הכירו אותנו קצת יותר

המוקד הוקם במטרה לתת מענה ומגוון פתרונות וכלים טכנולוגיים עבור עסקים הזקוקים למענה מקצועי ואיכותי ללקוחות הקצה.
זאת תוך כדי חיסכון משמעותי בזמן עבודתם ובכח אדם שיהיה מועסק באופן ישיר על ידי החברה.
בעזרת הידע הקודם שצבר מר עזרא בעשרות שנים של ניסיונו בתחום, פיתח את התוכנה שעל בסיסה תספק החברה את שירותיה.
התוכנה הגיעה לרמה טכנולוגית שאין שנייה לה בישראל!
מאז ועד היום, היא מאפשרת למוקד המענה האנושי שלCallBiz לשמש כחלק בלתי נפרד מהעסק ולחלק אינטגרלי בהצלחתו.

במהלך שנות קיומה, פיתחה החברה מגוון רחב של שירותים טכנולוגיים חדישים וכלים למקצועיים המספקים מענה כולל ומקיף לצרכיהם של מבחר רחב של עסקים, ביניהם:

  • 1
    מוקד חירום
  • 2
    שירותי משרד ומזכירות
  • 3
    מענה אנושי טלפוני
  • 4
    מוקדי מכירות
  • 5
    זימון תורים
  • 6
    טלמרקטינג
  • 7
    טלמיטינג

התנהלות עם לקוחות

כל לקוח בחברה מקבל דסק ניהול מותאם אישית לצרכיו לפיו יוכל לנהל, לפקח ולעקוב אחר ביצועי העסק שלו וכן ביצועי המוקד של החברה באופן שוטף.
לאחרונה פתחה החברה גם אפליקצייה תומכת למשתמשי השירותים למעקב, פיקוח וניהול ישיר מהסמארטפון.

לצד היותה מובילה בתחום החדשנות והפתרונות הטכנולוגיים בתחום המענה האנושי, מתגאה החברה בעיקר בכח האדם האיכותי העומד לרשותה!
הצוות שלנו נבחר בקפידה ובמקצועיות כך שיעמוד בכל משימה בהצלחה יתרה.
חברת CallBiz חרטה על דגלה מהיום הראשון להקמתה לספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, כח אדם איכותי ויחס אדיב ואמין לכלל לקוחותיה:
עסקים קטנים, בינוניים וגדולים וכן חברות גדולות ומוכרות במשק הישראלי.