נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

מוקדי סקרים

מחקרים רבים מראים, שרמת שביעות הרצון של הלקוחות מהחברה ומתחריה, העדפות הלקוח, השפעות הפרסום ועוד, אלו הם גורמים המשמעותיים והחשובים ביותר בקביעת רמת המכירות, נתח השוק, נאמנות הלקוחות והצלחת החברה.

מחקרי הלקוחות והסקרים מהווים את הכלי העיקרי דרכו ניתן לזהות את צורכי הלקוח ואת רמת שביעות הרצון שלו מהמוצר ומהשירות המוענקים לו על-ידי החברה.

חטיבת הסקרים והשיחות היזומות של CallBiz מתמחה בהפקת שיחות יזומות וניהול סקרי דעת קהל. תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בשוק, יתקבל ניתוח סטטיסטי מפורט אודות תוצאות הסקרים. ניתוח הסקר כולל מידע הן ברמת הסקר הבודד והן ברמה כלל-מערכתי.

CallBiz מפעילה מחלקת סקרים מקצועית המאוישת על ידי צוות עובדים מקצועי, שהוכשר ואומן באיסוף מידע מהלקוחות שלך, באופן המעודד שיתוף פעולה חיובי מצד הלקוחות.

לבחירתך, אנו נקבל את טופס השאלון ממך, או לחלופין, נלווה אותך עד ליצירת שאלון הסקר, שיהיה בהתאמה לצרכיך, עם דגש על איסוף איכותי ואמין של הנתונים, ניתוח מדויק שלהם, באמצעות כלים סטטיסטים ותוכנות מחשב מתקדמות, זאת תוך הצגה ברורה, שימושית וידידותית למשתמש של הממצאים.

מחקרי לקוחות

סקרים מסוג זה, משמשים למדידה של שביעות רצון הלקוח מחוויית הקניה, מהשירות שקיבל ומגורמי השירות השונים בחברתך, כמו גם מאיכות המוצרים שרכש.

מחקרי השוואה פנים ארגוניים ("לקוח סמוי")

סקרים טלפונים הבודקים כל סניף בחברה שלך על-מנת ליצור השוואה בין הסניפים – ליצירת אחידות בסניפי הרשת, בשירות ובחוויית הרכישה של הלקוח. כמו כן, מחקרים אלו בודקים את התחומים טעוני השיפור, כפי שעלה ממחקרי הלקוחות.

סקרים מקוונים

סקרים המבוצעים באמצעות אתר האינטרנט שלך או באמצעות אתר האינטרנט שלנו.

מה כולל השירות? השירות כולל ביצוע סקרים עבור חברתכם כדי לזהות את שביעות הרצון של הלקוחות לכם. בעזרת מספר שאלות ותוך שימוש במודלים סטטיסטים, אנו נזהה מגמות, נבדוק מה הלקוחות שלכם חושבים ואילו נקודות דורשות טיפול. האם השירות ניתן גם בשפות זרות? בהחלט. הסקרים יתבצעו בשפה של קהל היעד שלכם. מרגע ההחלטה להתחבר, תוך כמה זמן עולים לאוויר? המוקד שלנו יתחיל לבצע את הסקרים באופן מידי. תוך 15 דקות אנו נעמיד לרשותכם מוקד איכותי, עם צוות מקצועי ובעל תשתית טכנולוגית מתקדמת.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
מכבי קאר
ארסטו
מזללה
דפי זהב
Zap
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים