נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

מוקד הודעות

כל שיחת טלפון הינה פנייה של לקוח או של לקוח פוטנציאלי. במידה והלקוח לא יקבל מענה מהיר ומקצועי - הוא פשוט יעבור לחברה מתחרה. כדי למנוע מצבים שבהם אין ביכולתכם לענות לכל הלקוחות שלכם, אנו מציעים שירות ייעודי. שירות מוקד הודעות לנייד, מאפשר לפונים אליכם לקבל מענה מהיר, חם ומקצועי, גם כשאתם נמצאים בישיבה, בשטח או בפגישה.

מוקד שירות ההודעות מאפשר לך להמשיך להיות זמין למתקשרים באמצעות מוקד אנושי, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

  • שיחות שלא יענו על ידך ינותבו למוקד שירות הודעות של CallBiz , אנו נענה "שלום מה למסור ל…" נקלוט את פרטי המתקשר והודעתו ובאופן מיידי, תקבל את פרטי הפניה באמצעות הודעת SMS.
  • כל שיחה שנכנסת מקבלת מענה אנושי ללקוח העסקי ושירות זה מונע מצבים בהם המתקשרים אינם משאירים הודעות בתא הקולי או לחלופין אתה אינך מסוגל להאזין להם מפאת חוסר זמן.
  • העברת השיחות למוקד CallBiz מתבצעת באופן פשוט וכרוכה בהפניית השיחות באופן חד פעמי כהפניה באין מענה ובתפוס או כשאינך זמין לקבל את השיחה.

אופן קבלת ההודעות

הודעת SMS – שיגור מיידי של ההודעה שנקלטה באמצעות הנציג, ישירות לצג הסלולרי שלך.
מייל מסכם- שיגור קובץ עם תוכן ההודעות שהתקבלו עבורך באותו היום.

השירות יעיל ללקוחות עסקיים , יעיל למתקשרים, חוסך בזמן והכי חשוב אף שיחה לא מתפספסת.

שירות זה מספק מענה אנושי ברגעים שפשוט  אינכם פנויים. שירות מוקד הודעות לנייד מאפשר לכם להיות נגישים לכל הלקוחות המתעניינים בשירותכם, ומספק מענה מידי ומקצועי לקוחות פוטנציאלים – כך שאתם לא תאבדו אף עסקה.

עצמאים ובעלי עסקים המעוניינים להתרכז בעבודה השוטפת, ולא לפספס אף שיחה מלקוח פוטנציאלי.

שירות זה מאפשר לכם להוריד את הלחץ מהטלפון הנייד שלכם, להמשיך להתרכז בעבודה שלכם ולדעת שכל שיחה מטופלת על ידי העובדים המקצועיים שלנו.

אני חשמלאי ולא פנוי בזמן העבודה לענות לשיחות - האם שירות זה מתאים לי? בוודאי. שירות זה אידיאלי לאנשים העוסקים בעבודות שטח, ואינם פנויים להעניק את מלוא תשומת הלב שלהם בזמן העבודה. מדוע שירות זה חשוב? שירות זה חשוב כי ללקוח חשוב לדעת שעונים לו ומטפלים בפנייתו. לקוחות אשר מרגישים שהם לא נלקחים ברצינות המתאימה לא יהססו לעבור למתחרים. כיצד שירות זה יתרום לי? שירות זה יתרום לך בכך שהוא יוריד חלק מנטל השיחות ממך, ויאפשר לך לעשות את העבודה שלך בצורה הטובה ביותר, תוך מתן שקט נפשי מכך שלא הפסדת אף לקוח.

מה עוד אפשר לעשות עבורך?


m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים