.
זאת תוך התאמה מרבית לצרכי העסק ולקוחותיו, וסיפוק מענה הולם לכל השאלות שעשויות לעלות במהלך שיחה.
הנתונים המוזנים למערכת הבינה המלאכותית נבחרים בקפידה על בסיס תהליך האפיון.
הנתונים מסווגים לנושאים עלע פי מילות המפתח ומידת הרלוונטיות שלהם לתסריט השיחה מול הלקוח.
מיד לאחר הפעלת השירות, מתחיל תהליך קליטת השאלות ששואלים הלקוחות את הנציגים בפועל, והמערכת מתחילה לאפיין ולסווג כל סוג שאלה לתשובה המתאימה לה.
לאחר מספר לא רב של שיחות, למערכת קיימים נתונים במידה מספקת, המאפשרת לה להעביר לנציג האנושי את כלל המידע הדרוש לו בשיח מול הלקוחות בזמן אמת.
השירות מאפשר לנציגי המענה האנושי של קולביז להבין את העסק שלך בצורה הטובה ביותר!
מה שמאפשר להם להעניק מענה איכותי ללקוחותיך סביב השעון.
שיחותיהם של נציגי השירות שלנו מול הלקוחות, בסיוע מערכת הבינה המלאכותית, הן כה יסודיות ומקצועיות, שרוב המקרים לא יידרש כלל המשך טיפול מצדך.
זאת, מאחר והשירות מקל על הנציגים למצוא את התשובות לשאלות הקשות ביותר, במהירות גבוהה, ובכך לקצר את זמני הטיפול בשיחות שלך ולהרחיב את מבחר הנושאים והסוגיות להן ניתן לספק מענה.
כמה זמן אורך איפון השירות?
אך לעיתים עשוי להימשך אפילו עד ליום שלם, וזאת בהתאם למידת המורכבות של התשובות אותם יידרשו נציגי השירות לספק.
מובן שההמתנה משתלמת!
לאחר סיום התהליך האפיון, השירות שלקוחותיך יקבלו מנציגינו לא ישתווה לשום דבר אחר שהכרת בעבר.
כיצד יודעת המערכת לתת לנציג את התשובות הטובות ביותר?
בעזרת כלים ייחודיים שהטמענו במערכות, כבר מהשיחה השנייה שתתקבל, תספק המערכת תשובות רלוונטיות ומיטביות לכל שאלה שיציג הלקוח.
כמה עולה השירות?
זאת מאחר וכחלק מהסטנדרטים הגבוהים שלנו, אנו עושים הכל על מנת להבטיח שנציגינו ידעו לתת תשובות מדויקות ומהירות יותר ללקוחות.
איך אוכל לדעת שהמערכת אכן נותנת מענה לצרכים שלי ושל לקוחותיי?
האפשרות למעקב הוא חלק ממדיניות השקיפות המלאה של חברת קולביז.
במידה ויימצא נושא שיש צורך להרחיב אודותיו, ניתן להוסיפו למערכת תוך דקות אחדות, בעזרת שירות הלקוחות שלנו.
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555