למה אתה חייב את שירותי המזכירות שלנו?

כאשר עסק אינו מסוגל לענות לשיחות, הוא נתקל באתגרים רבים שעשויים להביא לאובדן רציני. לקוחות פוטנציאליים שאינם מצליחים ליצור קשר עם העסק יכולים לתקשר עם מתחרים, והזדמנויות עסקיות יכולות להתפספס מבלי שהעסק יזהה את פוטנציאל ההפסד.

 

השפעה על הדימוי והאמינות

עסקים מצויינים מחויבים לשירות פרימיום ולתקשורת מקצועית ואפקטיבית עם לקוחותיהם. כאשר לקוח נדרש לשיחה עם העסק ואין מענה, זה מצביע על חוסר יכולת ואי-יעילות שעלולה לגרום לפגיעה בדימוי והאמינות של העסק.

 

קולביז כאן להציע פתרון מושלם!

הבנת חשיבות התקשרות איכותית ואפקטיבית עם לקוחותיך, קולביז מציעה פתרון מתקדם ומקצועי המותאם לצרכים המשתנים של כל עסק. עם קולביז, אתה לא רק מקבל שירות רמה גבוהה – אתה גם קובע סטנדרט חדש במשרד. כל שיחה נכנסת מקבלת מענה איכותי ומקצועי, בין אם יש לך מזכירה והיא עמוסה, או במקום המזכירה, בכל שעה ובכל יום.

 

לא תחמיץ יותר אפשרויות!

אל תחכה עוד רגע – פנה אלינו עוד היום כדי להתחיל ליהנות מהשירות המקצועי והמתקדם של קולביז! 

לקוחות בעידן הדיגיטלי

לקוחות בעידן הדיגיטלי הם לקוחות חכמים יותר, תובעניים יותר ובעלי תודעה צרכנית
קרא עוד >

שאלות נפוצות שנשאלנו

חברת מענה אנושי הינה חברה המספקת שירותי מענה טלפוני אנושי לטיפול בשיחות נכנסות
קרא עוד >

כמה חווית שירות גרוע "עולה" לחברות הגדולות?

ישנו נתון קבוע אשר ידוע זה זמן רב לבעלי עסקים: שימור לקוח קבוע הוא זול יותר
קרא עוד >

בעל עסק, יוצא לחופשה? כך תשמור על העסק

גם וורקוהוליק שכמוך זקוק לתקופה אחת בשנה שאפשר לקחת חופש מכל העבודה ולשהות לצד
קרא עוד >

האם נציגי השירות מייצגים את המותג?

מנהלים רבים רואים בצוות השירות של החברה באופן טכני
קרא עוד >

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת מענה אנושי?

אצלנו ב- CallBiz אתה קובע החל מעכשיו סטנדרט חדש – כל מי שמתקשר למשרד שלך, למוקד שלך,
קרא עוד >

שירות לקוחות – ותיקים לעומת חדשים

כבעלים של עסק אתה בוודאי יודע כמה הלקוחות הוותיקים חשובים
קרא עוד >

נוהל 6 – איך אני נוהג: סקירה מקיפה לחוק

כולנו כבר מכירים את מדבקת "איך אני נוהג" אשר מודבקת בחלק האחורי של שללי כלי רכב על
קרא עוד >

שינויים בהרגלי הצריכה בעסק

הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט ומזמן לא חייבים להגיע עד לבית העסק שלכם כדי לבצע
קרא עוד >

איך לבחור את המרכזייה הבאה של העסק?

ניהול עסק בימינו הינו דבר מורכב, לא פשוט ואף מלחיץ לעיתים. קצב החיים המהיר מכתיב
קרא עוד >

מהו נתב שיחות?

אין כמעט אדם שאינו צריך לקבל שירות מגורם מקצועי זה או
קרא עוד >

מענה אנושי תוך שלוש דקות

כולנו מכירים את הסיטואציה של המתנה ארוכה לקבלת מענה מחברות או מוסדות
קרא עוד >

25 מילים וביטויים למענה אנושי חיובי ללקוח

במוקדי שירות לקוחות לשפה שבה הנציגים משתמשים יכולה להיות השפעה עצומה על האופן
קרא עוד >

מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

או התקשרו
077-955-5555

    מלאו פרטים
    ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

    או התקשרו
    077-955-5555