נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

שירותי מזכירות לעורכי דין

עורך דין, אתה צריך את השקט שלך כדי להוציא מכל יום את הטוב ביותר.

אנחנו בCallBiz בנינו עבורך מערך מוצרים משלימים לשירותי המענה האנושי שלנו על מנת לעזור לך וללקוחות שלך להתמודד בכל יום עם אתגרים חדשים.

כל שיחה שמתקבלת חשובה.

אנחנו נדע לספק לך מענה מקיף לכל פעילות המשרד!

מענה שמחובר אלייך 24/7 ויודע בדיוק מה לומר, למי לומר ומתי לומר כאשר הלקוחות שלך מתקשרים.

מתי להעביר אלינו את השיחות שלך?

בכל משרד התנאים הם שונים, ישנו הבדל ניכר בין משרד גדול, משרד קטן ועורך דין שפועל לבד.

אנחנו נותנים לך את מגוון האפשרויות ואתה מחליט מה מתאים למשרד שלך.

  • עורך דין יחיד, ללא משרד – ייצרנו עבורך את הפתרון המושלם לניהול "משרד ללא משרד".
    תפנה אלינו את השיחות שלך ואנחנו נהיה בדיוק כמו המזכירה שלך!
    נעלה אותך על הקו כשתודי לנו שאתה זמין, נענה ללקוחות שלך בשמם כפי שתרצה ואף נסווג לך את השיחות בדסק המנהלים על פי סוגי הפניות.
  • משרד קטן עם מספר עורכי דין מועט – משרד בסדר גודל כזה יעדיף להעסיק מזכירה בחצי משרה.
    אך ניתן גם להעביר את כל השיחות המתקבלות למוקד מענה טלפוני חיצוני שייתן מענה לשיחות המתקבלות אבל גם לא ידרוש משאבים כמו מקום כסף ותנאים סוציאליים.
    המוקד שלנו ייטפל בכל הפניות שלך במידת הצורך נדע להעלות אותך על הקו ולקשר אותך עם הלקוחות שצריכים אותך באופן דחוף.
  • משרד גדול בעל עורכי דין רבים –  משרדים מסוג זה מעדיפים להעסיק מזכירה.
    עם זאת, שירות מענה שיגבה אותה בשעות העומס או בזמן ההפסקה ובכך לא לפספס אף שיחה.
    גם באמצע הלילה וגם בשעת ארוחת הצהריים ללקוחות שלך תמיד יש מי שעונה להם.

איך אנחנו עושים את זה ?

  • אפליקציית CallBiz – בדיוק נכנס לדיון בבית משפט וסוגר את הטלפון לשעתיים?
    עדכן אותנו בעזרת אפליקציית  המובייל של CallBiz אנחנו נעדכן במידת הצורך ועל פי דרישה שלך שאתה לא זמין ומתי תוכל לחזור לשיחות שהתקבלו.
  • Vip feel – בעזרת שירות הVIP FEEL שלנו אנחנו נענה ללקוחות הקבועים והחשובים שלך בשמם.
    ניתן להם להרגיש ממש כאילו הם מדברים עם המזכירה שלך שמכירה אותם ולכן לא נדרש לשאול אותם מה שם החברה ולעיתים אפילו מספר טלפון אינו נדרש.
  • דסק מנהלים – בנינו בשביל הלקוחות שלנו את הכלי האידיאלי לניהול משרד, בעזרת מערכת אינטרנטית תוכל לקבל סטטיסטיקות על מספר הפניות שטופלו, לראות את הפניות וגם להאזין לפניות שמגיעות אלינו, עד כדי כך אנחנו סומכים על הנציגים שלנו!
  • שירות המזכירה האמיתית שלנו – כשאתה פנוי ויכול לקבל שיחות תעדכן אותנו בעזרת דסק המנהלים או אפליקציית הנייד.
    כשתיכנס לך שיחה הנציגים שלנו ייראו את הסטטוס שלך ובמידה ואתה פנוי יעלו אותך על הקו וישאלו אם אתה יכול לקחת את השיחה.
    בדיוק כמו מזכירה שיושבת לצידך!
מה ההיתרון של CallBiz על מוקדים מתחרים בעזרת הפיתוחים המיוחדים שלנו אנחנו חברת המענה הטלפוני המתקדמת ביותר בעבור עורכי דין, ומשמשים בדיוק כמו מזכירה במשרד.
אנחנו יודעים מתי אתה פנוי או לא, יכולים לומר ללקוחות שלך איפה אתה מתי שרק תרצה ואף לענות ללקוחות שלך בשמם.
איך אני יכול לסמוך עליכם שתענו ללקוחות שלי כמו שאני מצפה בדסק המנהלים האינטרנטי שלנו ישנו פלייליסט שיחות, כל שיחה שנכנסת למוקד ניתנת להאזנה ובכך אתה יכול לפקח על אופי ואיכות המענה שאנחנו נותנים ללקוחות שלך.
לא היינו נותנים אופצייה כזו אילולא היינו מעסיקים נציגים ברמה גבוהה שעוברים הדרכות על בסיס שבועי.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים