נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

למה לבחור בנו?

למה לבחור בנו?
כדי שזה יהיה הדבר היחיד שתצטרך לעשות!

להיות הכי טוב זו לא אמירה, אלא עובדה!

רוצה לדעת מה ההבדל בינינו לבין החברות האחרות?

מה שהופך את CallBiz לחברה המובילה בתחום הוא שאנחנו:

  • רואים העסק שלך כמרכז העולם שלנו
  • מקפידים על חדשנות בלתי מתפשרת
  • משקיעים בטכנולוגיה מתקדמת
  • וכמובן מעסיקים כח אדם איכותי ומאומן
שירותי Call Centerקולביזאחרים
מענה אנושי 24 שעות ביממהvv
הפצת הודעות/מייל/SMSvv
התחברות לשירות תוך 15 דקותvx
אפליקציית סלולרvx
VIP Feelvx
דסק מנהליםvx
פלייליסט שיחותvx
צ'אט ומוקדי אינטרנטvx
תסריטי שיחה בלתי מוגבליםvx
ג'ינגלים אישייםvחלקם
Call Back לשיחות קמפייניםvx
יומן פגישות ממוחשבvחלקם
טלמרקטינג לפי בחירהvחלקם
הפעלת כוננים במקרים דחופיםvv
90% מהשיחות נענות תוך 10 שניותvx
מנהל שירות אישיvחלקם

עסק חי הוא עסק שיש בו זרימה מתמדת של שיחות

בין אם אלו שיחות מלקוחות קיימים, מתעניינים ופוטנציאליים ובין אם אלה שיחות מקולגות, שותפים, ספקים או כל גורם אחר ששייך לחלק ממעגל פעילות העסק.

למרות, ואולי דווקא בגלל שהן מהוות חלק כה מהותי מהעסק, ניהול מערך השיחות והפקת מלוא הפוטנציאל שלהן היא אופרציה שמתנהלת בצורה האפקטיבית ביותר, כשזו מנוהלת במיקור חוץ.

למעלה מכך, לא מספיק שכל חברה תנהל את נושא הטיפול בשיחות של העסק.

מדובר בכסף של העסק, ופחות מהטוב ביותר פשוט לא יספיק במקרה זה.

לכן גם העסק שלך צריך ליהנות מהשירות המצוין של CallBiz!

ובכך להבטיח ששום שיחה לא תיפול בין הכיסאות, שאחוז ההמרה של שיחות נכנסות ללקוחות ינסוק, ויחד איתו כל פעילות והכנסות העסק.

CallBiz מתבלטת מבין ספקי הפתרונות האחרים בשוק!

זאת משום שהיא מקפידה על פתרון אנושי, מקצועי ומותאם באופן מושלם לצרכים של העסק שלך.

למה לבחור בנו כחברת מענה אנושי?

  • לעסק  שלך נכון לבחור בחברה שההתמחות שלה היא מענה אנושי מתקדם.
    השיחה של הנציג בקול ביז נשמעת כחלק אינטגראלי ממזכירות החברה או ממערך המוקדים של החברה.
  • חברת מענה אנושי שלא מקפידה על מענה אנושי מהיר, גורמת לנטישה של שיחות.
    חשוב לזכור שהשיחה מנותבת בדרך כלל לאחר המתנה אצלך, ולכן מהירות המענה גדלה עוד יותר.
    אצלנו בקול ביז 90 אחוז מהשיחות נענות תוך 10 שניות, השיחות לא מתפספסות.
  • כח האדם במוקד הוא התנאי הראשון לשביעות רצון הלקוח, ולא כל סטודנט או אמא יכולים לתת שירות טלפוני לעסק שלך.
    הפתרון: אנו מקפידים על הרמה הגבוהה ביותר של איכות העובדים שלנו, החל ממשרת הנקיון ועד לרמת הניהול הבכירה ביותר, בואו לבקר אצלנו ותבינו שהייתם שמחים לקלוט כל אחד מעובדינו.
  • בקול ביז פיתחנו מערכת מענה אנושי שאין דומה לה בעולם, הנציגים שלנו ישוחחו עם הלקוחות שלך באופן שוטף וזורם וישיגו את המטרה של השיחה, הן ביצוע מכירה, הן השגת ליד והן מתן שירות מעולה ללקוחות שלך.
  • קול ביז היא החברה היחידה בעולם שמאפשרת לכל לקוח שלה, קטן עד גדול להקשיב ולשמוע את כל השיחות שהתקבלו עבורכם בלחיצת כפתור.
    השמעת השיחות תספק לכם חווית שירות ייחודית וכעת תוכלו ליהנות גם משירות מענה אנושי איכותי וגם בבקרת איכות מהמעלה הראשונה ולדעת שהעסק שלכם מטופל ע״י הטובים ביותר.

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים