יעילות. ארגון שאינו שואף התייעלות מתמדת – סופו לשקוע. נקודה.

שלבי הגדילה של עסק עד הפיכתו לחברה מחייבים התבוננות עקבית ואמיצה, בחיפוש אחר תובנות – היכן אנחנו יכולים להשתפר, לחסוך ולהפנות כל עשייה שאינה המוצר עצמו למקצוענים חיצוניים.

אצלנו ב-CallBiz המוצר הוא שירות, על כן אנחנו לא מפסיקים להשתפר ולהציע לך מחלקת שירות.

רק התייעלות מובילה להצלחה

אם אתה קורא שורות אלו, אתה כבר יודע שמחלקת שירות לקוחות InHouse דורשת הרבה. גיוס והכשרת עובדים איכותיים, ניהול שוטף ועדכון תסריטי שיחה, כלים טכנולוגיים למעקב שוטף ומגיש אחר התקדמות המהלכים השיווקיים והדרישה לשירות. הצטרפו ל-CallBiz ותוך 15 דקות יש לכם מחלקת שירות איכותית – כל הטוב, בלי הכאב ראש.

מחלקת השירות המצטיינת בחברה שלך

לא רק שתהנו ממחלקת שירות חדשנית ואיכותית אשר תייעל את תהליכי שירות הלקוחות בחברה, כל הארגון יושפע מהמהלך. משאבי החברה יופנו למה שהוגדר כיעדים המרכזיים ויאפשר צמיחה, במקביל שיטות העבודה שלנו ב-CallBiz "מדבקים" ובמקרים רבים התחילו גל של תהליכי התייעלות וחדשנות בארגונים.

  • 1
    מנהל תיק לקוח אישי
  • 2
    המענה המהיר בישראל
  • 3
    תסריטי שיחה
  • 4
    כלים טכנולוגיים
אתם לא לבד! יש איתכם מנהל תיק לקוח לאורך כל הדרך, החל משלב ההתחברות ועד ליווי התהליך עד להצלחה. התאמת תסריטי שיחה, סקירת פעילות, טיפים והצעות לשיפור, הכל בהתאם לצרכים שלכם.

10 שניות בממוצע! אל תתפשרו על פחות, זמן המענה הינו פקטור משמעותי, במיוחד בעולם התחרותי בו אנחנו נמצאים. לא עניתם לשיחה? הלקוח כבר מדבר עם המתחרה…

אנחנו לא רק עונים לטלפונים. יחד נוכל לבנות תסריטי שיחה לקבלת תיאור עבודה, תמחור עבודות, הזמנת מקום או פגישה ועוד הרבה יותר.

מנהל צריך לדעת הכל על העסק שלו. להיות בשליטה מלאה. זה בדיוק מה שהכלים הטכנולוגיים של CallBiz מספקים לכם. אפליקציה נוחה, דסק מנהלים יעיל ועוד הרבה שירותים מוספים.