למה להקשיב לשיחות?
רמת המענה שלנו היא בעצם רמת המענה של העסק שלך!
ההקפדה על הטכנולוגיות המתקדמות בעולם והשירותים המתקדמים ביותר בתחום המענה טלפוני האנושי אינם שווים דבר אם אנו לא ניתן ללקוחות במהלך השיחה להרגיש כאילו הגיעו לבית העסק עצמו.
לשם כך אנו מעסיקים נציגים שירות אשר עונים לדרישות הרמה הגבוהה שאנו מספקים.
פלייליסט השיחות המסופק ללקוחות CallBiz הינו הדרך שלך לשמוע ולהעריך את איכות המענה של הנציגים שלנו ללקוחות שלך.
רוצה לבדוק את איכות תסריטי השיחה?
בנית תסריט שיחה ואתה רוצה לראות איך הוא מיושם בפועל בתוך המוקד, האם הלקוחות והנציגים מבינים את מהות השאלות?
והאם ישנו מידע נוסף שלא מסופק ללקוחותייך ותרצה שנוסיף?
לאחר האזנה לשיחות תקבל תובנות רבות, משינוי תסריט שיחה ועד הוספת מידע נוסף לתסריט הקיים על מנת לייתר את הצורך בחזרה ללקוח וסיום הטיפול על ידי נציגי CallBiz מא' עד ת'.
איך מתבצעת האזנה לשיחות ?
האזנה לשיחות מתבצעת דרך דסק המנהלים שמסופק ללקוחותינו.
על מנת להאזין לכל השיחות אשר הגיעו למוקד שלנו כל שתצטרך הוא להיכנס לדסק המנהלים שלך באתר CallBiz.
שם לאחר שתבחר את השיחה הרצויה תוכל להאזין לשיחה בנגן שיש לך במחשב האישי ומאותו הרגע תחווה את מה שחווים הלקוחות שלך.
איכות המענה, אפיון התסריטים והדרך שבא המשרד שלך מוצג כלפי חוץ הכול בתוך המחשב שלך.
השירות זמין 24/7 בדסק המנהלים של CallBiz כך שבכל רגע נתון אתה יכול לשמוע את השיחות הנכנסות ואת הטיפול המסור של הנציגים שלנו, בנוחות מלאה מהמחשב האישי שלך.
מה כולל השירות?
בנוסף, תוכלו לבדוק שהמענה שלנו הוא בדיוק המענה שאתם מצפים - להבטחת שקיפות מלאה ואיכות גבוהה.
למי מתאים השירות?
האם השירות מתאים לעסק קטן?
כעסק קטן אתה רוצה לדעת שאתה משקיע את המשאבים שלך במקומות החשובים ביותר ושהלקוחות שלך זוכים ליחס שמגיע להם, ולכן שירות זה הוא אידיאלי לעסקים קטנים.
מה עוד אפשר לעשות עבורך?
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555