לא משנה איזה עסק יש לך, המבחן הבא הוא בשבילך
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
כמה מהשיחות הנכנסות אליך מיועדות למחלקת המכירות, כמה עסקאות היו נסגרות מתוכן לו היו מקבלות מענה?
והנה לך התשובה- מענה אנושי מגדיל את ההכנסה הישירה לחברה שלך.
שיחה שנכנסת בשעה 17:01 חשובה לא פחות מזו של 16:59, אבל אם אין מי שיענה לשיחות מעבר לשעות העבודה- זו עסקה אבודה.
מענה אנושי של קול ביז יספק מענה אנושי 24/7 ללא קשר לשעות פעילות המשרד.
לפעמים מספיקה שיחה אחת בחודש כדי להצדיק את עלות המענה האנושי לתקופה ארוכה, שלא לדבר על כמות גדולה מזו של שיחות נכנסות מדי חודש.
בכדי להישאר תמיד עם היד על הדופק, הטלפון שלך חייב להיות מגובה בשירות מענה אנושי.
בכדי למקסם את אפקטיביות הקמפיין, כדאי למנוע מהלקוחות הפוטנציאליים להגיע אל התא הקולי או לנתב השיחות.מענה אנושי הוא הפתרון הטוב ביותר למימוש מלוא פוטנציאל הקמפיין שהשקת.
ברוב החברות מנסים לגבות את המזכירה הנעדרת, לרוב בחרדת קודש על כל שיחה נכנסת. לא חבל על הסטרס?
שימוש בשירותי מענה האנושי מספק שקט תעשייתי.
אין סיכוי שמישהו יתקשר לחברה ולא יקבל מענה. אם לא המזכירה שלך, אז יש לך עוד הרבה נציגים ולא צריך להילחץ, אנחנו נענה עבורך כשהמזכירה לא תוכל לענות לשיחה, בכל שלב של היום.
נגדיר מראש את כמות הצלצולים שבתומם, במקום המזכירה, יקבל את השיחה נציג שירות של קולביז, מטעם החברה, בגלישת שיחה שהלקוח לא ירגיש בה.
גיבוי מענה אנושי לשיחות שבהמתנה יגדילו את כח המכירה שלך באופן מיידי.
אין צורך להשקיע תקציבים וזמן בהעסקת מזכירה, אם כל מה שנדרש הוא מענה טלפוני, כי את זה אפשר לקבל במקסימום מקצועיות ומינימום תקציב בקולביז.
העבודה הבלתי פוסקת מהנייד היא לא רק מקור לתסכולים, אלא הבטחה לפגיעה באפקטיביות גם במענה לשיחות וגם בעבודה השוטפת.
לאפשר לקולביז לטפל בשיחות הנכנסות שלך לא רק ישאיר את הנייד שלך זמין כל הזמן, אלא יפנה את הזמן שלך לטיפול במחויבויות הניהוליות, המקצועיות והעסקיות שלך.
את הטלפונים אפשר להשאיר לנו, כך יהיה חסכון בעלויות מצד אחד, והגדלה של ההכנסות מן הצד השני.
שירות ותמיכה 24 שעות ביממה, זו הדרך לשם.
אם ענית "כן" על 5 שאלות, השירות של קולביז יעניק תרומה משמעותית לעסק ולהכנסות.
אם ענית "כן" על יותר מ 5 שאלות, העסק שלך חייב שירותי מענה אנושי, ויפה שעה אחת קודם.
נ.ב – הסנדלר לא הולך יחף.
אנחנו ב- CallBIz משתמשים בשירות מענה אנושי In House,
מאוד מרוצים, לא מפספסים אף עסקה ושמחים לקבל פניות ולידים בכל שעות היממה ואתם…?







