נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

טלמיטינג לעסקים, מוקד תיאום פגישות

שירותי טלמיטינג מבית CallBiz - בואו להגדיל את כמות הפגישות שלכם! אנו ב- CallBiz מתמחים במתן שירותי טלמיטינג מקצועיים לכל סוגי העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, בצורת Outsourcing. קבל החלטה נכונה –> התחל איתנו פעילות טלמיטינג –> ומיד תרגיש בהבדל.

עשרת הדברות שלנו לטלמיטינג מוצלח

  • בניית תכנית יעדים ואפיון טלמיטינג / המוצר / השירות מול קהל המטרה.
  • יצירת תסריטי שיחה – המבוססים על שיטות מכירה אפקטיביות מוכחות!
  • נציגי מכירות מיומנים ורעבים.
  • ליווי ניהולי אישי צמוד. קביעת פגישות מכירה איכותיות מול קהל יעד פוטנציאלי. (עסקי או פרטי)
  • טכנולוגיות מתקדמות – מערכת CRM לניהול הדאטה-בייס.
  • מערכת CTI לשליטה וניהול השיחות.
  • מערכות חיוג אוטומטי, למיקסום זמן העבודה של הנציגים.
  • מערכות פיקוח ובקרה מתקדמות. יומני פגישות דו-כיווניים.
  • דו"ח סטטיסטי יומי הכולל סטטוס שיחה ותוצאה. דו"ח מנהל – כולל את כל המידע אודות פעילות המוקד, שיסייע לך לשלוט בהוצאות.
  • בחירת היקפי הפעילות - התאמה אישית. בחירת אסטרטגיית איכות הפגישות.

 

בוא אלינו לפיילוט קצר ותתחיל להרוויח

  • פגישות איכותיות = מכירות! מכירות!! מכירות!!!
  • חיסכון בעלויות כוח-האדם.
  • ייעול זמן העבודה של סוכני המכירות שלך - הסוכנים שלך יקבלו פגישות איכותיות מתואמות, לפי לוח-זמנים שתתן לנו. כך יתפנה זמנם של הסוכנים לפגישות ולמכירות עצמן.
  • הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירגישו שמדובר בחברה גדולה ומקצועית.
  • זמינות העסק שלך תגדל – נציגי הטלמיטינג שלנו יוכלו להזיז עבורכם פגישות לפי אילוצים משתנים, והלקוחות שלך יוכלו לקבל מספר טלפון ישיר לשיחה עם נציגי תיאום הפגישות
 

אנו ב- CallBiz בנינו מערך טלמיטינג בצורה מובנית, מוקפדת וכזו אשר נתמכת על היסודות המקצועיים ביותר, על מנת שנוכל לספק לכם את השירות בצורה הטובה והאיכותית ביותר. בניית מערך טלמיטינג מצריכה קיומו של כוח אדם מיומן ומקצועי, כזה שיוכל להפיק את המיטב מתיאום הפגישה תוך הזמן הקצר ביותר, כאשר צוות העובדים מורכב מאנשים אשר עברו הכשרה והינם בעלי מיומנויות בהגדלת היקף המכירות של החברה. כך שלמעשה, בנוסף לשירותי תיאום הפגישות אותם תקבלו כחלק ממערך הטלמיטינג שלנו, תוכלו ליהנות גם מהגדלת היקף המכירות של החברה.

כבר מזמן הוכח כי ניהול יעיל של פגישות מוביל להקטנת פרקי הזמן בהם נמשכות הפגישות, מה שמוביל למיקוד הקשב ולמיצוי מקסימלי של הזמן אשר נועד לפגישה, וייעול כלכלי וצמצום העלויות של הפגישות. אנו ב- CallBiz נוכל לספק לכם שירותי טלמיטינג כשירות מיקור חוץ אשר יוכל לסייע לכם לשפר את מערך תיאום הפגישות שלכם.

יחד נוכל להתאים לכם את החבילה המתאימה לצרכים של החברה, כמו גם לצרכים של הלקוחות שלכם, וכך גם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. אנו מספקים שירותי טלמיטינג לכלל סוגי החברות, קטנות כגדולות. יחד נוכל להתאים את התכנית הרצויה, וכך גם את היקף שעות הפעילות לו תזדקקו, כאשר בנוסף לכך, נבנה יחדיו תכנית יעדים, וזאת לאחר שנאפיין בצורה מדויקת את התוצאות הנדרשת משירותי הטלמיטינג.

שירותי הטלמיטינג שלנו מורכבים מצוות מיומן במיוחד אשר עבר הכשרה באופן ניהול שיחת טלמרקטינג, תוך הגדלת כמות הקנייה, מכירה של מוצרים נלווים ומשלימים, הורדת הכשלים בתהליך המכירה וייעול של הזמן אשר עומד לרשותם.

אנו נספק לכם כמובן דיווח שוטף של כל הפעילות, תמלול השיחות ודוחות חודשיים בדבר היקף הפעילות ועמידה ביעדים.

מה הסבירות ואחוזי ההצלחה לתיאום פגישה? אחוז ההצלחה והסבירות לתיאום פגישה הוא בהתאם לפרוייקט. כמובן שקיימים ממוצעים אך צריך לקחת בחשבון שלכל בית עסק יש את הדרישות שלו, הקריטריונים שלו, המוצר, העלות ורשימת הלקוחות הפוטנציאלים. אנו מצידנו כמובן ניתן את המקסימום על מנת לספק תוצאות מירביות לשביעות רצון הלקוח. איך מאפיינים פעילות טלמיטינג? שיטת העבודה שלנו הינה ייחודית ומאופיינת בתחילת פעילות ראשונית שתוגדר כפיילוט לפיו נסיק מסקנות להמשך הפעילות המשותפת. איך אני יודע מה עשיתם עבורי ושלא תקבעו לי פגישות לא רלוונטיות? שאלה מצויינת, המטרה שלנו ב- CallBiz היא זהה למטרה שלך, לצמוח ולגדול. לכן, כאשר אנו יוצאים לפעילות של טלמרקטינג אנו מאפיינים ביחד איתך את התהליך. במקרה של פעילות תיאום פגישה, אנו מציבים קריטריונים לקביעת פגישה, כשאיש המכירות מחוייב לבדוק עם הלקוח הפוטנציאלי את קיום הקריטריונים בטרם קביעת הפגישה וזאת על מנת לקבוע פגישות יעילות ואפקטיביות. מבחינת שקיפות העבודה, אתה מקבל מאיתנו דו"ח מסודר בסוף כל יום הממחיש לך את כל הפעילות שהתקיימה עבורך באותו היום.

מה עוד אפשר לעשות עבורך?


m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים