נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

שירות לקוחות טלפוני

שירות לקוחות טלפוני שירות לקוחות טלפוני בקולביז

שמירה על לקוחות מרוצים הוא הדבר החשוב ביותר בעסק שלכם. כדי שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם שירות מהיר, איכותי ולאורך כל שעות היום - אנו מציעים לכם את שירות הלקוחות שלנו. אנו נטפל בפניות במגוון נושאים, תוך מתן דגש על טיפול מקצועי, איכותי וחם לצורך פתרון אפקטיבי של בעיות שונות.

אז מה אתה מציע?

Our Clients Are Happy Clients, Smile On Business Cardבידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון?

אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי?

האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות?

  • אנחנו כאן במטרה לעזור לך להגיע למצוינות בשירות, ולעשות את זה במינימום משאבים מצידך.
  • הנציגים הידידותיים של CallBiz יענו באדיבות, מקצועיות וחיוך רחב, לכל שיחה שתגיע עבורך.
  • אתה הרי מאוד רוצה להעניק יחס דומה במענה בין לקוח חדש ללקוח קיים, אחרי הכול, זה מהותו של שירות מצויין.

זו המטרה שלך – זו גם המטרה שלנו!

דאגנו לצייד את הנציגים שלנו בטכנולוגיה וכלים מקצועיים, שמאפשרים לנו לעבוד יחד איתך בשיתוף פעולה מלא, הכולל פתיחה ופתרונות של קריאות שירות ותקלות, מתן תשובות מקצועיות ללקוחות הזקוקים לשירות לקוחות ואף אפשרות לעבודה עם מערכות משותפות שלנו ושלך יחד.

רק תגיד מה הלקוחות שלך צריכים ואנחנו כבר נדאג לספק להם את זה!
כל שאתה צריך זה ליצור איתנו קשר, וכל השאר עלינו.

נגדיר לך במרכזיה מתי וכיצד להפנות את השיחה אלינו ומאותו הרגע, אתה יכול לישון בשקט. תוכל ליידע את הלקוחות הקיימים והחדשים שלך שעברת לשרת אותם 24/7, על כל בעיה, או תקלה בשעה 3 בבוקר או 14.00 בצהריים, יש מי שעונה ומטפל, או אתה, או אנחנו.

שמור על הלקוחות שלך!

טיפול שוטף בלקוחות השונים של חברתכם בכל שעות היממה. אנו נעניק מענה ועזרה ראשונית ללקוחות שלכם – באופן שיוחלט על ידכם. בנוסף, נדאג להעביר מידע אודות הפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברתכם.

חברות הזקוקות לשירות לקוחות איכותי, ולא מעוניינות להקים ולתחזק מוקד שירות לקוחות.

מענה ראשוני וטיפול אפקטיבי בלקוחות החברה במשך כל שעות היממה.

מדוע עדיף שירות זה על פני הקמה של מוקד פרטי? משום שהקמה של מוקד פרטי מחייב שכירת מקום נוסף, הכשרה והחזקה של צוות עובדים והפניית משאבים רבים לשם כך. אנו מאפשרים לכם לנצל את כוח האדם האיכותי ואת הניסיון המצטבר שלנו לשירותכם. מי קובע את המדיניות הטיפול? אתם קובעים את מדיניות הטיפול וסוג השירות אשר אתם מעוניינים להציע ללקוחות שלכם. האם ניתן לקבל את שירות זה במספר שפות? בהחלט. ניתן לקבל שירות זה במספר שפות - בהתאם לצרכים שלכם ולקהל היעד שלכם.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים