נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

מוקד עירוני 106

Callbiz בשיתוף חברת CRMC מתמחה בהפעלת מוקדים עירוניים, מוקדי 106, לרשויות רבות, תוך דגש על מענה מהיר ומקצועי. סל שירותי הערך המוסף המוענקים לערים המצטרפות לשירות הינו הגדול והמקיף ביותר בתחום.

 ייעוד המוקד

לספק לתושבי הערים מענה חשוב ועיקרי במגוון נושאים בשגרה ובחירום 24/7 באמצעות העברת  השיחות העודפות למוקד הרשויות של CallBiz.

אנו לא חוסכים במשאבים ומשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, המקדמות את תפיסת השירות והחזון שלנו, לחבר בין מוקד המענה הטלפוני, לבינך, הלקוח שלנו. ממש כאילו ישבנו לצדך!

הצורך במוקד

לאור העובדה שזרימת השיחות למוקד 106 משתנה מתקופה לתקופה ומשעה לשעה, קשה לשמור על יציבות המוקד והעובדים, יש צורך בגיוס מתמיד ושחרור של נציגים, דבר הגורם לחוסר התמקצעות וחוסר מוטיבציה של העובד המגויס ואף מתבטא באיכות השירות הניתנת ללקוח.

בתקופות ובשעות העומס, במידה והמוקד אינו מספק את הביקוש הטלפוני הנדרש התושבים, אשר לא מסוגלים להשיגכם, חווים כעס ומרמור, עובדה אשר מחבלת בחוויית השירות של התושב.

הפתרון

באפשרותכם לקבוע סטנדרט שירות  (SLA) ואת משך זמן ההמתנה שלאחריו השיחות ינותבו  למוקד הרשויות של  CallBiz , בכך השיחות יועברו רק כשהקווים עמוסים או מעבר לשעות העבודה ובסופי שבוע.

א. פניית התושב למוקד מאפשרת לקבל שני שירותים חשובים:לקבל מידע הקשור לפעילות הרשות המקומית ושירותים כלליים המתקיימים בשטחה כגון:  שעות פתיחה של מחלקות, היכן מתקיים אירוע מסויים, תורנות בתי מרקחת,פינוי זבל ועוד…

ב.   לדווח על מפגעים ומטרדים שונים כגון: בור בכביש, פנס תאורה שלא עובד, עץ הזקוק לגיזום, בעל      חיים משוטט, תקלה ברמזורים ועוד מפגעים שונים.

 

שיטת העבודה כוללת:

  1. הגדרת יעדים ואפיון צרכים.
  2. כח אדם מקצועי, מיומן ומאומן בשירות לקוחות.
  3. שקיפות ובקרה מלאה של הרשות על התכנים, התפוקות, הביצועים והפעילות השוטפת של המוקד ב CallBiz.
  4. קבלת הפניות בכל עת שתחפצו- מייל אונליין או מייל בשעות שתקבעו, ובנוסף תוכלו לצפות בנתונים אונליין באמצעות הדסק באתר שלנו.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
מכבי קאר
ארסטו
מזללה
דפי זהב
Zap
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים