נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

מענה אנושי לאתר אינטרנט

מענה לאתר אינטרנט מענה אנושי לאתר אינטרנט

הלקוחות שלכם מבלים זמן רב בגלישה באינטרנט, אבל כדי לעניין אותם ברכישה דווקא באתר שלכם ולא באתר של המתחרים שלכם – אתם צריכים מענה אנושי. מענה אנושי מספק לאתר שלכם יתרון על פני אתרים אחרים, והופך להיות שחקן החיזוק שלכם בכל שלבי המכירה.

הצטרף עוד היום לשירות החדשני של חברת CallBiz, ותן לגולשי האתר שלך את האפשרות לשוחח עם נציג מכירות מיומן ולהפוך מגולש לרוכש.

מחקרים וסקרים עדכניים מראים כי מרבית הגולשים (כ 80%) לא מבצעים רכישה באתרי האינטרנט, אלא רק מבצעים "סקר שוק". עוד מגלים לנו המחקרים, שהיקפי המכירות באתרי האינטרנט גדלים כאשר:

  1. האתר אינטראקטיבי – אתר המאפשר לגולש לשוחח עם נציג תמיכה ומכירות.
  2. האתר יוצר אמון עם הגולש, המהווה חלק מכריע בתהליך הרכישה.
  3. לאינטרנט שפה משלו – ההתנהגות הצרכנית באתרי האינטרנט שונה בתכלית מכל התנהגות צרכנית אחרת.
  4. כמות גולשי האתרים גדולה באלפי אחוזים מכמות באי-החנות הפיזית, אך אחוז ההמרה (יחס מכירה/ביקור) באינטרנט נמוך משמעותית בהיעדר אינטראקציה דו-כיוונית עם הגולש. זאת, רק משום, שבחנות האמיתית יש מי שיקבל אותם ויעניק להם יחס אישי.
  5. נציג טלפוני אונליין תורם לשיפור התדמית של אתר האינטרנט שלך.
  6. יצירת קשר מהיר עם הגולש מייצרת התחלת הליך מכירה וברוב המקרים הפסקת החיפוש של הגולש באתרי המתחרים שלך.
  7. לקוחות פשוט מעדיפים את המגע האנושי – אין כמו לדבר עם נציג חי ונושם, שיוכל לתמוך בגלישה באתר שלך, למכור להם את מוצריך ולאסוף עבורך לידים חמים.
  8. מרבית הגולשים חוששים מלהשאיר כרטיס אשראי ברשת – תוכל להפיג חשש זה על-ידי מענה אנושי ואישי אונליין.

מהיום, השירות החדשני של  CallBiz יגביר את אמון הגולשים באתרך וייצור אצל הגולש רושם חזק ביותר של חברה רצינית ומתקדמת.

מענה אנושי לאתר אינטרנט מספק ליווי אנושי ותמיכה אישית בכל לקוח ולקוח, כדי לייעל את תהליך הרכישה באתר. המענה האנושי מספק תחושה אישית ויוצר חווית קנייה ייחודית.

בעלי אתרי אינטרנט המעוניינים להעניק לקהל הלקוחות שלהם אופציית קנייה נוחה וקלה. ניתן לקבל תמיכה של איש מכירות אנושי לאורך כל שעות היממה.

אחוזי קנייה גבוהים יותר של המבקרים באתר. הלקוחות שלכם יקבלו ליווי אישי עד להשלמת הקנייה או לצורך קבלת פרטים נוספים. שירות זה מופעל על ידי נציגים אשר עברו הדרכות מיוחדות לצורך הגדלת ההמרות באתרי קניות.

כיצד שימוש במענה אנושי יגביר לי את המכירות? מענה אנושי יפחית את תחושת הפחד ממסירת פרטים אישיים ויגביר את האמון באתר שלכם. מה היתרון במענה אנושי מסביב לשעון? כיום כאשר אנו גולשים מכל מקום ובכל שעה, יש חשיבות גדולה להעמיד לרשות הלקוחות שלנו מענה אנושי בכל שעה בה הלקוחות שלנו נמצאים באתר. כיצד מתומחר השירות? השירות מתומחר על פי השימוש בפועל בתוספת חבילת שירות בסיסית. כך אתם יכולים לחסוך בהקמה של מוקד ולא לשלם על תקופות שאינכם זקוקים לו.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים