זמינות היא שם המשחק: למה העסק שלך זקוק לשירות שלנו?

מה תוכל לצפות משירותי החירום שלנו? שירות החירום שלנו מוקדש לאיכות ולמהירות. הצוות המומחה שלנו ערוך לספק לך עזרה מקצועית ואמינה. אינך צריך לדאוג לגבי זמן או יום; אנו תמיד כאן להעניק לך יד חופשית ולהבטיח שלא תישאר במצב קריטי לבד.

 

תהיה בטוח שכאשר אתה זקוק לעזרה, אנו כאן עם פתרונות מיידיים ויעילים. אנו נדאג לך כאילו אתה היחיד שלנו.

 

אנו מתמחים באספקת שירותי מענה חירום למגוון רחב של ענפים וחברות, בין אם בתחום ההייטק, רשויות, שירותי דרכים, חילוץ, מעליות או שירותי רפואה. אנו כאן כדי להבטיח שתמיד תקבל את השירות המקצועי והאמין שאתה זקוק לו, ללא קשר לשעה או ליום.

  • 1
    מהו המוצר?
  • 2
    קהל יעד
  • 3
    תועלת עיקרית
מוקד חירום הינו מוקד הפועל 24/7 ומאויש על ידי צוות שעבר הכשרה מיוחדת כדי לטפל במקרי חירום.

שירות זה הינו אופטימלי במגוון רחב של מצבי מצוקה, החל מחברות המספקות החזקה וחילוץ ממעליות ועד לחברות המספקות שירותי גרירה.

כך יכולה החברה להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי, ישיר, ואיכותי תוך הפעלת כונני חירום ודיווח בזמן אמת לאנשי הקשר הרלוונטיים בחברתכם.
חברות המספקות שירותי חירום בכל שעות היממה ואשר מעוניינות להפחית את מספר הפניות למטה החברה.

אנו עושים זאת תוך שמירה על מקצועיות גבוהה ושמירה על קשר חם ומקצועי עם הלקוחות ואנשי המקצוע – ברגעי משבר.
מענה מלא לעומס משתנה של שיחות מלקוחות הנמצאים ברגעי משבר וזקוקים לעזרה דחופה.

כל זאת ללא הצורך להעסיק מספר גבוה של עובדים ותוך מתן פתרונות עד לסיום האירוע.

כיצד שירות זה עוזר לי לחסוך?

שירות זה מאפשר לכם לחסוך בכך שהוא מוריד מחברתכם את הצורך להכשיר ולשלם לעובדים במשך 24 שעות ביממה.

העסק שלי עובד עד שעות אחר הצהריים, האם ניתן לרכוש את השירות רק מרגע שהעסק שלי סוגר?

בהחלט. ניתן לבצע התאמה אישית לדרישות ולצרכים של העסק שלכם.

מה כולל השירות המוקד?

השירות כולל מענה מידי בשעות ובימים הדרושים, כך שהלקוחות שלכם ירגישו שאתם תמיד לשירותם.
מענה מקצועי בהתאם לפרוטוקול של חברתכם והעברת הדיווח בזמן אמת לאנשים הנכונים בחברתכם בזמן מינימלי

שירות בזמן חירום

מדינת ישראל מוצאת את עצמה לא מעט במצבי חירום ארוכים יותר או
קרא עוד >

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת מענה אנושי?

אצלנו ב- CallBiz אתה קובע החל מעכשיו סטנדרט חדש – כל מי שמתקשר למשרד שלך, למוקד שלך,
קרא עוד >

נוהל 6 – איך אני נוהג: סקירה מקיפה לחוק

כולנו כבר מכירים את מדבקת "איך אני נוהג" אשר מודבקת בחלק האחורי של שללי כלי רכב על
קרא עוד >

התקפת סייבר – למה היא מסוכנת לעסק שלכם

התקפת הסייבר נחשבת לאחד הגורמים המסוכנים ביותר לכל ארגון עסקי משום שהיא עשויה
קרא עוד >

התפתחות שירות זימון התורים בתחום הרפואה

תחום זימון התורים השתנה באופן קיצוני בישראל בשנים האחרונות. כמו בכל תחום גם כאן
קרא עוד >

מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

או התקשרו
077-955-5555

    מלאו פרטים
    ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

    או התקשרו
    077-955-5555