הקפד שאף לקוח לא ילך לאיבוד - הצטרף ל-CallBiz עכשיו

אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד לקוח פוטנציאלי, כי המרכזיה שלך לא עומדת בעומס הפניות, או כי העובדים שלך לא הצליחו לענות לכל השיחות.

עלות הפרסום מאוד יקרה, אתה משקיע הרבה כסף בשיווק, אתה חייב לקבל תמורה!

הצטרף עכשיו למענה האנושי של CallBiz ותוך 15 דקות יתחיל מיקסום הקמפיין השיווקי שלך!

אם כמות השיחות הנכנסות שלך תגדל, אבל מערכת התמיכה שלך תישאר זהה?

לא רק שתאבד לקוחות פוטנציאליים אלא תפגע גם במוניטין שלך – מה שיצור נזק היקפי גדול הרבה יותר.

למה כדאי לך להיעזר בשירות שלנו?

קולטים עבורך את כל השיחות: פותר צורך שלך בויסות עומסים נקודתיים במהלך היום.
במקום שהלקוחות ימתינו על הקו, או ינטשו, תנתב את השיחות למוקד האנושי של CallBiz כשאתה עמוס.
אנו כבר נדאג לענות במהירות בשם החברה שלך!
נמסור למתקשר פרטים שיווקיים, נבצע מכירות בפועל והכי חשוב נייצר עבורך ליד שלא היה קיים אילו לא ענית לו.

  • חוסכים לך כסף: לא צרכת לא שילמת !
    תשלום לCallbiz לפי שימוש בפועל, כך שאתה אינך משלם דבר כשאין שיחות. למעט חבילת שירות בסיסית.
  • זמינות: יתרון יחסי מול המתחרים: מענה מיידי ללקוחות חדשים ותחילת הטיפול בהם עוצרים את המשך החיפוש של הלקוח ומעניקים יתרון מכריע לסגירת העסקה.
  • חוסכים בכוח אדם: מוקד המענה האנושי של CallBiz מאפשר לך להוביל קמפיינים פרסומיים בתקופות שונות וחוסך לך גיוסי כוח אדם לתקופות קצרות.
    המוקד מגבה את מערך השיחות הנכנסות שלך סביב השעון ואף עסקה לא מתפספסת!
  • דואגים לשיפור התדמית שלך: יש לך מעכשיו תדמית עסקית מכובדת, כיאה לחברה שעובדת סביב השעון עבור לקוחותיה.
    חברה שלא עונה לטלפונים או משאירה את לקוחותיה הקיימים או הפוטנציאלים להתמודד עם משיבון או תא קולי עלולה לסבול מתדמית לא מקצועית ותתקשה בהוספת לקוחות חדשים ונאמנות הקיימים.

משתמשים בטכנולוגיית ה- CallBack

יצאת בקמפיין טלוויזיוני/ רדיו ויש צפי לכמות גדולה של שיחות בו זמנית ?

שירות שיחות ה Call Back שלנו מיועד לגיבוי קמפיינים אגרסיביים המאופיינים בכמות גדולה של שיחות.

השירות מאפשר ללקוח שלך להחליט האם הוא מעוניין להמתין על הקו או לנתק את השיחה, והמערכת שלנו תחייג אליו ישירות כשנתפנה.

יוצא בקמפיין? 5 דברים שאתה חייב להכין לפני שעולה הפרסום הראשון

  • 1
    תכנן את הציפיות שלך
  • 2
    מלאי מספק
  • 3
    מענה ברמה גבוהה
  • 4
    מערך הספקת מוצרים
  • 5
    הערכת נזקים
דע לקראת מה אתה הולך, האם אתה מתכנן להכפיל את מחזור המחירות החודשי שלך? לקפוץ לפי 5 מכירות? פי 10?

אתה חייב לתכנן מראש את כמות הלקוחות שאתה צופה שתגעי אלייך על מנת להיערך בהתאם.
במדיה והפרסום שלך באמת יעבוד כפי שצפית אתה חייב להתכונן מראש עם מלאי שיספיק לכל הלקוחות שיפנו אלייך.

כחברת מענה טלפוני שמתמודדת פעמים רבות עם קמפיינים גדולים מאוד של פרסום אנו מכירים מצבים שבהם לקוחות לא התכוננו לכמות הגדולה של ההזמנות ולקוחות חיכו לפעמים מספר חודשים למוצר שהזמינו.
השקעת כל כך הרבה תקציבים בפרסום השקת קמפיין גדול שכולם מדברים עליו, אבל…

מי עונה לשיחות של הלקוחות המתעניינים, חשוב להכין את נציגי המענה הטלפוני שלך מבעוד מועד לקראת הצפוי לבוא, לתת להם כלים שיעזרו להם במכירה וגם כלים שיעזרו להם להתמודד עם הלקוחות הפחות מרוצים.
אם הכל ילך קשורה אתה צופה כמות הפצה גדולה יותר מכל מה שהכרת עד היום!

לכן חשוב להתכונן ולבדוק את כל תהליכי ושרשראות הפצת המוצר שלך, תבדוק של מרכיב בשרשרת יכול להכיל את כמות ההזמנות שאתה צופה ובמידת הצורך תתגבר במקומות מסוימים.
לצערנו לא הכל הולך כמו שציפינו בחיים :/

לפני התחלת קמפיין גדול חשוב לבחון גם מצב שבו הקמפיין לא מצליח כמו שציפית.

האם תוכל להתמודד עם העלויות הכבדות שהוא יביא עמו למרות המחסור בהכנסות שלא גדלו?

מתי פועל השירות?

כמו שהפרסום שלך פועל 24 שעות ביממה – כך גם אנחנו. מענה איכותי למשך כל שעות היום יבטיח את הצלחת הפרסום שלך

האם המענה האנושי ניתן גם בשפות זרות?

בהחלט. כל קמפיין שלך פונה לקהל יעד אחר ולמגזר שונה ולכן אנו מאפשרים מענה במגוון שפות - כך אתה יכול להיות בטוח שלא תפספס אף לקוח

איך מתומחר השירות?

בניגוד לחברות אחרות אשר פועלות על מחיר קבוע שאינו מתחשב בצרכים שלך, אצלנו אתה משלם רק על השיחות שהתקבלו בתוספת חבילת שירות בסיסית בלבד.

מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

או התקשרו
077-955-5555

    מלאו פרטים
    ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

    או התקשרו
    077-955-5555