למה כדאי לי לעבוד בCallBiz ?
• סביבת העבודה הנעימה, הדינאמית, המתקדמת והחדשנית
• התנאים המעולים
• אפשרויות קידום מגוונות
• הדרכות והכשרות מגוונות המקנות ידע במגוון רחב של נושאים
• התנאים המעולים
• אפשרויות קידום מגוונות
• הדרכות והכשרות מגוונות המקנות ידע במגוון רחב של נושאים
כיצד מגישים מועמדות ?
לאחר שתמצא באתר את המשרה שמתאימה לך תוכל לבחור להשאיר לנו פרטים ומישהי ממחלקת משאבי האנוש שלנו תחזור אליך.
או שתוכל לפנות ישירות אל מחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007
או שתוכל לפנות ישירות אל מחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007
מהו תהליך הגיוס בCallBiz ?
לכל תפקיד תהליך גיוס, מיון, חניכות והדרכות שונה, באתר פירטנו את התהליך באופן כללי לכלל המשרות.
במידה ותרצה מידע נוסף ניתן לפנות למחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007
במידה ותרצה מידע נוסף ניתן לפנות למחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007
איזה טיפים תוכלו לתת לי להצלחה בראיון העבודה אצלכם?
לכל התפקידים במוקדי CallBiz ישנן דרישות בסיסיות שכל מועמד חייב לעמוד בהם על מנת להתקדם הדרישות הן :
• אנרגיות טובות – חובה
• התמצאות בסביבה ממוחשבת
• עברית ברמת שפת אם – חובה
• אסרטיביות ויכולת טיפול בהתנגדויות
• תודעת שירות גבוהה
• אנרגיות טובות – חובה
• התמצאות בסביבה ממוחשבת
• עברית ברמת שפת אם – חובה
• אסרטיביות ויכולת טיפול בהתנגדויות
• תודעת שירות גבוהה
מיהם הלקוחות שלנו ?
אנו מספקים שירותי מוקד לאלפי לקוחות עסקיים ברחבי הארץ ממגוון רחב של תחומים ביניהם:
עורכי דין, חברות תוכנה חברות ביטוח, רואי חשבון, חברות אחזקה ועוד....
עורכי דין, חברות תוכנה חברות ביטוח, רואי חשבון, חברות אחזקה ועוד....