כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

    מלאו את הפרטים ותנו לנו לחזור אליכם

    התחייבות CallBiz להחזר מלא על חבילת השירות

    אנחנו בתקשורת

    עסקים למען עסקים ערבות הדדית בזמן מלחמה עסקים למען עסקים ערבות הדדית בזמן מלחמה

    בצל המלחמה המתמשך, הכלכלה הישראלית מתמודדת עם מציאות חדשה. מלחמה זו לא רק שיבשה את חיי היומיום אלא גם השפיעה עמוקות על הפן הכלכלי, במיוחד באזורי הדרום והצפון. הציפייה שנאמנות הציבור לעסקים מקומיים תחזק את הזעזועים הכלכליים נתקלה במציאות קשה

    לכתבה המלאה ←

    יורים ולא בוכים: יש גם כאלה שמרוויחים מהמלחמה יורים ולא בוכים: יש גם כאלה שמרוויחים מהמלחמה

    לא מעט בעלי עסקים נאלצו להשבית את עסקיהם בשל היעדרותם. 'ההנשמה' בדמות מענקים, שתשולם לעצמאיים בישראל, אינה מבטיחה את עתידם ולא מעטים צפויים לסגור את שעריהם. בעוד אלו בוכים, יש ענפים מסוימים  שצוחקים כל הדרך אל הבנק. מי גלגל מאות מיליוני שקלים

    לכתבה המלאה ←

    CALLBIZ: לנהל את העסק מכל נקודה בעולם CALLBIZ: לנהל את העסק מכל נקודה בעולם

    בעידן הפוסט קורונה, כשהמיקום הגיאוגרפי של עסקים ועובדים מתאימות, חברת "קולביז מנה אנושי" מספקת למנוייה מעטפת שירות לקוחות מלאה, איכותית ואמת אישית מכל מקום ולכל מקום.

    לכתבה המלאה ←

    קולביז-CallBiz: מענה אנושי לעסקים קולביז-CallBiz: מענה אנושי לעסקים

    לכל עסק ואין זה משנה באיזה תחום מדובר, או מהו סדר הגודל של החברה, ישנו אתגר מקצועי ממעלה ראשון,
    להיות זמין לכל לקוח, קיים או פוטנציאלי, כאשר אלו יוצרים קשר טלפוני.

    לכתבה המלאה ←

    מענה אנושי או מענה ממוחשב? בחברת קולביז מצאו את הפתרון למלחמה על שירות הלקוחות מענה אנושי או מענה ממוחשב? בחברת קולביז מצאו את הפתרון למלחמה על שירות הלקוחות

    אנחנו חיים מופלאה שבה רובוטים מבית חברת Ghost Robotics נושאים מקלעים אוטומטיים וגברים צבאות מערביים ימות קרביות – ואילו מכוניות אוטונומיות כבר לבדן על הכביש. בעוד אנחנו רואים את הרובוטים ותוכנות הבינה המלאותית על תחומים שונים ומחליפות עובדים רבים – המהפכה הזו הגיעה לאחרונה גם לענף שירותים.

    לכתבה המלאה ←

    "קל מאוד להביא צרכן למצב שבו הוא נוטש ועובר למתחרים"

    צ'אט בוט שעונה במקום נציג שירות אנושי, זמני המתנה מייאשים ונציגים עם עצבי ברזל. יעל ויסוצקי, סמנכ"ל CallBiz, מהחברות הגדולות בישראל לאספקת מענה טלפונית לעסקים, מסבירה על מגפת הצ'טבוטים ומשיבה לשאלת מיליון הדולר: מה רוצה הצרכן הישראלי?

    לכתבה המלאה ←

    החוק מחייב: הפתרון האנושי שבעלי עסקים חייבים להכיר החוק מחייב: הפתרון האנושי שבעלי עסקים חייבים להכיר

    למרות התפתחות הטכנולוגיה, רמת הזמינות באי-מייל או דרך האתר, מחקרים רבים מוכיחים כי רובנו, בני-אדם, מעדיפים סיוע אישי בדמות מענה אנושי טלפון, יותר מכל דרך אחרת לפתרון תקלות ובעיות. היום גם יש כמה
    חוקים המחייבים שירותי מענה טלפון אנושי במצבים, וכדאי מאוד להכירם.

    לכתבה המלאה ←

    שומעים? הסיבות שמחייבות מכרזי טלפונים (קול סנטרים) לחשוב על החלל שומעים? הסיבות שמחייבות מכרזי טלפונים (קול סנטרים) לחשוב על החלל

    חללי עבודה שותפים כבר הפכו לעניין שבשגרה ויש להם מאפיינים ברורים, אך בחללים מרובי עובדים, כמו לדוגמא מרכזית מענה טלפון, יש צורך בחשיבה נוספת על החלל ועיצובו.

    לכתבה המלאה ←


    m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

      מה הלקוחות אומרים עלינו

      מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

      Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
      טבע

      אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

      לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

      תמי מירון סמנכ"ל תפעול
      CPM

      משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

      תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
        תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

      ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

      ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
      המלצה ממנהל מכירות ארצי

      חייגו עכשיו ותוך
      דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
      077-9555-555 השאירו פרטים