כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו077-9555-555
או לחצו כאן

שירות סקרים

שירות הסקרים שלנו מאפשר בקרה ישירה על חווית השירות של העסק שלכם והבנה אמיתית של הצרכים של הלקוחות שלכם.

לאחר כל שיחה שמתקבלת במוקד ניתן לשלוח באופן אוטומטי סקר חווית שירות או להטמיע אותו ישירות באתר האינטרנט.

השליחה מתבצעת על ידי מסרון או מייל ומתאימה באופן מושלם לסמארטפונים המתקדמים ביותר.

את התוצאות תוכלו לראות בזמן אמת ועם מגוון של פילוחים שמתאימים במיוחד לצרכים שלכם.

מחקרי הלקוחות והסקרים מהווים את הכלי העיקרי דרכו ניתן לזהות את צורכי הלקוח ואת רמת שביעות הרצון שלו מהמוצר ומהשירות המוענקים לו על-ידי החברה.

חטיבת הסקרים והשיחות היזומות של CallBiz מתמחה בהפקת שיחות יזומות וניהול סקרי דעת קהל.

תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בשוק, יתקבל ניתוח סטטיסטי מפורט אודות תוצאות הסקרים.

ניתוח הסקר כולל מידע הן ברמת הסקר הבודד והן ברמה כלל-מערכתי.

היתרונות של המוצר שלנו

☑ מספר שאלות בלתי מוגבל

קובעים את מספר השאלות המתאים לסוג הסקר ולקהל היעד כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

בעזרת התאמת סוג השאלות ומספרם אתם תשיגו היענות גבוהה יותר מצד הלקוחות שלכם.

☑ מילוי הסקרים בממשק MOBILE מותאם ונוח לשימוש

ממשק רספונסיבי לחלוטין אשר מאפשר לכל הלקוחות שלכם לענות לסקר ישירות מהסמארטפון או מהטאבלט שלהם.

בצורה זו תוכלו לקבל תוצאות מהירות ואחוזי השתתפות גבוהים במיוחד.

☑ חיבור SSL מאובטח לסקרים

חיבור SSL מאובטח לסקרים מאפשר לכם לדעת שכל התוצאות מאובטחות ברמה הגבוהה ביותר.

שמירה על דיסקרטיות והגנה מפני זליגת מידע מושגים בעזרת שימוש באחד מפרוטוקולי התקשורת המתקדמים בעולם.

☑ אפשרות לסיסמה בכניסה לסקר, לביצוע סקרי פנים

רוצים לבצע סקר פנימי בתוך הארגון שלכם?

כיום תוכלו לאפשר לכל עובד להיכנס לשאלון בעזרת מספר העובד או מספר תעודת הזהות ולקבל נתונים אותנטיים בזמן אמת.

☑ מעל 10 סוגי שאלות שונות

עם יותר מ 10 סוגי שאלות שונות ואפשרות להתאמת הנוסח לגיל, למין ולזהות הנשאלים אתם במרחק של קליק אחד מתוצאות טובות יותר.

☑ אפשרות למיתוג הסקר בלוגו החברה

נצלו את הסקר לטובת מיתוג החברה שלכם.

על ידי הוספת לוגו החברה בכל שאלון אתם מקדמים את המותג שלכם בדרך הנכונה ויוצרים זהות ארגונית שמשקפת את ערכי הליבה שלו.

☑ אפשרות לשאלות תמונה/וידאו

שאלות תמונה / ווידאו נחשבות לבעלי CTR גבוה יותר מאשר השאלות הכתובות.

בעזרת אינפוגרפיקה מותאמת אתם יכולים לשפר את תוצאות הסקר ולקלוע לטעמו של קהל צעיר יותר.

☑ אפשרות להעלאת קבצים

אפשרות להעלאת קבצים היא פן חשוב בכל סקר ומאפשרת סוג של אינטראקטיביות בכל שאלון.

השתמשו בפונקציה מתקדמת זו כדי ליצור סקר שיספק תמונה מקיפה של דרישות הלקוחות שלכם.

☑ תסריטים בלתי מוגבלים לכל סקר

מגוון אין סופי של תסריטים אשר מאפשר לכם להבין באופן מדויק את הרצונות של הנשאלים ולהתאים להם את השאלות החשובות ביותר על פי התשובות האחרונות שלהם.

☑ אפשרות לשילוב שם החברה ב-URL הסקר

הפכו את הסקר לרשמי יותר על ידי הוספת הדומיין שלכם לכל שאלון.

בצורה זו אתם יכולים לנצל את הנכס הדיגיטלי שלכם ולהשתמש בו כדי ליצור תחושה אידיאלית בעת מילוי הסקר.

☑ התאמת הסקר לצבעי החברה

ניתן להוסיף את הצבעים אשר מזוהים עם החברה שלכם לכל סקר בקלות ולהפוך כל שאלון לכלי שיווקי שממתג את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר.

☑ בסיום הסקר הפנייה לדף תודה אישי / הפנייה לאתר החברה

בסיום כל סקר תוכלו להפנות את הלקוחות שלכם לדף תודה אישי או לספק קישור לאתר החברה שלכם.

בצור זו תוכלו להפוך את הסקר לכלי שיווקי ולשפר את תפיסת המותג בקרב קהל הלקוחות שלכם.

☑ אפשרות לביצוע שאלות A/B טסטינג

A/B טסטינג הפכו מזמן לחלק אינטגרלי בארגז הכלים השיווקי שלכם ואין שום סיבה שלא תוכלו להשתמש בפונקציה זו גם בסקר הבא שלכם.

בדקו את אחוזי היענות והתאימו את נוסח השאלות בהתאם.

☑ קבלת תוצאות בזמן אמת

בלי לחכות לניתוחים הסטטיסטים ובעזרת דשבורד צבעוני, תוכלו לראות כיצד תוצאות הסקר שלכם מפולחות באופן ברור ובזמן אמת.

כי שיפור מתמיד מתחיל בתוצאות מהירות.

☑ חסימת גישה לסקר ע"פ כתובת IP

רוצים לוודא שהסקר שלכם אמין ולא נתון לכל מניפולציה של צד שלישי?

בעזרת חסימת גישה על פי כתובת IP תוכלו לוודא שתוצאות הסקר אמינות ומשקפות את חוות הדעת של הלקוחות האמיתיים שלכם.

☑ אישור גישה לסקר ע"פ כתובת IP ייחודית

אישור גישה לסקר על פי כתובת IP ייחודית תאפשר לקבוע בדיוק מי ראשי לצפות בתוצאות הסקר ומי רשאי ליטול בו חלק.

אישור הIP מהווה פתרון אבטחתי מושלם לחיבור SSL ומספק הגנה דיגיטלית מושלמת.

ביצוע סקר אחד מכל מכשיר

תכניסו את המושג "one man one vote" לעידן הדיגיטלי ותבטיחו שהסקר שלכם ישקף באופן מדויק את הדרישות של הלקוחות שלכם.

מניעת הצבעות כפולות מעולם לא הייתה קלה יותר.

☑ שליחת הסקרים מכתובת המייל של העסק

ישירות מתיבת המייל שלכם וללא כל התממשקות מסובכת.

בעזרת המערכת החכמה שלנו תוכלו לשלוח את הסקרים ישירות מכתובת המייל של העסק שלכם ולבצע אוטומטיזציה קלה של כל התהליך.

 

לבחירתך, אנו נקבל את טופס השאלון ממך, או לחלופין, נלווה אותך עד ליצירת שאלון הסקר, שיהיה בהתאמה לצרכיך.

נשים דגש על איסוף איכותי ואמין של הנתונים, ניתוח מדויק שלהם, באמצעות כלים סטטיסטים ותוכנות מחשב מתקדמות.

זאת תוך הצגה ברורה, שימושית וידידותית למשתמש של הממצאים.

סקרים מסוג זה, משמשים למדידה של שביעות רצון הלקוח מחוויית הקניה, מהשירות שקיבל ומגורמי השירות השונים בחברתך, כמו גם מאיכות המוצרים שרכש.

סקרים טלפונים הבודקים כל סניף בחברה שלך על-מנת ליצור השוואה בין הסניפים – ליצירת אחידות בסניפי הרשת, בשירות ובחוויית הרכישה של הלקוח.

כמו כן, מחקרים אלו בודקים את התחומים טעוני השיפור, כפי שעלה ממחקרי הלקוחות.

סקרים המבוצעים באמצעות אתר האינטרנט שלך או באמצעות אתר האינטרנט שלנו.

מה כולל השירות ?האם השירות ניתן גם בשפות זרות?מרגע ההחלטה להתחבר, תוך כמה זמן עולים לאוויר? השירות כולל ביצוע סקרים עבור חברתכם כדי לזהות את שביעות הרצון של הלקוחות לכם.
בעזרת מספר שאלות ותוך שימוש במודלים סטטיסטים, אנו נזהה מגמות, נבדוק מה הלקוחות שלכם חושבים ואילו נקודות דורשות טיפול.
האם השירות ניתן גם בשפות זרות? בהחלט. הסקרים יתבצעו בשפה של קהל היעד שלכם. מרגע ההחלטה להתחבר, תוך כמה זמן עולים לאוויר? המוקד שלנו יתחיל לבצע את הסקרים באופן מידי.
תוך 15 דקות (!!!) אנו נעמיד לרשותכם מוקד איכותי, עם צוות מקצועי ובעל תשתית טכנולוגית מתקדמת.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים