נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן
מוקד חירום מוקד חירום בקולביז

אם העסק שלכם מטפל במקרי חירום - אתם בוודאי יודעים שהם דורשים צוות עובדים מיומן, זריז ואיכותי הנמצא בדריכות מקסימלית 24/7. מענה מהיר ומקצועי הוא ההבדל בין לקוח נאמן לבין לקוח מאוכזב. מתוך ההבנה של הצרכים העסקיים שלכם ותוך רתימת הניסיון שלנו, אנו גאים להציג בפניכם את מוקד החירום שלנו.

להיות זמין פירושו, הפעלת מערך שלם סביב השעון, הכולל נהלי עבודה, כוננים במשמרות, מחשוב וטלפונים פנויים, כל אלה עולים כסף והרבה!

לעיתים הצפי הוא לשיחות בודדות בחודש, וכשאלה מגיעות, הסופה מתקרבת ובמהירות. השאלה הנשאלת היא כיצד נערכים לשיחות האלה וכמה משלמים על מנת לספק את פתרון הזמינות 24/7.

CallBiz מפעילה מערך טלפנים מנוסה ואיכותי, אשר זמין לקלוט את הפניה שלך, לתשאל נכונה את המתקשר ולתרגם אותה להודעה סטנדרטית, או להפעלת נוהל חירום. הנוהל שיקבע יהיה על פי ההנחיה שלך, ובהתאם לתהליך אסקלציה ברור ומוגדר. נברר עם הפונה בדבר מהות התקלה/ האירוע ונפעיל באופן מיידי את הגורמים המתאימים בחברה שלך, על מנת שאפשר יהיה להתחיל טיפול מיידי בפתרון הבעיה.

המטרה שלנו, הינה להעניק לך זמינות 24/7 ולהפעיל את הגורמים המתאימים במקרים הדחופים בלבד, בכך נוכל לחסוך שיחות סרק שסובלות דיחוי ליום המחרת.

Callbiz  מפעילה מערכת לניטור מייילים דחופים- כאשר מגיע מייל מהחברה, אנו רואים זאת כשיחה טלפונית ומתרגמים את המייל לקריאה דחופה.

מקרים דחופים קורים, איתנו תמיד תהיה מוכן!

מוקד חירום הינו מוקד הפועל 24/7 ומאויש על ידי צוות שעבר הכשרה מיוחדת כדי לטפל במקרי חירום. שירות זה הינו אופטימלי במגוון רחב של מצבי מצוקה, החל מחברות המספקות החזקה וחילוץ ממעליות ועד לחברות המספקות שירותי גרירה. כך יכולה החברה להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי, ישיר, ואיכותי תוך הפעלת כונני חירום ודיווח בזמן אמת לאנשי הקשר הרלוונטיים בחברתכם.

חברות המספקות שירותי חירום בכל שעות היממה ואשר מעוניינות להפחית את מספר הפניות למטה החברה, תוך שמירה על מקצועיות גבוהה ושמירה על קשר חם ומקצועי עם הלקוחות ואנשי המקצוע – ברגעי משבר.

מענה מלא לעומס משתנה של שיחות מלקוחות הנמצאים ברגעי משבר וזקוקים לעזרה דחופה. כל זאת ללא הצורך להעסיק מספר גבוה של עובדים ותוך מתן פתרונות עד לסיום האירוע.

כיצד שירות זה עוזר לי לחסוך? שירות זה מאפשר לכם לחסוך בכך שהוא מוריד מחברתכם את הצורך להכשיר ולשלם לעובדים במשך 24 שעות ביממה. העסק שלי עובד עד שעות אחר הצהריים, האם ניתן לרכוש את השירות רק מרגע שהעסק שלי סוגר? בהחלט. ניתן לבצע התאמה אישית לדרישות ולצרכים של העסק שלכם. מה כולל השירות המוקד? השירות כולל מענה מידי בשעות ובימים הדרושים, כך שהלקוחות שלכם ירגישו שאתם תמיד לשירותם. מענה מקצועי בהתאם לפרוטוקול של חברתכם והעברת הדיווח בזמן אמת לאנשים הנכונים בחברתכם בזמן מינימלי

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
מכבי קאר
ארסטו
מזללה
דפי זהב
Zap
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים