ייעוד המוקד

לספק לתושבי הערים מענה חשוב ועיקרי במגוון נושאים בשגרה ובחירום 24/7 באמצעות העברת השיחות העודפות למוקד הרשויות של CallBiz.

אנו לא חוסכים במשאבים ומשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, המקדמות את תפיסת השירות והחזון שלנו:

לחבר בין מוקד המענה הטלפוני, לבינך, הלקוח שלנו. ממש כאילו ישבנו לצדך!

הצורך במוקד

לאור העובדה שזרימת השיחות למוקד 106 משתנה מתקופה לתקופה ומשעה לשעה, קשה לשמור על יציבות המוקד והעובדים.

יש צורך בגיוס מתמיד ושחרור של נציגים, דבר הגורם לחוסר התמקצעות וחוסר מוטיבציה של העובד המגויס ואף מתבטא באיכות השירות הניתנת ללקוח.

בתקופות ובשעות העומס, במידה והמוקד אינו מספק את הביקוש הטלפוני הנדרש, התושבים, אשר לא מסוגלים להשיגכם, חווים כעס ומרמור, עובדה אשר מחבלת בחוויית השירות של התושב.

הפתרון

באפשרותכם לקבוע סטנדרט שירות (SLA) ואת משך זמן ההמתנה שלאחריו השיחות ינותבו למוקד הרשויות של CallBiz.

בכך השיחות יועברו רק כשהקווים עמוסים או מעבר לשעות העבודה ובסופי שבוע.

א. פניית התושב למוקד מאפשרת לקבל שני שירותים חשובים:
לקבל מידע הקשור לפעילות הרשות המקומית ושירותים כלליים המתקיימים בשטחה כגון:
שעות פתיחה של מחלקות, היכן מתקיים אירוע מסויים, תורנות בתי מרקחת,פינוי זבל ועוד…

ב. לדווח על מפגעים ומטרדים שונים כגון:
בור בכביש, פנס תאורה שלא עובד, עץ הזקוק לגיזום, בעל חיים משוטט, תקלה ברמזורים ועוד מפגעים שונים.

שיטת העבודה כוללת:

1. הגדרת יעדים ואפיון צרכים.
2. כוח אדם מקצועי, מיומן ומאומן בשירות לקוחות.
3. שקיפות ובקרה מלאה של הרשות על התכנים, התפוקות, הביצועים והפעילות השוטפת של המוקד ב CallBiz.
4. קבלת הפניות בכל עת שתחפצו- מייל אונליין או מייל בשעות שתקבעו, ובנוסף תוכלו לצפות בנתונים אונליין באמצעות הדסק באתר שלנו.

מלאו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

או התקשרו
077-955-5555

    מלאו פרטים
    ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות הקול

    או התקשרו
    077-955-5555

    [display-posts ids="4403,4404,4406,4405" num="4"]