נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

אפיקי קידום ב - CallBiz

אם אתם בעלי רצון להצליח, להתפתח ולגדול – כבר פתחתם לפנייכם את מסלול העתודה הניהולית!
נציגי החברה שנמצאים מתאימים למסלול זה, עתידים לקבל ניסיון וידע ניהולי בעזרת הכשרה מתאימה ולבסוף לתפוס את עמדות המפתח באחד מהמוקדים שלנו ולהפוך להיות חלק מהצוות הניהולי המוביל שלנו.

המשרות הניהוליות:

  1. חונך: החונכים שלנו עוברים מסלול הכשרה שבמהלכו הם לומדים כיצד להדריך, לחנוך ולהעביר את הידע ותודעת השירות הנדרשת לעובד החדש.
    החונכים שלנו הם סוכני החיברות והשינוי של החברה, הם בעלי יחסי אנוש מצויינים ומלווים את הנציג החדש, יד ביד, אל תוך עולם העבודה שלנו.
  2. ראש צוות: ראש הצוות מנהל צוות של נציגים ומהווה עבורם מנהל ישיר לבעיות בזמן המשמרת ומחוצה לה.
    ראשי הצוותים מבצעים האזנות רבות לנציגים שלהם במהלך החודש ומעבירים משובים על מנת לשפר את רמת השירות של הנציג כל העת.
    ראש הצוות נדרש לספק פתרונות לבעיות שמעלה הנציג ולהיות לו לאוזן קשבת לכל בעיה או שאלה.
    תפקיד הראש צוות הוא הזדמנות לבצע דריכת רגל ראשונה בעולם הניהולי.
  3. אחראי משמרת: האחמ"ש, אחראי על ניהולה השוטף של המשמרת:
    ווידוא הגעת הנציגים בזמן וחיבורם לעמדות העבודה, רישום וניהול יומן ההפסקות, מתן מענה בזמן אמת לשאלות נציגים, דאגה לתפעול של כלל המוקד, גילוי הקשבה ומתן מענה מהיר בשטח.
    האחמ"ש מקבל כלים והכשרה נכונה שבעזרתם הוא ירכוש ניסיון ניהולי.
  4. נציג בכיר: הנציגים הבכירים הינם הגורם המקצועי ביותר, אותם הנציגים עונים לשיחות המורכבות ביותר שיש למוקד להציע.
    עליהם להתמודד עם בעיות מורכבות, לקוחות קשים ואף מקרי חירום שדורשים גורם מקצועי.
    על הנציג הבכיר להיות בעל ניסיון בחברה והכרת כלל הלקוחות, התפקיד דורש אסרטיביות גבוהה ויכולת ניהול משברים.


איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 פנו למשרה