כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו077-9555-555
או לחצו כאן

בינה מלאכותית - מענה אנושי חכם

בינה מלאכותית היא מונח המתאר את יכולותיהן של מערכות ממוחשבות להבין ולנתח מצבים מורכבים, וכן לבחור ולבצע פעולה מתאימה והולמת לסיטואציה.

מדובר ביכולות שנחשבו עד לא מזמן לנחלת בני האדם בלבד, אולם כיום נמצאות בשימוש גובר והולך בענפים מגוונים של המשק.

אחד היישומים הדרמטיים של הבינה המלאכותית מתקבל מהטמעתה במערכות מענה אנושי אוטומטיות.

ייחודיותה של מערכת הבינה המלאכותית למענה אנושי מבית קולביז

מערכת הבינה המלאכותית המתקדמת מבית קולביז, לומדת את צרכי הלקוחות, ומספקת לנציג תשובות מדויקות בזמן קצר ביותר.

בכך יכול הנציג להעניק שירות איכותי, אמין ומהיר בהרבה מאשר בעבר.

מדובר במערכת בינה מלאכותית שמשדרגת את עצמה תוך כדי הפעלה!

כך שבכל שיחה שמגיעה, המערכת שלנו לומדת את השאלות ששואלים הלקוחות, מדרגת את התשובה שבחר הנציג, ומעלה את הרלוונטיות ומהירות התגובה של התשובות הניתנות.

אין ספק שמוצר זה הינו הכלי החכם ביותר בתחום המענה האנושי הקיים כיום!

הכלי מאפשר בתום אפיון קל ומהיר של מערכת הבינה המלאכותית, הכשרה כמו גם סיוע ואספקת נתונים בזמן אמת לנציגי השירות.

בזכות המערכת המתקדמת יכולים הנציגים להעניק ללקוחות מענה מיטבי, מקצועי ומהיר מתמיד.

בשלב הראשון, אחד מהמומחים בחברת קולביז ישקוד בתיאום מלא עם הלקוח על אפיון המענה האנושי החכם, והתאמתו לעסק.

אפיון מערכת הבינה המלאכותית משתנה מלקוח ללקוח.
האיפיון תלוי במורכבות השירות הנדרש וברמת הדיוק והירידה לפרטים, שנגזרות מתסריט השיחה הממוצעת במנוי שלך.

מומחי קולביז מיומנים בתפעול המערכת, ויודעים לאפיין אותה באופן מקצועי ויסודי.
זאת תוך התאמה מרבית לצרכי העסק ולקוחותיו, וסיפוק מענה הולם לכל השאלות שעשויות לעלות במהלך שיחה.

הנתונים המוזנים למערכת הבינה המלאכותית נבחרים בקפידה על בסיס תהליך האפיון.
הנתונים מסווגים לנושאים עלע פי מילות המפתח ומידת הרלוונטיות שלהם לתסריט השיחה מול הלקוח.

מיד לאחר הפעלת השירות, מתחיל תהליך קליטת השאלות ששואלים הלקוחות את הנציגים בפועל, והמערכת מתחילה לאפיין ולסווג כל סוג שאלה לתשובה המתאימה לה.

לאחר מספר לא רב של שיחות, למערכת קיימים נתונים במידה מספקת, המאפשרת לה להעביר לנציג האנושי את כלל המידע הדרוש לו בשיח מול הלקוחות בזמן אמת.

מערכת הבינה המלאכותית למענה אנושי מבית קולביז, מיועדת לחברות, ארגונים ובתי עסק בהם נדרש מענה חכם לשיחות מורכבות, בהתבסס על ידע מקצועי ומערכתי ברמה גבוהה.

השירות מאפשר לנציגי המענה האנושי של קולביז להבין את העסק שלך בצורה הטובה ביותר!
מה שמאפשר להם להעניק מענה איכותי ללקוחותיך סביב השעון.

שיחותיהם של נציגי השירות שלנו מול הלקוחות, בסיוע מערכת הבינה המלאכותית, הן כה יסודיות ומקצועיות, שרוב המקרים לא יידרש כלל המשך טיפול מצדך.

זאת, מאחר והשירות מקל על הנציגים למצוא את התשובות לשאלות הקשות ביותר, במהירות גבוהה, ובכך לקצר את זמני הטיפול בשיחות שלך ולהרחיב את מבחר הנושאים והסוגיות להן ניתן לספק מענה.

כמה זמן אורך איפון השירות? אפיון מערכת הבינה המלאכותית למענה אנושי חכם, יכול לקחת דקות ספורות בלבד.
אך לעיתים עשוי להימשך אפילו עד ליום שלם, וזאת בהתאם למידת המורכבות של התשובות אותם יידרשו נציגי השירות לספק.
מובן שההמתנה משתלמת!
לאחר סיום התהליך האפיון, השירות שלקוחותיך יקבלו מנציגינו לא ישתווה לשום דבר אחר שהכרת בעבר.
כיצד יודעת המערכת לתת לנציג את התשובות הטובות ביותר? בכל שיחה חדשה שמתקבלת, המערכת משדרגת את עצמה ולומדת לתת את תשובות טובות ומדויקות יותר ויותר.
בעזרת כלים ייחודיים שהטמענו במערכות, כבר מהשיחה השנייה שתתקבל, תספק המערכת תשובות רלוונטיות ומיטביות לכל שאלה שיציג הלקוח.
כמה עולה השירות? שירות הבינה המלאכותית, שהופך את המענה האנושי לחכם יותר, ניתן ללא תוספת תשלום, וכלול בחבילה של קולביז.
זאת מאחר וכחלק מהסטנדרטים הגבוהים שלנו, אנו עושים הכל על מנת להבטיח שנציגינו ידעו לתת תשובות מדויקות ומהירות יותר ללקוחות.
איך אוכל לדעת שהמערכת אכן נותנת מענה לצרכים שלי ושל לקוחותיי? לאחר אפיון המערכת וכניסתה לפעילות מול הלקוחות במוקד, ניתן לבחון את תשובות הנציגים ללקוחות על בסיס קבוע.
האפשרות למעקב הוא חלק ממדיניות השקיפות המלאה של חברת קולביז.
במידה ויימצא נושא שיש צורך להרחיב אודותיו, ניתן להוסיפו למערכת תוך דקות אחדות, בעזרת שירות הלקוחות שלנו.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים