לא משנה איזה עסק יש לך, המבחן הבא הוא בשבילך
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
עסק פעיל מאבד 15% מהשיחות בממוצע, מה היה קורה לו היית עונה לשיחות האלה!
כמה מהשיחות הנכנסות אליך מיועדות למחלקת המכירות, כמה עסקאות היו נסגרות מתוכן לו היו מקבלות מענה?
והנה לך התשובה- מענה אנושי מגדיל את ההכנסה הישירה לחברה שלך.
כמה מהשיחות הנכנסות אליך מיועדות למחלקת המכירות, כמה עסקאות היו נסגרות מתוכן לו היו מקבלות מענה?
והנה לך התשובה- מענה אנושי מגדיל את ההכנסה הישירה לחברה שלך.
המזכירה הולכת בשעה 17.00?
שיחה שנכנסת בשעה 17:01 חשובה לא פחות מזו של 16:59, אבל אם אין מי שיענה לשיחות מעבר לשעות העבודה- זו עסקה אבודה.
מענה אנושי של קול ביז יספק מענה אנושי 24/7 ללא קשר לשעות פעילות המשרד.
שיחה שנכנסת בשעה 17:01 חשובה לא פחות מזו של 16:59, אבל אם אין מי שיענה לשיחות מעבר לשעות העבודה- זו עסקה אבודה.
מענה אנושי של קול ביז יספק מענה אנושי 24/7 ללא קשר לשעות פעילות המשרד.
אין שום דרך לצפות מתי תגיע שיחת המכירה.
לפעמים מספיקה שיחה אחת בחודש כדי להצדיק את עלות המענה האנושי לתקופה ארוכה, שלא לדבר על כמות גדולה מזו של שיחות נכנסות מדי חודש.
בכדי להישאר תמיד עם היד על הדופק, הטלפון שלך חייב להיות מגובה בשירות מענה אנושי.
לפעמים מספיקה שיחה אחת בחודש כדי להצדיק את עלות המענה האנושי לתקופה ארוכה, שלא לדבר על כמות גדולה מזו של שיחות נכנסות מדי חודש.
בכדי להישאר תמיד עם היד על הדופק, הטלפון שלך חייב להיות מגובה בשירות מענה אנושי.
אם השקעת בקמפיין פרסומי בעלות גבוהה, ניתן בהחלט לצפות לעלייה בכמות השיחות הנכנסות לעסק.
בכדי למקסם את אפקטיביות הקמפיין, כדאי למנוע מהלקוחות הפוטנציאליים להגיע אל התא הקולי או לנתב השיחות.מענה אנושי הוא הפתרון הטוב ביותר למימוש מלוא פוטנציאל הקמפיין שהשקת.
בכדי למקסם את אפקטיביות הקמפיין, כדאי למנוע מהלקוחות הפוטנציאליים להגיע אל התא הקולי או לנתב השיחות.מענה אנושי הוא הפתרון הטוב ביותר למימוש מלוא פוטנציאל הקמפיין שהשקת.
אין בית עסק שבו שהמזכירה שלו לא צריכה ללכת לשירותים, או לצאת להפסקה, או סתם לקום מהעמדה כדי להיכנס לחדר הישיבות במהלך ישיבה חשובה, לצאת לדואר…. הבנת את הרעיון הכללי.
ברוב החברות מנסים לגבות את המזכירה הנעדרת, לרוב בחרדת קודש על כל שיחה נכנסת. לא חבל על הסטרס?
שימוש בשירותי מענה האנושי מספק שקט תעשייתי.
אין סיכוי שמישהו יתקשר לחברה ולא יקבל מענה. אם לא המזכירה שלך, אז יש לך עוד הרבה נציגים ולא צריך להילחץ, אנחנו נענה עבורך כשהמזכירה לא תוכל לענות לשיחה, בכל שלב של היום.
נגדיר מראש את כמות הצלצולים שבתומם, במקום המזכירה, יקבל את השיחה נציג שירות של קולביז, מטעם החברה, בגלישת שיחה שהלקוח לא ירגיש בה.
ברוב החברות מנסים לגבות את המזכירה הנעדרת, לרוב בחרדת קודש על כל שיחה נכנסת. לא חבל על הסטרס?
שימוש בשירותי מענה האנושי מספק שקט תעשייתי.
אין סיכוי שמישהו יתקשר לחברה ולא יקבל מענה. אם לא המזכירה שלך, אז יש לך עוד הרבה נציגים ולא צריך להילחץ, אנחנו נענה עבורך כשהמזכירה לא תוכל לענות לשיחה, בכל שלב של היום.
נגדיר מראש את כמות הצלצולים שבתומם, במקום המזכירה, יקבל את השיחה נציג שירות של קולביז, מטעם החברה, בגלישת שיחה שהלקוח לא ירגיש בה.
גם בהיערכות מיטבית של החברה לא ניתן יהיה לענות לכל השיחות שנכנסות בבת אחת.
גיבוי מענה אנושי לשיחות שבהמתנה יגדילו את כח המכירה שלך באופן מיידי.
גיבוי מענה אנושי לשיחות שבהמתנה יגדילו את כח המכירה שלך באופן מיידי.
במילה אחת- קולביז.
אין צורך להשקיע תקציבים וזמן בהעסקת מזכירה, אם כל מה שנדרש הוא מענה טלפוני, כי את זה אפשר לקבל במקסימום מקצועיות ומינימום תקציב בקולביז.
אין צורך להשקיע תקציבים וזמן בהעסקת מזכירה, אם כל מה שנדרש הוא מענה טלפוני, כי את זה אפשר לקבל במקסימום מקצועיות ומינימום תקציב בקולביז.
אם החיים הפרטיים שלך הפכו לגיהינום עסקי ולא מופרד, זה הזמן לבצע הפרדה.
העבודה הבלתי פוסקת מהנייד היא לא רק מקור לתסכולים, אלא הבטחה לפגיעה באפקטיביות גם במענה לשיחות וגם בעבודה השוטפת.
לאפשר לקולביז לטפל בשיחות הנכנסות שלך לא רק ישאיר את הנייד שלך זמין כל הזמן, אלא יפנה את הזמן שלך לטיפול במחויבויות הניהוליות, המקצועיות והעסקיות שלך.
העבודה הבלתי פוסקת מהנייד היא לא רק מקור לתסכולים, אלא הבטחה לפגיעה באפקטיביות גם במענה לשיחות וגם בעבודה השוטפת.
לאפשר לקולביז לטפל בשיחות הנכנסות שלך לא רק ישאיר את הנייד שלך זמין כל הזמן, אלא יפנה את הזמן שלך לטיפול במחויבויות הניהוליות, המקצועיות והעסקיות שלך.
אם עבודת האדמניסטרציה לא מצדיקה משרה מלאה, אפשר לנופף לשלום למזכירתך בצהריים.
את הטלפונים אפשר להשאיר לנו, כך יהיה חסכון בעלויות מצד אחד, והגדלה של ההכנסות מן הצד השני.
את הטלפונים אפשר להשאיר לנו, כך יהיה חסכון בעלויות מצד אחד, והגדלה של ההכנסות מן הצד השני.
רוצה לייצר לעצמך תדמית שירותית ברמה גבוהה, לפנק את הלקוחות שלך ולתת יותר מהאחרים?
שירות ותמיכה 24 שעות ביממה, זו הדרך לשם.
שירות ותמיכה 24 שעות ביממה, זו הדרך לשם.
אם ענית "כן" על 5 שאלות, השירות של קולביז יעניק תרומה משמעותית לעסק ולהכנסות.
אם ענית "כן" על יותר מ 5 שאלות, העסק שלך חייב שירותי מענה אנושי, ויפה שעה אחת קודם.
נ.ב – הסנדלר לא הולך יחף.
אנחנו ב- CallBIz משתמשים בשירות מענה אנושי In House,
מאוד מרוצים, לא מפספסים אף עסקה ושמחים לקבל פניות ולידים בכל שעות היממה ואתם…?