נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

שאלות ותשובות

לפניכם מבחר שאלות נפוצות ותשובות מפורטות.

לא מצאתם את התשובה שחיפשתם? נשמח שתצרו קשר ונענה על הכל!

למה כדאי לי לעבוד בCallBiz ? בגלל :
• סביבת העבודה הנעימה, הדינאמית, המתקדמת והחדשנית
• התנאים המעולים
• אפשרויות קידום מגוונות
• הדרכות והכשרות מגוונות המקנות ידע במגוון רחב של נושאים
כיצד מגישים מועמדות ? לאחר שתמצא באתר את המשרה שמתאימה לך תוכל לבחור להשאיר לנו פרטים ומישהי ממחלקת משאבי האנוש שלנו תחזור אליך.
או שתוכל לפנות ישירות אל מחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007
מהו תהליך הגיוס בCallBiz ? לכל תפקיד תהליך גיוס, מיון, חניכות והדרכות שונה, באתר פירטנו את התהליך באופן כללי לכלל המשרות.
במידה ותרצה מידע נוסף ניתן לפנות למחלקת משאבי האנוש שלנו בטלפון 077-9555007
איזה טיפים תוכלו לתת לי להצלחה בראיון העבודה אצלכם? לכל התפקידים במוקדי CallBiz ישנן דרישות בסיסיות שכל מועמד חייב לעמוד בהם על מנת להתקדם הדרישות הן :
• אנרגיות טובות – חובה
• התמצאות בסביבה ממוחשבת
• עברית ברמת שפת אם – חובה
• אסרטיביות ויכולת טיפול בהתנגדויות
• תודעת שירות גבוהה
מיהם הלקוחות שלנו ? אנו מספקים שירותי מוקד לאלפי לקוחות עסקיים ברחבי הארץ ממגוון רחב של תחומים ביניהם:
עורכי דין, חברות תוכנה חברות ביטוח, רואי חשבון, חברות אחזקה ועוד....




איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 פנו למשרה