נגישות

כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

בחן את העסק שלך

בדוק האם ישנם לפחות חמישה סעיפים שאתה יכול ליישם על העסק שלך, במידה וכן, שירות מענה אנושי של CallBiz יגדיל לך בוודאות את ההכנסות בחברה.

לא משנה איזה עסק יש לך, המבחן הבא הוא בשבילך

כדי לבדוק האם שירותי CallBiz נחוצים לך, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

  1. האם בעסק שלך יש אובדן שיחות?

    עסק פעיל מאבד 15% מהשיחות בממוצע, מה היה קורה לו היית עונה לשיחות האלה!
    כמה מהשיחות הנכנסות אליך מיועדות למחלקת המכירות, כמה עסקאות היו נסגרות מתוכן לו היו מקבלות מענה?
    והנה לך התשובה- מענה אנושי מגדיל את ההכנסה הישירה לחברה שלך.

  2. מהן שעות פעילות המשרד?

    המזכירה הולכת בשעה 17.00?
    שיחה שנכנסת בשעה 17:01 חשובה לא פחות מזו של 16:59, אבל אם אין מי שיענה לשיחות מעבר לשעות העבודה- זו עסקה אבודה.
    מענה אנושי של קול ביז יספק מענה אנושי 24/7 ללא קשר לשעות פעילות המשרד.

  3. עד כמה מנגנון התגובה שלך יעיל?

    אין שום דרך לצפות מתי תגיע שיחת המכירה.
    לפעמים מספיקה שיחה אחת בחודש כדי להצדיק את עלות המענה האנושי לתקופה ארוכה, שלא לדבר על כמות גדולה מזו של שיחות נכנסות מדי חודש.
    בכדי להישאר תמיד עם היד על הדופק, הטלפון שלך חייב להיות מגובה בשירות מענה אנושי.

  4. השקת קמפיין?

    אם השקעת בקמפיין פרסומי בעלות גבוהה, ניתן בהחלט לצפות לעלייה בכמות השיחות הנכנסות לעסק.
    בכדי למקסם את אפקטיביות הקמפיין, כדאי למנוע מהלקוחות הפוטנציאליים להגיע אל התא הקולי או לנתב השיחות.מענה אנושי הוא הפתרון הטוב ביותר למימוש מלוא פוטנציאל הקמפיין שהשקת.

  5. מי עונה לטלפון כשהמזכירה בהפסקה?

    אין בית עסק שבו שהמזכירה שלו לא צריכה ללכת לשירותים, או לצאת להפסקה, או סתם לקום מהעמדה כדי להיכנס לחדר הישיבות במהלך ישיבה חשובה, לצאת לדואר…. הבנת את הרעיון הכללי.
    ברוב החברות מנסים לגבות את המזכירה הנעדרת, לרוב בחרדת קודש על כל שיחה נכנסת. לא חבל על הסטרס?
    שימוש בשירותי מענה האנושי מספק שקט תעשייתי.
    אין סיכוי שמישהו יתקשר לחברה ולא יקבל מענה. אם לא המזכירה שלך, אז יש לך עוד הרבה נציגים ולא צריך להילחץ, אנחנו נענה עבורך כשהמזכירה לא תוכל לענות לשיחה, בכל שלב של היום.
    נגדיר מראש את כמות הצלצולים שבתומם, במקום המזכירה, יקבל את השיחה נציג שירות של קולביז, מטעם החברה, בגלישת שיחה שהלקוח לא ירגיש בה.

  6. נכנסות אצלך שיחות שונות בו זמנית?

    גם בהיערכות מיטבית של החברה לא ניתן יהיה לענות לכל השיחות שנכנסות בבת אחת.
    גיבוי מענה אנושי לשיחות שבהמתנה יגדילו את כח המכירה שלך באופן מיידי.

  7. אין מזכירה בחברה?

    במילה אחת- קולביז.
    אין צורך להשקיע תקציבים וזמן בהעסקת מזכירה, אם כל מה שנדרש הוא מענה טלפוני, כי את זה אפשר לקבל במקסימום מקצועיות ומינימום תקציב בקולביז.

  8. הנייד לא מפסיק לצלצל? 

    אם החיים הפרטיים שלך הפכו לגיהינום עסקי ולא מופרד, זה הזמן לבצע הפרדה.
    העבודה הבלתי פוסקת מהנייד היא לא רק מקור לתסכולים, אלא הבטחה לפגיעה באפקטיביות גם במענה לשיחות וגם בעבודה השוטפת.
    לאפשר לקולביז לטפל בשיחות הנכנסות שלך לא רק ישאיר את הנייד שלך זמין כל הזמן, אלא יפנה את הזמן שלך לטיפול במחויבויות הניהוליות, המקצועיות והעסקיות שלך.

  9. עלויות כח האדם שלך גבוהות?

    אם עבודת האדמניסטרציה לא מצדיקה משרה מלאה, אפשר לנופף לשלום למזכירתך בצהריים.
    את הטלפונים אפשר להשאיר לנו, כך יהיה חסכון בעלויות מצד אחד, והגדלה של ההכנסות מן הצד השני.

  10. תדמית חשובה לך?

    רוצה לייצר לעצמך תדמית שירותית ברמה גבוהה, לפנק את הלקוחות שלך ולתת יותר מהאחרים?
    שירות ותמיכה 24 שעות ביממה, זו הדרך לשם.

אם ענית "כן" על 5 שאלות, השירות של קולביז יעניק תרומה משמעותית לעסק ולהכנסות.

אם ענית "כן" על יותר מ 5 שאלות, העסק שלך חייב שירותי מענה אנושי, ויפה שעה אחת קודם.

 

נ.ב – הסנדלר לא הולך יחף.

אנחנו ב- CallBIz משתמשים בשירות מענה אנושי In House,

מאוד מרוצים, לא מפספסים אף עסקה ושמחים לקבל פניות ולידים בכל שעות היממה ואתם…?


m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
טבע

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

תמי מירון סמנכ"ל תפעול
CPM

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

איטליה הקטנה
רשות שדות התעופה
סקודה
אורד
AUDI
טדי הפקות
דור אלון
קרדיט יוניון
אופיס דיפו
מיומנה
א. דורי
ארזים
משרד האוצר
אפוב
ארסטו
הסתדרות המורים
דפי זהב
Zap
חב"ד
חייגו עכשיו ותוך
דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
077-9555-555 השאירו פרטים