Help Desk
שירות תמיכה, ייעוץ ומענה טלפוני המספק פתרון מלא לעסקים ולאתרי אינטרנט.
שירות זה מאפשר שימוש במוקד טלפוני מקצועי אשר מותאם לצורכי הלקוח ולדרישות הייחודיות של כל עסק.
שירות Help Desk פועל במתכונת של מיקור חוץ כדי לאפשר לכל עסק הקמה של מרכז שירות ומכירה באיכות גבוהה ובזמן קצר.
Contact Center
שירות תמיכה טכנית וייעוץ מקצועי המספק עזרה והדרכה ללקוחות החברה שלכם.
הכשרה מקצועית ותומכים עם ניסיון, מאפשרים לכם לקבל עובדים איכותיים ממגוון מוקדים ברחבי העולם.
FXS
קיום שיחות בעזרת נתב בודד המחובר לקו טלפון סטנדרטי ( דוגמת בזק).
Outsourcing
מוקד טלפוני במתכונת של מיקור חוץ אשר מספק מענה מהיר ללקוחות החברה שלכם.
Soft phone
תוכנה ייעודית למחשבים ניידים או לטלפונים חכמים אשר הופכת אותם לשלוחה ווירטואלית הפועלת און ליין.
בעזרת תוכנה זו ניתן להעביר שיחות באופן קל ופשוט לכל מקום בו אתם נמצאים ללא צורך בתשתית פיזית.
VoIP
מרכזייה המבוססת על השרתים הפנימיים של בית העסק.
מרכזייה המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת יותר ועושה שימוש חכם ברשת האינטרנט לצורך תקשורת פנים וחוץ משרדית.
מרכזייה זו מאפשרת גם שימוש בתקשורת לא מקוונת, על ידי התקנת רכיב ייחודי.
מונחים נוספים
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
טכנולוגיה זו מאפשרת קבלה והוצאה של שיחה אחת בכל רגע נתון.
נציגים אלו מודרכים ומתמקצעים ע"י הלקוח עצמו מה שמקנה להם את מירב הכלים והמקצועיות הנדרשת כאילו היו עובדים בחברה עצמה, דבר שחוסך את עלויות גיוס וניהול העובדים.
שירות זה חוסך בצורה ניכרת בעלויות כוח האדם.
הנציג יכול (בהפעלת שיקול דעת) להפעיל את הנוהל ולהעביר SMS שיחה או לטפל אל מול הגורם האחראי עד לסיום הטיפול.
היתרון בשירות זה הוא בניהול המעקב אחר כל שיחה ותיעוד מלא שלה.
זאת כדי ליצור דו"ח מלא ומסקנות אפקטיביות, לשיפור אחוזי המכירה או העלאת רמת השירות
המרכזייה אשר נמצאת על שרתים של חברת תקשורת (דוגמת "הוט" או "סלקום") מאפשרת תשלום חודשי אישי, כתחליף להשקעה הראשונית במרכזיות הישנות.
המרכזייה משמשת אותנו לביצוע טלפונים פנים משרדיים ללא כל עלות ( בין עובדי החברה והמחלקות השונות ) וחוץ משרדיים בעלות מינימלית.
הקולביZים הינם לידים שהעסק מפספס ומשום מפסיד עסקאות.
לצורך טיפול יעיל נדרש לטפל בכל הקולביZים במהירות הגבוהה ביותר האפשרית.
מענה לטלפונים, טיפול בחבילות, קביעת פגישות, קבלת הודעות ועוד…
כל שירותי המשרד הנדרשים לעסק תחת קורת גג אחת.
השלוחות הווירטואליות נהנות מהיעילות של המרכזייה המודרנית ומאפשרות העברת שיחות באופן קל, פשוט וזול לכל מקום על הגלובוס.
במסגרת השירות, ללקוח ניתנת האפשרות לקבל שיחה לטלפון שממנו הוא התקשר (או לכל טלפון אחר) בתוך זמן קבוע מראש.
בעזרת תוכנה זו ניתן לטפל במגוון רחב של תקלות ולבצע התאמה בין סוג התלונה לבין הלקוח, לבצע פתיחה וסגירה של תלונות ומתן הוראות להמשך הצוות להמשך הטיפול.
תוכנות אלו פופולריות בתחום השירות והמכירה ומשמשות את החברות המובילות בישראל לצורך בדיקת איכות השירות ועמידה ביעדים באופן קל ופשוט.
תסריט השיחה מכיל את הפתיח אותו נדרש הנציג להקריא ואת כלל האינפורמציה, השאלות ודרכי הפעולה הנדרשים לנציג במהלך שיחה עם לקוח.
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555