ייחודיות השירות

  • שליחת SMS עם שם החברה שלך
  • אפשרות לשליחת מידע מותאם לכל סוגי הפניות, לדוגמה :
  • לקוח מתעניין פונה – "נציגי המכירות קיבלו את פנייתך ויחזרו אלייך בדקות הקרובות"
  • לקוח מבקש שירות לקוחות – "תודה על פנייתך, נציג שירות יחזור אלייך בדקות הקרובות"
  • לקוח להמשך טיפול – "להמשך טיפול בפניייתך אנא היכנס לאתר  callbiz.co.il"
  • אפשרות לשילוב מידע רלוונטי פר לקוח, לדוגמה:
  • לקוח בשם אבי – "אבי שלום רב, תודה על פנייתך למוקד השירות, פנייתך הועברה לטיפול"
  • הכנסת פרטי מספר פנייה – "שלום רב, פנייתך הועברה לטיפול, לבירור סטטוס הפנייה נא הצטייד במפר הפנייה : 65468465"
  • הודעה על קביעת תור ללקוח – " אבי שלום רב, תור למרפאה נקבע לתאריך ה-21/05/2017, בשעה 17:00"
  • אפשרות לשליחת הSMS לכל השיחות או רק לשיחות שמוגדרות מראש
  • אפשרות לשליחת SMS קבוצתיים עם שם החברה שלך

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת מענה אנושי?

אצלנו ב- CallBiz אתה קובע החל מעכשיו סטנדרט חדש – כל מי שמתקשר למשרד שלך, למוקד שלך,
קרא עוד >

איך לבחור את המרכזייה הבאה של העסק?

ניהול עסק בימינו הינו דבר מורכב, לא פשוט ואף מלחיץ לעיתים. קצב החיים המהיר מכתיב
קרא עוד >

מהו נתב שיחות?

אין כמעט אדם שאינו צריך לקבל שירות מגורם מקצועי זה או
קרא עוד >

25 מילים וביטויים למענה אנושי חיובי ללקוח

במוקדי שירות לקוחות לשפה שבה הנציגים משתמשים יכולה להיות השפעה עצומה על האופן
קרא עוד >

שירות? מחיר? למה לא שניהם…

עם יוקר המחיה בימינו שרק הולך ומטפס כולנו רוצים להיות צרכנים נבונים ולרכוש מוצרים
קרא עוד >

שירות לקוחות – ותיקים לעומת חדשים

כבעלים של עסק אתה בוודאי יודע כמה הלקוחות הוותיקים חשובים
קרא עוד >

מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

או התקשרו
077-955-5555

    מלאו פרטים
    ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

    או התקשרו
    077-955-5555