הנחיות עקוב אחרי

בדף זה ריכזנו עבורך את אופן ביצוע הפעולות של "הפניית שיחה" בחלוקה לחברות השונות. הסברים ושאלות נוספות ניתן לקבל במחלקת שירות הלקוחות שלנו.

מחלקת שירות הלקוחות שלנו עומדת לרשותך בכל עת. בנוסף, ניתן לקבל הנחיות תפעול פשוטות ומדויקות גם בעמוד הנוכחי.

קו נייח

עקוב אחרי

*72 > המספר שקיבלת ב CallBiz > ישמע צליל תפוס מהיר > ניתוק
ביטול עקוב אחרי72#

באין מענה

*74 > המספר שקיבלת ב CallBiz > ישמע צליל תפוס מהיר > ניתוק
ביטול אין מענה74#

תפוס

*73 > המספר שקיבלת ב CallBiz > ישמע צליל תפוס מהיר > ניתוק
ביטול תפוס73#

מכשיר נייד

באין מענה

*61* > המספר שקיבלת ב CallBiz > **זמן השהיה רצוי בשניות# send > ישמע צליל מקוטע > ניתוק
ביטול באין מענה##002# send > ישמע צליל מקוטע > ניתוק

כשתפוס

*67* > המספר שקיבלת ב CallBiz > # התקשר > ישמע צליל מקוטע > ניתוק
ביטול כשתפוס##002# send > ישמע צליל מקוטע > ניתוק

שלא זמין

*62* > המספר שקיבלת ב CallBiz > # התקשר > ישמע צליל מקוטע > ניתוק
ביטול כשלא זמין##002# send > ישמע צליל מקוטע > ניתוק

m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

מה הלקוחות אומרים עלינו

ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
המלצה ממנהל מכירות ארצי

חברת פלדטראק עובדת עם חברת קולביז זה כמעט שנתיים, קול-ביז משלבת בצורה אופטימלית טכנולוגיה מתקדמת וחומר אנושי מקצועי ושירותי. משימות מורכבות כמו הפעלת תיקוני דרך וחילוץ, דורשות מהירות תגובה, מקצועיות והרבה אכפתיות.הופתעתי כמה מוקד חיצוני יכול לתת מענה מקיף, מקצועי ויעיל כל כך.אני ממליץ בחום על קולביז לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצויין ללקוחותיו.עוד

לי רבין מנהל קשרי לקוחות נ. פלדמן ובנו בע"מ
המלצה ממנהל קשרי לקוחות

אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים.העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים.קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה.המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

ברצוננו להביע את שביעות רצוננו הרבה משיתוף הפעולה בינינו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי שחברת CallBiz מספקת לנו. חשוב לציין כי CallBiz נותנת מענה מלא לכלל לקוחות קבוצת דפי זהב הכוללת בתוכה מגוון אתרים בתחומי עיסוק שונים ומגוונים, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ללקוחותינו. מהירות התגובה והמקצועית של אנשיכם המתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות. בהערכה רבה! .עוד

אייל בן דוד מנהל תפעול קבוצת דפי זהב
אייל בן דוד מנהל תפעול קבוצת דפי זהב

משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: " משתדלים לעזור ויודעים לעזור" " שרות מהיר יעיל וטוב""זמן המתנה קצר" " אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור" " עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון" " היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
  תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
טבע
BMW
דור אלון
דפי זהב
מכבי קאר
Zap
אורד
אופיס דיפו
אפוב
ארזים
טדי הפקות
לשכת עורכי הדין בישראל
מיומנה
חב"ד
מעוף
משרד האוצר
רשות שדות התעופה
077-9555-555השאירו פרטים
f g l