הקפד שאף לקוח לא ילך לאיבוד - הצטרף ל-CallBiz עכשיו
אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד לקוח פוטנציאלי, כי המרכזיה שלך לא עומדת בעומס הפניות, או כי העובדים שלך לא הצליחו לענות לכל השיחות.
עלות הפרסום מאוד יקרה, אתה משקיע הרבה כסף בשיווק, אתה חייב לקבל תמורה!
הצטרף עכשיו למענה האנושי של CallBiz ותוך 15 דקות יתחיל מיקסום הקמפיין השיווקי שלך!
אם כמות השיחות הנכנסות שלך תגדל, אבל מערכת התמיכה שלך תישאר זהה?
לא רק שתאבד לקוחות פוטנציאליים אלא תפגע גם במוניטין שלך – מה שיצור נזק היקפי גדול הרבה יותר.
למה כדאי לך להיעזר בשירות שלנו?
קולטים עבורך את כל השיחות: פותר צורך שלך בויסות עומסים נקודתיים במהלך היום.
במקום שהלקוחות ימתינו על הקו, או ינטשו, תנתב את השיחות למוקד האנושי של CallBiz כשאתה עמוס.
אנו כבר נדאג לענות במהירות בשם החברה שלך!
נמסור למתקשר פרטים שיווקיים, נבצע מכירות בפועל והכי חשוב נייצר עבורך ליד שלא היה קיים אילו לא ענית לו.
- חוסכים לך כסף: לא צרכת לא שילמת !
תשלום לCallbiz לפי שימוש בפועל, כך שאתה אינך משלם דבר כשאין שיחות. למעט חבילת שירות בסיסית. - זמינות: יתרון יחסי מול המתחרים: מענה מיידי ללקוחות חדשים ותחילת הטיפול בהם עוצרים את המשך החיפוש של הלקוח ומעניקים יתרון מכריע לסגירת העסקה.
- חוסכים בכוח אדם: מוקד המענה האנושי של CallBiz מאפשר לך להוביל קמפיינים פרסומיים בתקופות שונות וחוסך לך גיוסי כוח אדם לתקופות קצרות.
המוקד מגבה את מערך השיחות הנכנסות שלך סביב השעון ואף עסקה לא מתפספסת! - דואגים לשיפור התדמית שלך: יש לך מעכשיו תדמית עסקית מכובדת, כיאה לחברה שעובדת סביב השעון עבור לקוחותיה.
חברה שלא עונה לטלפונים או משאירה את לקוחותיה הקיימים או הפוטנציאלים להתמודד עם משיבון או תא קולי עלולה לסבול מתדמית לא מקצועית ותתקשה בהוספת לקוחות חדשים ונאמנות הקיימים.
משתמשים בטכנולוגיית ה- CallBack
יצאת בקמפיין טלוויזיוני/ רדיו ויש צפי לכמות גדולה של שיחות בו זמנית ?
שירות שיחות ה Call Back שלנו מיועד לגיבוי קמפיינים אגרסיביים המאופיינים בכמות גדולה של שיחות.
השירות מאפשר ללקוח שלך להחליט האם הוא מעוניין להמתין על הקו או לנתק את השיחה, והמערכת שלנו תחייג אליו ישירות כשנתפנה.
יוצא בקמפיין? 5 דברים שאתה חייב להכין לפני שעולה הפרסום הראשון
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
אתה חייב לתכנן מראש את כמות הלקוחות שאתה צופה שתגעי אלייך על מנת להיערך בהתאם.
כחברת מענה טלפוני שמתמודדת פעמים רבות עם קמפיינים גדולים מאוד של פרסום אנו מכירים מצבים שבהם לקוחות לא התכוננו לכמות הגדולה של ההזמנות ולקוחות חיכו לפעמים מספר חודשים למוצר שהזמינו.
מי עונה לשיחות של הלקוחות המתעניינים, חשוב להכין את נציגי המענה הטלפוני שלך מבעוד מועד לקראת הצפוי לבוא, לתת להם כלים שיעזרו להם במכירה וגם כלים שיעזרו להם להתמודד עם הלקוחות הפחות מרוצים.
לכן חשוב להתכונן ולבדוק את כל תהליכי ושרשראות הפצת המוצר שלך, תבדוק של מרכיב בשרשרת יכול להכיל את כמות ההזמנות שאתה צופה ובמידת הצורך תתגבר במקומות מסוימים.
לפני התחלת קמפיין גדול חשוב לבחון גם מצב שבו הקמפיין לא מצליח כמו שציפית.
האם תוכל להתמודד עם העלויות הכבדות שהוא יביא עמו למרות המחסור בהכנסות שלא גדלו?
מתי פועל השירות?
האם המענה האנושי ניתן גם בשפות זרות?
איך מתומחר השירות?
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555
מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול
או התקשרו
077-955-5555